X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההחדרה נעשית על-ידי ג'נרל מילס ישראל; היקף שוק חטיפי הבריאות למבוגרים בישראל עומד כיום על כ-40 מיליון ש"ח; נתח השוק של החטיף החדש צפוי להגיע ל-20% בתום 3 שנות פעילות בארץ
▪  ▪  ▪

חברת ג'נרל מילס ישראל מחדירה בימים אלה בארץ סדרה חדשה של חטיפי בריאות - "קראנצ'י" של VALLY NUTURAL, מותג המוביל בתחומו בארה"ב.
"קראנצ'י" של VALLY NATURE הינו חטיף אנרגיה פריך, (מכאן שמו: קראנצ'י) העשוי מחומרים טבעיים בלבד (100% טבעי), ללא חומרי טעם מלאכותיים ומותאם לחך ולטעם הישראלי.
החטיף ישווק בישראל בשתי אריזות שונות: באריזה אישית ובאריזות של 10 יחידות (5 חטיפים כפולים). החטיף קיים ב-4 טעמים שונים: קינמון, שיבולת שועל ודבש, מייפל וסוכר חום וחמאת בוטנים.
לדברי דני נגל, מנכ"ל חברת ג'נרל מילס: "ההחלטה להיכנס לשוק חטיפי הבריאות והאנרגיה בישראל, התקבלה לאחר סקרים ומחקרים שערכה החברה בארץ ומהם עולה כי הצרכן הישראלי מעדיף חטיפים פריכיים (מסוג קראנצ'י), אלו הקיימים כיום בשוק הם בעיקר מהסוג הצ'ואי (לעיס ורך). ההחלטה נבעה ראשית כל בשל הבנת מגמת השוק והצורך של הצרכנים במוצרי בריאות וטבע כחלק ממגמה עולמית של חזרה לטבע שלא פסחה גם על ישראל".
לדברי חברת ג'נרל מילס, מדובר במוצר שנותן "ערך מוסף" לצרכן הישראלי, ויתרונותיו בולטים על רקע התחרות:
זהו חטיף הגרנולה היחידי שנותן - 100% אנרגיה טבעית. מדובר בחטיף 100% טבעי: שמורכב מ-100% חומרים טבעיים (ללא כל חומרי שימור טעם וריח מלאכותיים). 100% טבעי הוא יתרון נתפס חשוב ביותר לצרכנים בקטגוריה.
כל מנה (חטיף בודד 21 גרם) מכילה רק 90 קלוריות (מעט קלוריות יחסית), החטיף מבודל לא רק במרקמו הקראנצ'י הייחודי אלא גם במארז שלו.
טלי רוזנשטיין מציינת עוד כי: "הגענו עם שותפנו האמריקנים (ג'נרל מילס ארה"ב) למסקנה שאת הבידול והייחוד הנ"ל של החטיף "קראנצ'י" של VALLY NUTURAL צריך להביא לידי ביטוי גם על המדף בנקודת המכירה.
לשם כך הוחלט לבדל את כל האריזות של החטיפים ולמתגן בצבע ירוק חזק ובכך ליצור תשומת לב מיוחדת לבלוק הירוק שיוצרות אריזות המותג "קראנצ'י" של VALLY NUTURAL בנקודות המכירה.
כל טעם (קינמון, שיבולת שועל ודבש, חמאת בוטנים או סוכר חום ומייפל) קיבל איפיון שלצבע נוסף על-גבי הרקע הדומיננטי הירוק של האריזה. הצבע ירוק נבחר משום שהוא מסמל את הערכים של המותג שמתרכזים ב-100% טבעיות ובריאות.
בעזרת מערך ההפצה של חברת ליימן שליסל, אשר נבחרה על-ידי חברת ג'נרל מילס להיות שותפה אסטרטגית וטקטית, בהובלה של השקת החטיף בארץ: (בין השאר בשל העובדה שחברת ליימן שליסל מתמחה בהפצה לכל סוגי נקודות המכירה, וגם מתמחה בשיווק והפצה של מותגים בינלאומיים), צפוי נתח השוק של החטיף החדש "קראנצי" של VALLY NATURE להגיע ל-20% נתח בתום 3 שנות פעילות בארץ.
חברת ג'נרל מילס ישראל תשקיע כ-2 מיליון ש"ח במסגרת החדרתו של המוצר בארץ.
קידום פעילות חטיפי הבריאות תכלול קמפיין תקשורת שיווקית, שיחל בתחילת יולי 2003 שיכלול קידום מכירות, התנסות עם החטיף (טעימות), יחסי ציבור, חסות על אירועי שטח שהולמים את רוח המותג, אבל עיקר הפוקוס יהיה על טעימות היות ובחברה מאמינים מאוד בטעמו המנצח של החטיף החדש.
הסיסמא שנבחרה להוביל את קמפיין ההחדרה היא: VALLY NUTURAL
"תחטוף את הטבע".
לדבדי וזנשטיין סיסמא זו מעבירה את 2 הנכסים המרכזיים של המותג: טבע ואנרגיה מסרים שמדברים לקהל המטרה המוגדר של החטיף: בני 25-50 שוחרי סגנון חיים בריא טבעי וספורטיבי.
"קראנצ'י" של VALLY NATURE משווקת מזה 20 שנה בארה"ב, בדרום אמריקה ובצפון אמריקה. מחזור המכירות של החברה בארה"ב עלה בשלוש שנים האחרונות, כל שנה בכ-20% מה שמעיד על התרחבות הקטגוריה בעולם.
היקף שוק חטיפי הבריאות למבוגרים בישראל עומד כיום על כ-40 מיליון ש"ח במחירי צרכן אך בשל הפעילות הרבה הקיימת כיום בשוק וכניסתו של "קראנצ'י" של VALLY NATURE, השוק עתיד להגיע להיקף של כ-150 מיליון ש"ח בתוך שלוש שנים.
רוזנשטיין מסרה, כי ג'נרל מילס ישראל שמה לה למטרה להשיג בתוך שנה נתח של כ-13% מהמכירות בשוק.
המותגים המובילים בתחום חטיפי הבריאות למבוגרים הם המותג אנרג'י של עלית המחזיק 52% מהשוק, צ'ואי של קוואקר אוטס המהווה 27% מהשוק וקורני של שווארטאואר המחזיק 17%, הנותרים מחזיקים כ-2%.

תאריך:  16/06/2003   |   עודכן:  16/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
תוכנן ל-13.6 אך יתקיים ב-20.6 בעקבות הפיגוע הקשה בירושלים
הדר פרבר
מדובר בשנים 2002 ו-2003 ל-4% ולגבי שנת 2004 ל-3.5%
מירב לוי
בנוהל הנהוג בשנים האחרונות, לא מיושמים הכללים שנקבעו בתקנון וחברי קיבוץ אשר זכו בהגרלות מפעל הפיס ובפרסים בארץ ובחו"ל לא העבירו זכיותיהם לקופת הקיבוץ
רנית נחום-הלוי, נועם שרביט
האירוע קרה בדיון בוועדת הכנסת לעידוד החוק בתקשורת; הכתב הורחק בהחלטת יו"ר הוועדה, ח"כ בראון; יו"ר הכנסת: אני תומך בבראון אך הערוץ חוקי; ח"כ כבל פנה ליו"ר הכנסת בדרישה שיאסור על כתבי ערוץ 7 לשהות במשכן הכנסת
גלית יצחק
כך עפ"י מחקר שנערך במכון הלאומי לחקר ימים ואגמים; שרידות האלמוגים היתה מלאה ב-100% וזהה בשני האתרים באילת; קצב גידול האלמוגים בסמוך לחוות הדגים היה גבוה פי 3 בהשוואה לאתר המכון הבין-אוניברסיטאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il