X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לעומת הפורוורד, סופו חולה ובספק למשחק מחר (20:30, ישיר באתר)
▪  ▪  ▪
כשיר. ליאור אליהו. צפו בניצחון הקליל על פרוקום ביורוליג

מכבי תל אביב תגיע מחר (שני) למשחק מול עירוני אשקלון כשהיא מחזיקה במאזן ניצחונות מדהים של 18 מ-19 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. השחקנים של דייויד בלאט ינסו להשיג את הניצחון הרביעי ברציפות מאז ההפסד לבני השרון כאשר יארחו בהיכל נוקיה את הקבוצה שנכנעה בשבוע שעבר למכבי אשדוד 86:83 בסיומה של דרמה גדולה.

המטרה העיקרית של הצהובים, מעבר לניצחון, תהיה לחבר את הרכש החדש מסרביה, מילאן מצ'באן, לקבוצה. הפורוורד-סנטר בן ה-21 שותף כבר ביום חמישי בניצחון הקליל 72:83 על פרוקום גדיניה ושיחק 17 דקות וקלע 8 נקודות. ליאור אליהו, שלא נסע עם מכבי לפולין, החלים מהפציעה האחרונה והוא כשיר למשחק. סופו, שנמצא בעונה הכי טובה בקריירה מבחינתו, חולה ושיתופו מחר מוטל בספק.

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, התייחס לתקופה המצוינת של קבוצתו בראיון לתוכנית הספורט של רדיו תל אביב, רדיו דרום וקול הים האדום בשיתוף עם ערוץ הספורט: "אני מקווה שהחזרנו את האמונה בקבוצה, כי מדובר בחבור'ה של לוחמים שרוצה לתת יותר ממה שהיא רוצה לקבל ועושה את זה בצורה יפה. עם זאת, בתחילת דרכנו לא נחשבנו לקבוצה כזו. הבאנו השנה אנשים שהם קודם כל בני אדם שמחוייבים לעסק, היה חשוב לנו להחזיר את הזהות הישראלית ולחבר את השחקנים לקהל".

"כל הכבוד לשחקנים שעולים לכל משחק עם רצח בעיניים ונותנים את המקסימום עבור המועדון. כל אחד מוכן להקריב, להשתטח על הרצפה ולפעמים המאמץ הזה יותר חשוב מהכישרון". על הציפיות ממכבי אמר בלאט: "אני שמח שהציפיות עדיין כאן וזה אומר שאנשים מאמינים בקבוצה. אני לא יודע לומר לאן נגיע. אני מקווה שנגיע לרבע הגמר ואז נוכל לחדש את הציפיות. אבל גם בשביל זה נצטרך לעבוד קשה".

בלאט גם התייחס לרכש החדש, מילאן מצ'באן, שקלע 8 נק' ב-17 דק' במשחק האחרון: "אני מצדיע להנהלה, שבזכותם זכינו בו. הוא שיחק טוב מאוד נגד פרוקום. השחקנים קיבלו אותו בצורה פנטסטית והוא כבר חלק אינטגרלי מאיתנו אחרי פחות משבוע. גם לו יהיו עליות וירידות, אבל אין לי ספק שזכינו באחד השחקנים המוכשרים ביותר באירופה".

המאמן גם לא שכח לפרגן לאחד השחקנים המצטיינים בשלב הבתים, סופוקליס שחורציאניטיס: "אין ספק שהוא עשה עבודה נהדרת, הוא היה הכי יציב והכי טוב ומגיע לו הרבה קרדיט על כך. יש לו לב כמו שישראלים אוהבים וזו אחת הסיבות שהוא מתקבל בצורה כל כך טובה". בלאט, שזכה גם באליפויות מקומיות וביורובאסקט עם רוסיה, לא הכחיש שלהניף את גביע אירופה זה חלום: "יש עוד דרך ארוכה, אבל אני יכול להגיד שזו הרגשה מאוד מיוחדת שמדינה שלמה עומדת מאחוריך ורוצה בהצלחתך ובהצלחת הקבוצה. יהיה מעניין וקשה ועוד לא עשינו כלום, אבל לפחות אנחנו בדרך הנכונה".

מנגד, עירוני אשקלון נמצאת בתקופה לא טובה. השחקנים של בית הלחמי הפסידו ב-3 מ-4 המשחקים האחרונים. המאמן קיבל היום חדשות לא טובות לאחר שנודע שהשחקן המרכזי של הקבוצה, ראשון טרנר, פצוע ולא יוכל לשחק. בסיבוב הקודם ניצחה מכבי באשקלון 87:104. סופו היה השחקן הבולט וסיים עם 20 נקודות.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/203247.jpg

תאריך:  26/12/2010   |   עודכן:  26/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ההשקעה - 650 מיליון שקל    דניה תהיה הקבלן הראשי של אסותא מקבוצת קופת חולים מכבי שהגישה את ההצעה היחידה במכרז הממשלתי
איציק וולף
מפלגת העבודה תוקפת את שר החוץ בעקבות דבריו נגד טורקיה ונגד הרשות הפלשתינית    "הגיעה השעה לאשרר את נאום בר-אילן כמדיניות הממשלה ולפעול על פיו בדחיפות"
איציק וולף
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק של ח"כ ציפי חוטובלי הקובעת כי יוטל קנס של 113,000 שקלים על מי שיצלם נפגעי תקיפה מינית    "החוק בנוסח הנוכחי, אינו מגן דיו על פרטיותו וכבודו של הנפגע המצולם"
עידן יוסף
לא רוצים להגיע למשרד ממשלתי בשעות הבוקר? הצעת חוק חדשה עשויה לאפשר יום בשבוע בו יינתן שירות למעוניינים להגיע אחרי שעות העבודה
מערכת אתר ערוץ הספורט
הנחנו ללב שלנו להנחות אותנו בבחירת האירועים, ורק לו. כתבה 2
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il