X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חוטה ופרנסמן יפתחו? "כבר הוכחנו שהסגל שלנו עמוק", אמרו בהפועל
▪  ▪  ▪
באדיר ודה סילבה, יחסרו מול בית"ר? (ניר בוקסנבאום). צפו ב-3:3 בדרבי

אם לבית"ר ירושלים ואורי מלמיליאן יש צרות מחוץ למגרש, גם למאמן הפועל ת"א אלי גוטמן יש צרות משלו על כר הדשא. שני הבלמים הפותחים, וואליד באדיר ודגלאס דה סילבה, בספק למשחק ביום ראשון (20:45, איצטדיון בלומפילד) בגלל פציעות ובמקומם תורגלו יהודה חוטה וביבאן פרנסמן בהרכב.

באדיר ערך אימון ריצה בנפרד מחבריו ודה סילבה נטש את האימון כעבור חצי שעה, החלטה סופית לגבי שניהם תתקבל בשבת. אביחי ידין הצליח להשלים אימון מלא, אבל התלונן בסיומו על כאבים חזקים בקרסול. כאמור, רק באימון המסכם יתברר מי מבין השלושה יצטרף לאיתי שכטר ביציע ומי יוכל לשחק מול הירושלמים.

"זאת בעיה שמרכז ההגנה שלנו לא כשיר, אבל הוכחנו בניצחון על מכבי חיפה, בתיקו מול שאלקה וגם ב-3:3 מול מכבי בגביע הטוטו שיש להפועל סגל ראוי, עמוק וטוב", אמרו בקבוצה. גוטמן העדיף שלא לדבר ובשבת יערוך אסיפה טקטית.

כפי שכבר פורסם כאן באתר ערוץ הספורט, פרנסמן קיבל הודעה כי המועדון מסרב לשחררו למשחק הידידות של נבחרת דרום אפריקה מול ארצות הברית. "אני תחת חוזה במועדון ואין לי יותר מדי מה לעשות בקשר לזה", אמר השחקן לחבריו.

על פי התקנות, מדובר בתאריך רשמי של פיפ"א לניהול משחקים בין-לאומיים ועל כן הפועל מחויבת לשחרר כל שחקן שזומן. אולם, רק במקרה שההתאחדות הדרום אפריקאית תתלונן יהיה אפשרי שפיפ"א אכן תנקוט בצעדים כנגד האדומים.

"אין לי ספק שמולנו השחקנים של בית"ר ירוצו פי שתיים ממה שהם רצו עד עכשיו. הם יגיעו בצורה אחרת למשחק, הלוואי שאטעה", אמר עוזר המאמן יוסי אבוקסיס בראיון לרדיו ירושלים. "אנחנו צריכים לבוא חדים ומרוכזים וביחד עם הקהל להיכנס לטירוף של המשחק. האויב הכי גדול של כל אדם בספורט זה שחצנות. אנחנו תמיד צריכים לבוא ולעשות את העבודה. גם אם מכבי הגיעה בהרכב חזק ואנחנו בהרכב משני, לא צריך להשתחצן על זה".

כשנשאל על פתיחת העונה הבינונית, אמר: "במשחק מול קרית שמונה קיבלנו סטירה וזה העיר את השחקנים שלנו. עד המשחק הם חשבו שבהברקה של שכטר ו-ורמוט ננצח משחקים וזה לא קרה. עשינו אסיפה קבוצתית שכל שחקן הבין את המצב ומאז השחקנים הרבה יותר מחויבים".

אבוקסיס גם נשאל לגבי החלוצים הצעירים טוטו תמוז ובן סהר, וענה: "אמרתי כבר בקיץ שעדיף לנו להביא את תמוז על פני יצחקי. בגלל שבהפרש העלויות (2 מיליון דולר מול חצי מיליון) המחיר של תמוז היה הגיוני. אני חושב שאם ברק היה מגיע אלינו, זה היה עושה נזק גדול בחדר ההלבשה. אחד המשחקים הטובים של סהר העונה היה נגד מכבי חיפה. הוא רץ ותרם המון. לא מן הנמנע שגם טוטו, גם שכטר וגם סהר ישחקו ביחד באותו הרכב בחלק מהמשחקים".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/195981.jpg

תאריך:  12/11/2010   |   עודכן:  12/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השופטים מונו לכהונה בבתי משפט השלום, המחוזי ובבתי הדין לעבודה, למשפחה ולתעבורה    שר המשפטים ונשיאת בית המשפט העליון שוחחו עמם ואיחלו להם הצלחה
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה אמרה כי ממשלה שאומרת יום אחד שלא ניתן להגיע לשלום וביום אחר מדברת על שלום עם סוריה והפלשתינים זו ממשלה שמבטאת סכיזופרניה פוליטית    קראה להטיל סנקציות אישיות על האירנים
מערכת אתר ערוץ הספורט
המיוחד ביציע מול גיחון ובילבאו אך ישוב מול ברצלונה שמחכה לויאריאל
איציק וולף
צעירה בת 20 מן הגליל המערבי מתה על שולחן הניתוחים בבית החולים בנהריה    הותר לפרסום שמו של ההרוג הראשון מהפגיעה המכוונת של המשאית: אימן קיזל, חייל דרוזי מהכפר מרר    יובא למנוחות בשעה 13:00 בכפרו
מערכת אתר ערוץ הספורט
רודי ווייט תפס שני טאצ'דאונס, אחד מהם 20 ש' לסיום, והפלקונס ניצחו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il