X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ג'ייסון ריץ' (19 נק') הוביל את חבריו למקום השני ומחק פיגור 14 במלחה
▪  ▪  ▪
מגי מול קלנסי (אתר המנהלת). צפו בתקציר

בעיצומו של הרבע השני הוליכה ראשון לציון ביתרון של 14 נקודות במלחה ובהפועל ירושלים חיפשו תשובה על הפרקט ולא מצאו. כנראה שעודד קטש ידע מה לומר לחניכיו בהפסקה, כי אין דרך אחרת להסביר את היכולת מהמחצית הראשונה לעומת הרבע השלישי, שהסתיים בתוצאה 9:28 לאדומים (שעלו בלבן) בדרך ל-66:75 בסיום. נכון לעכשיו, ירושלים במקום השני, לפחות עד למשחק של בני השרון מול מכבי תל אביב.

קלעו ירושלים: ג'ייסון ריץ' (19 נק'), בריאן רנדל (17), סם קלנסי (12), יובל נעימי (9), משה מזרחי (8)
קלעו לראשון לציון: ריימר מורגן (16 נק'), דניס קלמנטה (13), ניצן חנוכי (11), דווין מיצ'ל (7), דארל טאקר ואייל שולמן (5 כ"א)

"אני חייב לתת קרדיט לשחקנים בחצי השני.הם נתנו רבע שלישי מדהים", סיכם עודד קטש בסיום. "גם הקהל היה נפלא, אני לא חושב שבלעדיו אפשר לחזור מפיגור כזה. הוא נתן לנו אנרגיות אדירות". המאמן הירושלמי התייחס גם לסגל הרחב שלו: "יוגב אוחיון עשה עבודה מדהימה, הוא מתמודד עם העומס בצורה מצוינת והוא משחק טוב עוד לפני העונה הזאת. גם משה מזרחי שיחק טוב מאוד ועזר לנו. סם היה דומיננטי, בריאן רנדל ודיון דאוול נתנו משחק הגנה טוב ובגלל זה עמית תמיר וליאור חכמון לא קיבלו קרדיט, אבל יהיו עוד משחקים והם ישותפו. יש לנו סגל רחב ואנחנו צריכים את כולם כדי לעשות עונה טובה". על המשחק המרכזי של המחזור מחר בין מכבי ת"א לבני השרון, אמר קטש: "מכבי במומנטום טוב, אבל אני חושב שדן שמיר לא בא להפסיד את המשחק הזה, בהחלט יהיה מעניין".

מאמן ראשל"צ, אפי בירנבוים היה מאוכזב בסיום: "במשך שלושה רבעים מתוך ארבעה שלטנו בקצב המשחק וברבע אחד נפלנו וקיבלנו על הראש. יש לנו שני אחראים במגרש, אייל שולמן ודניס קלמנטה, אבל ההחלטות צריכות לבוא מהספסל. בכל מקרה, כששולטים בקצב הכל מסתדר. המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר ניצחונות".

צפו בתגובות בסיום ->
מהלך המשחק
ירושלים עלתה עם ג'ייסון ריץ', סם קלנסי, יובל נעימי, יוגב אוחיון ובריאן רנדל, בעוד שהחמישיה של ראשל"צ הורכבה מדווין מיצ'ל, ניצן חנוכי, ריימר מורגן, אייל שולמן ודארל קאטר, שעל הפתיחה צלף שלשה והראה שהאורחת לא באה לשמש תפאורה. ריימר מורגן וניצן חנוכי הוסיפו וראשל"צ הובילה 0:7 בפתיחה. רנדל ונעימי הצליחו לצמק, אבל קאטר החזיר בצד השני, 2:9. מורגן המשיך לעשות צרות וקבע 11:21 לראשל"צ ברבע הראשון.

דניס קלמנטה התעורר והאורחת רצה ליתרון 11:25. ריץ' ניסה להוריד את הפער, אבל הפרש ה-14 נשאר אחרי עוד סל של מורגן, 15:29. רנדל, בזריקה מטורפת בשניה האחרונה של שעון ההתקפה, הצליח להקפיץ את הקהל במלחה. שלשה של נעימי תרמה לאווירה, ופתאום זה רק 22:29. ארון מגי נכנס לעניינים והחזיר את ראשל"צ ליתרון יפה במלחה, שהוריד את בירנבוים מרוצה לחדר ההלבשה, 30:39 לראשל"צ בהפסקה.

החצי השני נפתח, החבורה של עודד קטש הגיעה נחושה ועלתה ליתרון ראשון במשחק. רנדל, ריץ' ומשה מזרחי נתנו אקסטרה, הפכו את הפיגור ופתאום זה 45:51 לירושלים. זה לא נעשה יותר טוב עבור ראשל"צ. 9:28 לירושלים ברבע השלישי ויתרון 48:58.

יובל נעימי קיבל דקות ראשונות במחצית השניה רק ברבע האחרון, אבל דווקא שלשה של דאוול ודאנק של קלנסי סידרו 48:63. החבורה הכתומה לא הצליחה לשחזר את היכולת מהמחצית הראשונה וראתה את ג'ייסון ריץ' חוגג על חשבונה 19 נקודות ומוביל את ירושלים, לפחות זמנית, למקום השני בליגת לוטו, 66:75 בסיום.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/198635.jpg

תאריך:  27/11/2010   |   עודכן:  27/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין, איציק וולף
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את איש העסקים שלמה אליהו בגין הלבנת הון של מיליוני שקלים    אליהו מחזיק בחברת הביטוח "אליהו", בעשרה אחוזים מבנק לאומי ובמניות שליטה של בנק "אגוד"    אליהו: מדובר בהמחאות בנקאיות אישיות שלי – אין קשר לחברת הביטוח
עידן יוסף
הציונות הדתית תדליק נרות חנוכה בחנוכיית ענק של 2 מטרים    תוצב בתוך הדיזנגוף סנטר בתל-אביב
תומר לוי
אסולין (צמד) ושער למליקסון סידרו לניר קלינגר מקום בצמרת ליגת העל
עידן יוסף
יחלו לפעול בתחילת 2011 כדי להקל על גודש הנוסעים    עד סוף 2010 יובא לאישור תכנון הכביש מכברי לנהריה
עידן יוסף
ראש תוכנית הגרעין אמר כי הוא מקווה שבתוך חודש-חודשיים תתחיל התחנה לספק חשמל לרשת החשמל של אירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il