X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצפה במגרש בק"ש שהפך לשלולית גדולה. הניקוז לא מתפקד, השופט לוי יכריע
▪  ▪  ▪
המגרש בק"ש. מוצף

חשש כבד לביטול המשחק בין קרית שמונה למכבי חיפה מחר בערב. מגרש הקבוצה מוצף במים ומלא בשלוליות בשל הסערה הגדולה, כאשר עד עתה נמדדו באיזור כמעט כ-150 מילימטרים של גשם. זאת, למרות מערכת הניקוז החדישה המותקנת באצטדיון. בהתאחדות כבר הודיעו כי במידה והמשחק אכן יידחה, המועד החדש לקיומו יהיה ביום רביעי בערב.

יש לציין כי ק"ש היא העיר בה ירדו כמויות הגשם הגבוהות ביותר בארץ ביממה האחרונה. עוד כ-150 מילימיטרים של גשם אמורים לרדת בעיר עד למועד המתוכנן של פתיחת המשחק ולכן ייתכן שיוחלט לדחות אותו לתאריך אחר.

נתון נוסף שלא מוסיף לאופטימיות: היום העבירה ק"ש את אימון הצהריים לאולם סגור. בחורף לפני שנתיים אירחה ק"ש את מכבי חיפה במגרש שהיה גדוש במים, והכדור לא קיפץ על המגרש. למרות זאת, השופט באותו משחק, אסף קינן, החליט לאשר את קיום המשחק במגרש. במשחק ניצחה ק"ש 0:1 משער שהובקע בזכות אחת השלוליות ברחבת ה-16 של ניר דוידוביץ', ועד היום מזכירים בחיפה את התנאים הגרועים בהם נאלצו לשחק.

"לצערי הרב קשה לדעת בשלב זה האם המשחק ייערך בוודאות", אמר עדי פרג', דובר ק"ש לאתר ערוץ הספורט, "אנחנו מקווים שהניקוז במגרש יוכל לקלוט את כל כמויות הגשמים שירדו ויירדו עוד".

השופט מאיר לוי שילון היום בצימר בצפון יחד עם צוות עוזריו, כפי שקבעה לאחרונה הנחיה חדשה של איגוד השופטים, יגיע מחר בשעה מוקדמת מהרגיל על מנת לבדוק את התנאים במגרש ולהכריע האם ניתן לקיים בו משחק בעל ערך ספורטיבי. יש לציין כי בעונה שעברה פסל לוי את אצטדיון גרין לפני המשחק בין הפועל עכו להפועל ת"א בגלל הצפה, וביטל את המשחק בין הקבוצות. "מאיר לוי יגיע בצהריים של יום המשחק למגרש", אמר מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, "ובהתאם לממצאים הוא יחליט האם המשחק יתקיים".

בחיפה מחכים לתשובות
מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, שוחח עם אנשי ההתאחדות והבהיר להם כי הקבוצה מצפה לתשובה חד משמעית עד הבוקר. שחקני סגנית האלופה יתאספו בשעה 10 ואם יבוטל המשחק, יקיימו אימון. במידה שהמשחק בכל זאת ישוחק במועד, תומר חמד אמור לפתוח לצדו של ולדימיר דבאלשווילי בחוד.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/201397.jpg

תאריך:  12/12/2010   |   עודכן:  12/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בית המשפט הצבאי גזר 10 שנות מאסר על רב"ט לואיס מסקוטה    הורשע בגניבת פרטי האשראי של הרמטכ"ל, בתקיפת חייל בניסיון לגנוב את נשקו ובגניבה של כלי נשק נוספים על-מנת למוכרם לבני מיעוטים    "
יפעת גדות
אחד הגורמים - פצע מוגלתי או זיהום בשיניים
הלל קורן
מנכ"ל נובל אנרג'י החל לתקוף את המלצות ועדת ששינסקי: "על כל דולר שהולך ליזמים - המדינה מקבלת 2.6 דולרים ממיסוי עקיף"
יפעת גדות
המחקר גילה כי לנשים מבוגרות שאכלו מנת שוקולד או יותר ביום הייתה צפיפות עצם נמוכה יותר בהשוואה לנשים שאכלו כמות קטנה יותר של שוקולד
יואב יצחק
התביעה הוגשה במסגרת בוררות באוגוסט 2010 אך לא דווחה לבעלי המניות לרשות ניירות ערך ולבורסה    בשל בעיותיה הכספיות החמורות של קווינקו מובן כי מדובר במידע מהותי ביותר    הסתרת המידע נעשתה בד-בבד עם ניסיונה של החברה לגייס הון בבורסה    עו"ד גולדבלט, נציג חברת מילומור (התובעת): קווינקו מנסה לגרום לסחבת; נפנה לבית המשפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il