X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סולומון (21 נק') ודאוול (20) דרסו את הדרומים עם 11 שלשות בצוותא
▪  ▪  ▪
קלנסי מול טרנר (אתר מנהלת). ירושלים התפוצצה. צפו בתקציר

הפועל ירושלים הביסה הערב (שני) את עירוני אשקלון 75:105 במלחה במשחק שנעל את המחזור ה-14 בליגת לוטו ואותתה על סימני חזרה לליגה. האדומים של קטש, ללא רנדל ומזרחי הפצועים, נהנו מערב שלשות יוצא מגדר הרגיל. וויל סולומון (21 נק', 5 מ-6 מחוץ לקשת) ודווין דאוול (20 נק', 6 מ-8 מהשלוש) הוליכו את הקבוצה המתאוששת מהבירה בחזרה למקום השני בטבלה.

עוד קלעו לירושלים: נעימי 16 (4 שלשות), ריץ', קלנסי וחכמון 11 כ"א, אוחיון 8, שמחון 3, אליאספור, ותמיר 2 כ"א. לאשקלון: טרנר ותרל 18 כ"א, פארמר 11, ליפשיץ' 6, שמריז, גיבסון ואיבקווה 5 כ"א, חג'ג' 3, ג'ייקס ובוקרא 2 כ"א.

מהלך המשחק
אשקלון פתחה טוב יותר בעיקר מחוץ לקשת. דרור חג'ג' העלה בשלשה יפה את האורחים ל-8:13, 4 דקות בתוך הרבע הראשון. אז נכנס דאוול למשחק ועם 5 נקודות רצופות בתוספת סל של חכמון החזירו את היתרון לירושלים 15:21, 3 דקות לסיום הרבע והכריחו את אריאל בית הלחמי לבקש פסק זמן ראשון. המארחים המשיכו לרוץ ויוגב אוחיון העלה בליי אפ ל-10 הפרש, 16:26. סל של טרנר הקדים בסיום הרבע ל-26:18.

הכחולים יצאו לרבע השני הרבה יותר נחושים. שלשה נהדרת של הרכש החדש ג'ונתן גיבסון ועוד סל של תומאס טרל נתנו שיוויון 30:30 בדקה ה-13. ראשון טרנר המשיך את ההתלהבות עם שני דאנקים נהדרים והיתרון שב לאשקלון 34:37, 5 דקות לסיום הרבע. הקבוצה מהבירה לא נבהלה וקיבלה נקודות בצבע מחכמון (11 במחצית). שלשה של סולומון, שסיים את המחצית עם 16 נק', הורידה את האדומים ל-43:51 בהפסקה.

ירושלים פתחה בסערה את הרבע השלישי עם ריצת 0:8 עם סל יפה של אוחיון במתפרצת שהגדילה ההפרש ל-43:59 (דקה 31). שלשה של ג'ייסון ריץ' 6 דקות בתוך הרבע העלתה שיא של 18 (52:70). שמחון נקלע לבעיית עבירות, אך ירושלים הצליחה להחזיק את הפרש על דו סיפרתי. עונשין של קלנסי סגר את הרבע ביתרון אדום, 62:79.

ברבע האחרון ירושלים פשוט הפגיזה מרחוק. 2 שלשות של נעימי ועוד 2 של לדאוול (6 מ-7 מהשלוש!) הציבו את המקומיים ביתרון מפלצתי 66:96, 5 דקות לסיום. אשקלון הרימה דגל לבן. קטש נתן לכל הספסל להשתתף בחגיגה ובסיום 75:105 גדול לירושלים.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/206950.jpg

תאריך:  17/01/2011   |   עודכן:  17/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חוקרים פרטיים צילמו את זילברשלג והצעירה    התמונות נשלחו אליו תוך הפעלת איומים לפיהם הצילומים יישלחו למקורביו    החשודים בפרשה: שני עסקנים חרדים הנאבקים מול זילברשלג בשליטה בעמותת "מאיר פנים"    במסגרת הסכסוך הגיש נגד השניים תביעות, שבאמצעות ניסיון הסחיטה ניסו כביכול להביא למשיכתן
איציק וולף
ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה כי פרישת ברק וארבעת החברים הנוספים מן העבודה היא הזדמנות למפלגת העבודה לחדד את מסריה נגד ציר אקירוב-קיסריה ולהשתקם    ח"כ כבל: ציפי לבני היא הראויה ביותר היום להיות ראש ממשלה
מיה אפשטיין
את מקומו כמנכ"ל אפל ימלא סמנכ"ל התפעול טים קוק    לפני שש שנים חלה ג'ובס בסרטן הלבלב והחלים    מניית אפל מאבדת 7% באירופה
איציק וולף
בעוד כחודש ייבחרו מתוך רשימה זו חמשת הספרים שיתמודדו על הפרס    בין הספרים שברשימה: תש"ח של יורם קניוק, גוף שני של סייד קשוע, פתאום דפיקה בדלת מאת אתגר קרת ועדו
עופר וולפסון
בכינוס השנתי של מנכ"לי משרדי הממשלה התנצל ריבלין בשם הכנסת על מקרים בהם מנכ"לים ובכירי המשרדים זומנו ליותר מדיון ועדה אחת באותו נושא: "זה מביא לעתים את הכנסת לידי אבסורד ואני מקווה לעשות סדר בתחום הזה"    הוסיף כי "יש לשרש מהמרחב הציבורי את תופעת דחיית ביצוע חוקים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il