X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לי ניילון (32 נק') בלט בניצחון בנשר רובינסון (27 נק') הצטיין בצד השני
▪  ▪  ▪
ניילון מככב מול חיפה. 32 נקודות בניצחון (אתר המנהלת)

אחרי שני הפסדים להפועל תל אביב בגביע המדינה ובמשחק ההשלמה למכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, מכבי חיפה רצתה לחזור לעניינים מול בני השרון בבית, אבל רצון ומציאות לחוד. הירוקים נתקלו בחבורה הנחושה של דן שמיר, ולמרות שהפגינו רוח לחימה אדירה באולם בנשר, נכנעה 100:97 אחרי הארכה.

הרבו לקלוע למכבי חיפה: פרנק רובינסון (27 נק'), מרקו קילינגסוורת' (22), דרק לאו (17), אלישי כדיר (14). לבני השרון: לי ניילון (32 נק'), דן גרונפלד (28), שון ג'יימס (16), שרון ששון (10)

מכבי חיפה - בני השרון 100:97
אחרי ההפסד להפועל ת"א וההדחה מגביע המדינה לפני שבוע, עמי נאווי ושחקניו חיפשו לחזור לעניינים מול בני השרון, אבל נתקלו ברבע ראשון נהדר של השחקנים של דן שמיר ובעיקר שון ג'יימס. הסנטר הוביל יחד עם לי ניילון את האורחים ל-13:23 בסיום הרבע הראשון. האיש של חיפה במשחקים האחרונים, פרנק רובינסון, לא נשבר וקלע 14 נק' עד להפסקה. שוויון 41:41 במחצית.

ברבע השלישי דן גרונפלד היה המצטיין. המתאזרח קלע 10 נק' ברבע. שתיים נהדרות שלו קבעו 60:64 לבני השרון. מרקו קילינגסוורת' קלע נקודות והוריד את חיפה בפיגור מינימלי, 64:62 להפסקה לקראת הרבע האחרון. גרונפלד המשיך להיות חד גם במאני טיים ונקודות שלו מהקו העלו את האורחים ליתרון 62:67. אלישי כדיר דאג לשמור את חיפה במשחק כשהקטין ל-69:67, 6 דק' לסיום.

קילינגסוורת' הישווה ל-71:71, אבל אז שלשה נהדרת של שרון ששון קבעה 71:74. סילבן לנדסברג החזיר את היתרון למארחים. 76:81, דקה וחצי לסיום הזמן החוקי. ששון שוב היה במקום ועם שלשה ענקית הישווה ל-81:81. ניילון ולאו דייקו מהקו. הכדור היה של בני השרון, פרנק רובינסון חטף את הכדור, אבל מיד גם איבד אותו. הכדור האחרון הלך לפילברטו ריברה, שהחטיא. הולכים להארכה. 83:83.

ניילון וששון העלו את האורחים ל-86:89 בפתיחת ההארכה. קילינגסוורת' עוד הקטין לפיגור נקודה, 91:90, 3 דק' לסיום. ניילון לקח את המשחק עליו, קלע 4 נק' רצופות ויחד עם נק' של ריברה קבעו 91:97 לבני השרון. נגמר? חכו רגע. פרנק רובינסון ואבי בן שימול קלעו שתי שלשות והקטינו לנקודה אחת בלבד, 98:97. ניילון שלח אסיסט על כל המגרש לבאסטון, שקבע 97:100. הכדור הלך לבן שימול שניסה לכפות הארכה נוספת עם זריקה ממחצית המגרש. הכדור לא נכנס, 97:100 לבני השרון בסיום.

 

תאריך:  16/01/2011   |   עודכן:  16/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בני הסה, מנכ"ל חברה קדישא בחיפה, נורה למוות בפתח ביתו    אשתו הספיקה להיכנס אל הבניין ולא נפגעה    בעבר ניסו גורמים בעולם התחתון להתנקש בחייו    למשטרה לא ידוע על איומים שקיבל בזמן האחרון על חייו    כיוון החקירה המרכזי: רצח על-רקע פלילי
מערכת אתר ערוץ הספורט
הכתומים של אפי בירינבוים השיגו ניצחון שני ברציפות. 20 נק' למגי
איציק וולף
מזכ"ל חיזבאללה מכין את הקרקע לקראת פרסום כתבי האישום על רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק אל-חרירי    מאשים את סעד אל-חרירי בטירפוד ההסכמות שהושגו בתיווך הסעודי-סורי בשל לחץ של ישראל וארצות הברית    "הייתה לנו חובה מוסרית להפיל את ממשלת חרירי ועשינו זאת לא ברחוב ולא בנשק אלא בדרך מוסרית"
ראובן לייב
על עיצובו מתחרים 30 סטודנטים מהמכללה למינהל בפרויקט מיוחד האמור לספר את סיפורו הייחודי של המקום
עידן יוסף
עד כה הונהג מנוי בקווי הרכבת הפרווריים ובקווים בינעירוניים בארבע הערים הגדולות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il