X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר י-ם: טובת הקבוצה הכי חשובה. לא אהבתי את הדברים שקטש אמר
▪  ▪  ▪
קליין. נשאר, בתנאי

דני קליין, יושב ראש הפועל ירושלים, הצהיר היום (שישי) כי יובל נעימי יישאר בקבוצה. הסאגה הגדולה בהשתתפות הגארד, שהגיעה לשיאה עם מתקפות הדדיות בין אנשי המועדון למקורבי השחקן, הגיעה אתמול לדיון בישיבת דירקטוריון הקבוצה.

קליין, הקשור במשפחתו של נעימי, אמר כי הוא מצפה שנעימי ייאמר את האמת בנוגע לדברי אביו בונשא, וכי הוא ימשיך במועדון בתנאים מסויימים. כמו כן גילה כי בקיץ ייעץ לנעימי לעזוב את מלחה לקבוצה אחרת.

"יובל יישאר בקבוצה", אמר קליין לאתר ערוץ הספורט, "חשוב לי להרגיע את הרוחות. חשוב לי לעשות הפרדה מוחלטת ביני לבין המשפחה. כולם היו תמימי דעים שיובל היה חייב לקום ולומר משהו כי זה לא דומה לאמת. אנחנו לא יכולים להתעלם מהבקשות של קטש שחושב שהוא יכול לעשות מיובל שחקן טוב יותר. קטש אמר שהוא מרגיש אחראי כי הוא זה שהתעקש שיובל יהיה מהקבוצה".

"השם של הפועל ירושלים לא פחות חשוב משמה של המשפחה שלי", אמר עוד קליין בראיון לרדיו ירושלים, "נעשה עוול גדול להפועל ירושלים בתקשורת השבוע, נאמרו דברים שאינם קרובים לאמת. זה לא הסיפור האמיתי והפרטים האמיתיים. ציירו את ירושלים כגוזלים, שהביאו בריונים עם שלשלאות ואלות וזה לא היה ולא נברא. אני רוצה לשים את המשפחה שלי בצד".

"עודד קטש בא ואמר שהוא לוקח אחריות על כל מה שנעשה ומרגיש שלא בנוח. אמרתי לעודד שלא ייתכן שיגיד אחרי ישיבה שיובל שחקן ירושלים. אני יודע שהוא עמל קשה להשאירו, אבל קטש הוא לא העניין. גם עודד שאל את יובל למה הוא לא יכול לשלוט באנשים סביבו".

"אם יובל יתנער מהדברים שנאמרו כל הסיפור יסתיים", אמר קליין, "יובל אמר שהוא יכול להתנצל, אני לא צריך שיתנצל רק שיגיד את האמת. אנחנו לא רוצים להיות בשכונה שהתפתחה. מאז מה שקרה עם אביו יש נתק מוחלט עם יובל. אמרתי לו בקיץ שהוא כשרון גדול אבל יש פער ענק בינו ובין המקום בו מקורביו שמים אותו ובין המקום בו הוא נמצא".

"אמרתי לו בקיץ שלדעתי הוא צריך לעזוב את הקבוצה, ללכת למקום אחר ולהסתדר בעצמו", גילה קליין, "הוא שחקן כשרוני. הפועל ירושלים אוהבת אותו, מכבדת אותו ותמיד יהיה לו לאן לחזור. נעימי יישאר בהפועל ירושלים, הוא צריך להפנים כמה דברים. אם הם יחזרו על עצמם הוא לא יהיה פה".

תאריך:  05/11/2010   |   עודכן:  05/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אלי מזרחי, מנהל לשכת ראש הממשלה בימי ממשלות גולדה מאיר ויצחק רבין, גנב עם סיום תפקידו אלפי מסמכים מסווגים    המדינה שילמה לו סכומי כסף גדולים על-מנת שלא יפרסם את המסמכים בספר    מזרחי מעולם לא הועמד לדין ונפטר בשנת 2001
עופר וולפסון
שר האוצר שטייניץ: "מטרת החוק ליצור חומת הפרדה בין הצבא לבין הפוליטיקה"
עופר וולפסון
בנאום במועדון היזמות והעסקים של האוניברסיטה הפתוחה, אמר שטייניץ כי הפרמטרים יאפשרו לאברכים לצאת לעבודה או להכשרה מקצועית    "אם היו נותנים להם פטור בלי שיכריזו על תורתם אמנותם הם היו מקבלים 3,000 שקל בחודש במקום 1,000"
איציק וולף
משטרת מקסיקו עצרה את אדיאל קבלו סאנצ'ז, ואת אחיינו חסוס וילנואבה גונזאלס בחשד שרצחו את איש העסקים הישראלי משה ארוך ואת בתו ספיר    על-פי החשד בוצע הרצח על-רקע אי שביעות רצונו של סאנצ'ז מיחסיו עם ארוך    במקביל נבדקת האפשרות שהרצח הוזמן על-ידי גורם שלישי
איציק וולף
משרד הבריאות הורה להפסיק לאלתר את השימוש בתרופה אומריגם-גמא גלובולין תוך-ורידי מתוצרת חברת אומריקס    זאת לאחר ששני חולים שטופלו בתרופה פיתחו תופעות לוואי ומתו    בעבר הורדה התרופה המיועדת לחולי סרטן מהמדפים מחשש להידבקות בפרה המשוגעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il