X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גיא פניני החמיא לחברו אחרי ה-74:88 על ראשון: "משחקו הטוב ביותר"
▪  ▪  ▪
מחמאות מקיר לקיר. הנדריקס (ניר בוקסנבאום). צפו בדברים של בלאט מאמש

מכבי תל אביב לא רגילה לשחק בימי חמישי בזירה המקומית, הוכחה לזה קיבלנו אמש בחי. האינטנסיביות היתה רחוקה מלהזכיר את הקרבות ביורוליג, אבל גם בהילוך ראשון הצהובים לא התקשו לנצח 74:88 את מכבי ראשון לציון בעלת הסגל הקצר, במסגרת המחזור ה-13 בליגת לוטו.

סגנית האלופה חסרה את דייויד בלו (כאבים בכף הרגל) ויניב גרין (יכל לשחק אך הוחלט לא לשתפו בגלל כאבים בכתף באימון שלשום), אבל קיבלה תצוגת תכלית של ריצ'ארד הנדריקס שהוכיח מדוע דייויד בלאט מתעקש להשאירו בתל אביב. הפורוורד סיפק 16 נקודות, 7 חסימות ו-6 ריבאונדים ב-21 דקות.

לערוץ הספורט נודע שמלבד ולנסיה, מלאגה ופואנלברדה הספרדיות, גם אריס סלוניקי היוונית – קבוצתו של שרון דרוקר - פנתה למכבי בקשר לשחקן, אך זו סירבה. הנדריקס נשאר לפחות עד הקיץ במכבי, כך אומרים בצוות המקצועי ובהנהלת המועדון.

הנדריקס עצמו התראיין ל'מארקה' בספרד ואמר: "אני מאושר מאוד במכבי. אני מרוצה מאוד מתל אביב, מהחברים לקבוצה ומהמאמן דייויד בלאט, שהביע תמיכה בי. אני נהנה פה מחוויה ספורטיבית ואישית".

"הכוונה היחידה שלי היא להשלים פה את החוזה", הוסיף הפורוורד. "היו שמועות על האפשרות שאעבור בהשאלה, אבל אלה היו רק שמועות. לא לסוכנים שלי ולא לי יש מושג על הצעות מקבוצה כלשהי. לי אישית ברור שאין לי כל כוונה לשחק במועדון שאינו מכבי".

גיא פניני פירגן להנדריקס: "הוא נתן את המשחק הכי טוב שלו העונה ואני חושב שאפשר לרדת מהשמועות. אני לא יודע מי ממציא את זה, אבל אנחנו יודעים שהוא נשאר עד הסוף ואנחנו צריכים אותו".

פניני עצמו לא היה בשיאו עם 5 נקודות בלבד והתייחס לאחוזי הקליעה שלו ושל חבריו: "ראינו שקצת לא הלך מבחוץ והחלטנו לדחוף את הכדור קדימה לגבוהים ובאמת הם סיימו בדאבל פיגרס וכל הכבוד. רק שימשיכו ככה. גם מאצ'בן נכנס לעניינים וזה טוב מאוד". עוד אמר: "אני חושב שמגיעות מילים טובות לראשון על אחלה משחק, הם באו ונלחמו וכל הכבוד להם. לא היה לנו קל, וזה טוב כי זה בוחן אותנו ברגעים פחות טובים".

צפו במכבי מנצחת את ראשל"צ--->

גם ליאור אליהו חילק מחמאות לקבוצה של אפי בירנבוים: "מגיע לראשון כל הכבוד. אני לא חושב שהיה משחק קל בכלל. הם שיחקו מצויין והקשו עלינו מאוד, אבל ידענו ברבע האחרון לתת פוש כמו שצריך ולגמור את המשחק".

הפורוורד, שסיים אמש עם 14 נקודות, התייחס למשחק הקרוב מול עירוני אשקלון במסגרת רבע גמר גביע המדינה שייערך ביום ראשון: "אנחנו מאוד מכבדים את אשקלון, בטח כאשר מדובר במשחק אחד, שזה כמו פיינל פור. אשקלון כבר הפתיעו אותנו בשנים האחרונות בנוקיה ואנחנו נצטרך לבוא חדים ולנצח את המשחק".

אליהו גם התייחס למשחק הראשון בשלב הטופ 16 שיתקיים מול ברצלונה בחוץ וציין: "אני שמח שמתחילים שם. יש לי את הסיבות משלי, אני לא רוצה להגיד אותן, אבל אני שמח שזה המשחק הראשון ובחוץ, ואם הייתי צריך לבחור את סדר המשחקים, זה מה שהייתי בוחר".

במכבי מקווים שעד יום ראשון דייויד בלו ,שלא שיחק כאמור בגלל כאבים ברגלו, יהיה כשיר.

תאריך:  07/01/2011   |   עודכן:  07/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חיילי צה"ל הגיעו לבית בחברון על-מנת לעצור את מחמד סעיד ביטר, מחבל חמאס שהיה מעורב בפיגוע הירי שבו נרצחו ארבעה תושבי בית חג"י ואשר שוחרר אתמול מהכלא הפלשתיני    קרוב משפחתו רץ לעברם ובשל החשד כי הוא מבקש לפגוע בהם ירו בו החיילים ופצעו אותו אנוש    משפחת ההרוג: הוא נורה במיטתו
מחלקה ראשונה
הכסף נאסף באירוע ההתרמה הראשון של חוג ידידי מרכז רפואי רבין שהוקם השנה בדאלאס, טקסס    הכסף ישמש לרכישת ציוד מתקדם, עבור המערך לקרדיולוגיה במרכז הרפואי
איציק וולף
כלי טיס של חיל האוויר תקף מטרות בצפון רצועת עזה ובדרומה    זוהו פגיעות וכל המטוסים שבו בשלום לבסיסם    התקיפה - תגובה לירי המרגמות לעבר ישראל
עידן יוסף
אתר ישראלי בשפה הרוסית מדווח כי נשיא רוסיה קיבל את ראש הממשלה לשעבר, שיצא בשליחותו של איש העסקים בני שטיינמץ
שירלי בר דיין
החלוץ הרשים את השחקנים: "רואים שהוא טוב". חריסטוב טס לבולגריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il