X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורן מאירוביץ' שוער נבחרת העתודה בכדוריד לפני פתיחת מוק' אליפות העולם
▪  ▪  ▪
לאחר העפלה לאליפות אירופה, העתודה תנסה להעפיל גם לאליפות העולם

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד תפתח הערב (שישי) את משחקי מוקדמות אליפות העולם עד גיל 21 מול שווייץ. מדובר באותה נבחרת שהעפילה לאליפות אירופה עד גיל 20 הקיץ. הפעם המשוכה גבוהה. רק הראשונה תעפיל מהבית, והנבחרת תפגוש במוצאי שבת (19:00) את המארחת אוקראינה, ובראשון  (17:00) את גרמניה המצוינת.

אחד המפתחות להתמודדות קשורה בשוערים, אורן מאירוביץ' ואלדר שיקלושי, הראשון מהמצטיינים של מכבי קרית מוצקין שהעפילה לבית העליון בליגת ווינר ביג, והשני שזוכה השנה לדקות משחק לא מועטות בשער האלופה מכבי ראשון לציון, והיה לפני שלושה שבועות המצטיין בדרבי העירוני. 
 
שני השוערים הצעירים מסומנים להיות שוערי הנבחרת הבוגרת, ומישה לוין, שוער הנבחרת לשעבר ואחד שמסרב לפרוש משער אס"א ת"א, הוא גם החונך שעובד איתם בפרויקט הכשרה מיוחד. "מישה עובד איתם ואברמל'ה קובלסקי עוזר בהיבט הכושר הגופני. השוערים הישראלים מוכשרים אבל חסרי ניסיון ואת זה אנחנו מנסים לתת להם כאן כדי שיהיו לנו שוערים ל-10-15 השנים הבאות", מדגיש המאמן שלמה הופמן.
 
"זה דווקא טוב שאנחנו שניים ויש תחרות", מדגיש מאירוביץ' בריאיון לאתר איגוד הכדוריד. "ככה אם לאחד מאיתנו יש יום רע, אז לא קרה שום נזק ומקסימום אם שנינו טובים אפשר לשחק מחצית-מחצית. בין כל שני שוערי נבחרת יש תחרות, אבל יש בינינו יחסים טובים גם מחוץ למגרש ואנחנו משתפים אחד את השני בעצות לגבי שחקני היריבות. דבר אחד אני מבטיח, שניתן הכל כדי להביא תוצאות טובות, ולא רק מחמאות"."אנחנו משחקים יחד מהקדטים, ואורן שוער מצוין שאני מאוד מעריך. מישה מלמד אותנו דברים שאין להם מחיר וברור שיש עתיד בשער הישראלי, גם בלי לאזרח שחקנים לנבחרת", הוסיף שיקלושי.
 
השניים מנסים לנתח את המשימה שצפויה להם החל מהערב באוקראינה. "יהיה מאוד קשה", הדגיש שוער מכבי ראשל"צ . "לצערי יש לנו בבית את גרמניה, ושם כדוריד זה כמו דת, אבל אני מבטיח שלא נהיה בשר תותחים של אף אחד. סדר המשחקים לדעתי הוא מהקל אל הכבד, ואולי אם נצליח לנצח במשחק הראשון את שוייץ זה ייתן לנו פוש נגד אוקראינה. אפשר לחולל הפתעה בבית הזה".
 
שוער קרית מוצקין לא מסתיר את העובדה כי הוא מעוניין לשחק בחו"ל: "אני רוצה לצאת לאירופה , אבל בינתיים טוב לי במוצקין. אני מאוד שמח שיגאל גושן המאמן מאמין בי וכמובן שאני רוצה להמשיך ולהתקדם עם הקבוצה". שיקלושי: "אירופה זה החלום של כל אחד, אבל העולם מפוצץ בשוערים. הכי קרוב לאירופה מבחינתי זה מכבי ראשל"צ, ובינתיים השאיפה שלי היא להיות שוער מוביל בקבוצה ובליגה".
תאריך:  07/01/2011   |   עודכן:  07/01/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
חניכיו של סיני הפסידו אחרי למעלה מחודש. רעננה גברה על עראבה 0:2
עידן יוסף
העובדים יאטו את מהירות הרכבות כך שזמן הנסיעה יתארך    ההסתדרות והעובדים מוחים על כוונת הנהלת הרכבת ומשרד האוצר להעביר את עבודת תחזוקת הקרונות והקטרים לחברה מחו"ל באופן חד-צדדי    שר התחבורה: פועלים להתמודד עם העיצומים    תנועת הרכבות להוד השרון תחודש במוצ"ש
עמר בנוביץ, שליח ערוץ הספורט לבולטון
הקשר הישראלי שאיבד את אביו חזר לאימונים רגילים. עשוי לפתוח בגביע
אלעזר לוין
חברת מגדלים ארגנה בתוך שבוע קבוצה של 22 איש שרכשה מגרש בגוש הגדול כדי לחסוך מע"מ    איטלקי וקנדי רכשו כל אחד פנטהאוז ב-13.2 מיליון שקל    5 חדרים - 3.9 מיליון שקל
איתמר לוין
אהובה תומר נרשמה בקורות ישראל כגיבורה. בן-זוגה, דני רוזן, כואב וזועם. בשבוע הבא יגיש תביעת מיליונים נגד המדינה והשר אלי ישי. מסמכים שהגיעו לידי News1 מצביעים על תהיות בהתנהלותו של רוזן, על קשיים כלכליים בהם הוא נתון ועל שאלות בדבר אמינותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il