X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עם ילדה על הידיים, רקורד מחייב והמון חששות, הבלגית חזרה בגדול
▪  ▪  ▪
קלייסטרס. גמר? הלחץ קטן עליה (gettyimages)

ג'דה קלייסטרס-לינץ' הניפה שני גביעי גראנד סלאם, והיא רק בת שנתיים וחצי. "בלי תמונות!", היא הדפה את הצלמים שהפריעו לה לשחק עם אמא במגרש המשחקים האהוב עליה, שקרוי על שם ארתור אש. אמא הסתכלה עליה, וקרנה מאושר. שוב היא חושבת על כך שמאז שג'דה נולדה, גם היא עצמה נולדה מחדש. 2010 הייתה השנה שלה, השנה שבה היא הוכיחה שהקאמבק המופלא שלה הוא לא אפיזודה חולפת, אלא סיפור הצלחה של קריירה שניה.

  • הרגעים, השנואים והמצטיינים בעמוד סיכום 2010
  • כאוהדת ספורט, יש בי חוסר אמון בסיסי בקאמבקים. פשוט כי בדרך כלל, אחרי ההתרגשות הראשונית מחזרה של ספורטאי נערץ שפרש והתחרט, מחכה האכזבה. פתאום היכולות הן לא אותן יכולות, הגוף כבר לא מה שהיה, התחרות קשה יותר ממה שזכרת. וגם יותר קל לוותר, להחליט לפרוש שוב, פשוט כי כבר חווית את זה פעם אחת. לכן, בספטמבר 2009 לא הצלחתי להתרגש באמת מתופעת ה"קימ-בק".

    היא בעצמה הייתה הססנית לגבי העניין. תיכננה לבדוק את השטח, לראות איך היא מרגישה, איך היא משחקת ורק אז להחליט סופית לגבי ההמשך. חששתי, גם אחרי הזכיה הנפלאה שלה בארצות הברית, שסיפור הקאמבק יסתכם רק בזה. חששתי שלא יהיו לה אנרגיות לחיים המתישים בסבב, עכשיו כשיש לה משפחה. חששתי שהפציעות שוב יכריעו אותה, והיא תאמר לעצמה: "מה אני צריכה את זה?", ותעדיף להישאר בבית עם הבעל והילדה. אבל קלייסטרס ענתה "yes I can" לשאלה שכל אמא שואלת את עצמה – האם אני מסוגלת לשלב בהצלחה בין קריירה למשפחה.

    היא זכתה השנה ב-5 תארים, כולל אליפות סוף השנה בדוחא, ונבחרה על ידי שאר השחקניות לטניסאית השנה. היא עלתה למקום השלישי בעולם, ואלמלא הפציעה בעונת החימר ייתכן שהייתה מסיימת את השנה כמספר אחת. נדמה שמאז שהיא אמא היא הרבה פחות לחוצה במגרש. יש בה משהו בשל, ורואים את זה אפילו בעור הפנים שלה, שנעשה רך יותר. בקריירה הראשונה שלה היה לה חתיכת קוף על הגב, עד שב-2005 היא סוף סוף זכתה בגראנד סלאם ראשון. בפלאשינג מדו, כמובן. והנה היא חוזרת, וכבר יש לה עוד שניים, כשבגמר האחרון היא מחצה את זבונרבה תוך פחות משעה – ונזכיר שבחצי השני של העונה הרוסיה הייתה השחקנית בכושר הכי טוב בסבב. בנוסף, קלייסטרס ניצחה השנה במשחקים צמודים את ז'וסטין הנין, הבלגית השניה, שבמשך שנים הותירה אותה מעט בצל.

    לקלייסטרס יש אמנם מדי פעם עליות וירידות תוך כדי משחק, ובאוסטרליה ובווימבלדון היא לא עמדה בציפיות. אבל בסך הכל, בעיניי היא עכשיו טניסאית עוד יותר טובה ממה שהייתה לפני הפרישה. לפני הלידה. כנראה שככה זה כשאפיה של תרנגול-הודו מלחיצה אותך יותר מנקודת משחק.

    נשים כל כך חוששות מהריון ומההשפעות שלו על הגוף, בטח כשאת ספורטאית-על והגוף שלך הוא מה שאת.  "בטניס חשוב שהמותניים וחוט השדרה יהיו יציבים", היא סיפרה בעבר. "בזמן ההריון זה היה משהו שאיבדתי לגמרי". תוסיפו לזה את הלילות ללא שינה (כמעריצה של רוג'ר פדרר, אני תולה כל הפסד בכך שמירקה הכריחה אותו לקום אל התאומות באמצע הלילה), ותבינו עד כמה ההישג של קלייסטרס, שהצליחה לשמור על התואר בארה"ב, הוא ענק.

    בשנה הקרובה, כמו כל אמא טובה, היא תנסה להשיג לג'דה עוד כמה צעצועים – אולי גביע נוצץ ממלבורן, או שמא הקטנה תעדיף דווקא מתנה מפאריס. ומה לגבי אח קטן? ג'דה תצטרך להמתין עד אחרי לונדון 2012. 'עם כל הכבוד לקאמבק ההריון המוצלח הזה', בוודאי אומרת לעצמה אמא קים, 'אין שום סיכוי שאני עושה את זה בפעם השניה'.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/203528.jpg

    תאריך:  31/12/2010   |   עודכן:  31/12/2010
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    איציק וולף
    למרות שהסכם השלום בין המדינות נחתם לפני יותר מ-30 שנה ממשיך צבא מצרים להתאמן על מתווה של מלחמה נגד ישראל    ניסיונות ארה"ב לשכנע את ההנהגה המזדקנת בקהיר להרחיב את משימות הצבא לתחומי לוחמה בטרור ועוד נתקל בהתנגדות
    אופיר גולן
    הפתעת העונה בליגת ווינר ביג בכדוריד יכולה לסיים בין 6 הראשונות
    איציק וולף
    מפקד משטרת דובאי גילה כי ישראל פנתה לדובאי דרך גוף שלישי וביקשה שלא לפרסם את תמונותיהם של החשודים בחיסול בכיר החמאס בשנה שעברה    הנימוק של ישראל: פרסום שכזה יפגע במשפחות החשודים
    איציק וולף
    אחיו של הנשיא השמיני של מדינת ישראל שהורשע בעבירות מין חמורות מספר כי במהלך המשפט התאכזב משה קצב מאנשים רבים שהחשיב כחבריו ואשר עזבו אותו בשעתו הקשה
    איציק וולף
    ראשי הרשויות המקומיות הגיעו לירושלים לפגישה עם שר האוצר בירושלים    זעמו על כך שלא הותר לכל אנשי הרשויות להיכנס לפגישה    דורשים להגדיל את מענקי האיזון לרשויות המקומיות ולהוזיל את מחירי המים בין היתר באמצעות פירוק תאגידי המים והביוב    ביום ראשון תתחיל שביתה ללא הגבלת זמן
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il