X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן י-ם מודע לפער מול מכבי, אבל אופטימי: עם עוד גבוה, אפשר לעשות הרבה
▪  ▪  ▪
"לא בלבל של מכבי". קטש (צפו בהפסד למכבי במלחה)

עם כל הציפיות והסגל המוכשר, הפועל ירושלים שוב נכשלה בניסיון להוכיח את יכולתה להתמודד עם מכבי תל אביב. אמש זה נגמר עם הפסד 84:73 במלחה, במשחק שהדגיש את ההבדלים הגדולים בין שתי הקבוצות. עודד קטש, מאמן האדומים, מסתכל קדימה ורואה עדיין עתיד ורוד.

"בתסריט האופטימי, חזרה מהירה של יובל נעימי וצירוף של גבוה, ונוכל לסיים את העונה בצורה טובה", אמר קטש לרדיו ת"א והצהיר: "אנחנו חייבים להגיע לפיינל פור בליגה ובגביע, זה ברור. בתחילת העונה, כשהיינו עם סגל רחב, הקבוצה רצה טוב ובכל מקרה חיפשנו חיזוק בפנים. שמרנו טוב וגם במשחקים הפחות טובים עשינו את העבודה ההגנתית.  החזרה של יוגב אוחיון עזרה לנו מאוד והיה אפשר לראות את זה אתמול. רנדל אמור לחזור, וכולנו מחזיקים אצבעות שהכל יהיה בסדר".

"אנחנו מאושרים עם מה שיש לנו ואני עדיין חושב שאנחנו יכולים להוציא דברים טובים", הוסיף המאמן, "כשרנדל ישחק ועם קצת איזון התקפי ומשחק פנים, תראו שלסולומון, ריץ' ויוגב יהיה הרבה יותר קל. כרגע המשחק נראה בכוח, אבל אנחנו משחקים עם מה שיש לנו. אנונו לא באותו לבל עם מכבי, וגם אין לנו את הפריבילגיה לדחוף כדור פנימה לסופו".

ואגב שחורציאניטיס, לקטש ברורה השפעתו של היווני, בייחוד אחרי המשחק אמש: "הוא כוח מאוד חזק, ובטח בליגה הישראלית אין לאף קבוצה יכולת לנטרל את הדומיננטיות שלו. אני בטוח שהוא לא מסוגל להיות אגרסיבי גם בהגנה וגם בהתקפה כל הזמן, אבל מכבי משחקת איתו כמו שצריך. בשני המשחקים הראשונים נגד מכבי הוא קלע מולנו 0 נקודות. השנה הוסיפו לסטטיסטיקה את הרובריקה של פלוס ומינוס, וכשהוא על המגרש הפלוס של מכבי גדול. הוא דורש תשומת לב כזו מההגנה שהופכת אותך ליותר פגיע בריבאונדים ושחקנים מקבלים יותר זריקות חופשיות, אז הדומיננטיות שלו היא לא במספרים".

"רנדל הוא כמו סופו של מכבי", התייחס קטש לכוכב שלו, שלא שיחק אתמול במלחה, "הוא שחקן מיוחד מעבר לעניין המקצועי. הוא מביא הרבה מאוד אינטלגנציה, אחד השחקנים הכי טובים שהיו פה. הוא זה שיודע הכי טוב לבוא לפיק אנד רול וליצור המון חופש לגארדים וכשהוא לא על המגרש זה הרבה יותר קשה. החודש האחרון בלעדיו היה לנו מאוד קשה. איתו באה הפציעה של אורי קוקיה שהוא באותה עמדה, ואז יוגב ונעימי ששניהם גם על אותה עמדה. היינו בבעיה והמזל לא האיר לנו פנים. כבר תקופה ארוכה שאנחנו מחפשים זר. אין כרגע הרבה, אין כל כך שחקנים למצוא. אני חושב שהרבה מאוד שחקנים הולכים למדינות פחות אטרקטיביות, כמו סין שפעם לא הייתה יעד לזרים".

"הכי כואב היתה ההדחה מאירופה, שפספסנו את העלייה בריגה", סיכם קטש, "התירוצים לא משנים, המפעל לא איתנו ואנחנו לא יכולים לתקן. בשאר המפעלים אני חושב שאנחנו עדיין תלויים בעצמנו וזה הכי חשוב".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/204496.jpg

תאריך:  03/01/2011   |   עודכן:  03/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מחאה על שטרם הושלמה הצעת החוק הממשלתית לאיתור קטינים במצבי סיכון בעקבות המלצות הוועדה הבינמשרדית מלפני כשנה
עידן יוסף
וילנאי: "אני רואה בתפקיד זה, במיוחד בימים אלו, אתגר לאומי מן המעלה הראשונה"    גם שר החקלאות, אף הוא ממפלגת העבודה, הכריז כי בדעתו להתמודד על ראשות קק"ל    אפי שטנצלר היה ונותר בעל הסיכויים הגדולים להמשיך בתפקיד יו"ר קק"ל
עופר וולפסון
גידול מפתיע של 16.7% בתחושת הביטחון החברתי של הישראלים נרשמה בשנת 2010, על-פי מדד טאוב    מערביי ישראל דיווחו כי הם מתקשים לעמוד בצורכי הקיום הבסיסיים לעומת 22% בקרב היהודים    לחרדים תחושת ביטחון חברתי גבוהה משל האקדמאים ודומה לבעלי הכנסה ממוצעת
עופר וולפסון
הדוח הסופי של ועדת ששינסקי קובע כי נתח המדינה מהכנסות הנפט והגז יסתכם ב-50% עד 62%, במקום הכנסות בגובה 66%, כפי שנקבע בדוח הביניים    ההיטל יהיה פרוגרסיבי ויעמוד על שיעור של 20% עד 50% מהרווח, לעומת שיעור מקסימלי של 60% בדוח הביניים    הטבות מס ניתנו למאגרי "ים תטיס" ו"תמר"
איציק וולף
אחלאס אבו-ריש, שאיבדה את בעלה באסון האוטובוס בכרמל ילדה היום בת    ראש הממשלה התקשר אליה ואמר כי רעייתו והוא התרגשו כאשר שמעו על הלידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il