X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוסטרליה: השוויצרי גבר על מאליס בשלוש מערכות. זו'סטין הנין הודחה
▪  ▪  ▪
פדרר (gettyimages). חזר לעצמו

את אנחת הרווחה של רוג'ר פדרר, המדורג 2 בעולם, אחרי שעבר את הנאחס הקרוי ג'יל סימון ניתן היה לשמוע גם הבוקר במלבורן. פדרר, המצוי במרדף אחרי זכיה חמישית בקריירה באליפות אוסטרליה הפתוחה, ניצח בקלילות את חאבייר מאליס והעפיל לסיבוב הרביעי בטורניר.

האלוף המכהן לא התקשה מול הבלגי, במשחק שונה לגמרי וטוב בהרבה שלו מאשר זה מול סימון. השוויצרי ניצח 3:6, 3:6, 1:6 בתוך 105 דקות ושבר שיא, עם נצחונו ה-57 בקריירה באליפות אוסטרליה.

נובאק דיוקוביץ' - ויקטור טרויצקי
מהדרבי הסרבי היו ציפיות למשחק צמוד ומרתק, אבל טרויצקי סבל מפציעה בשרירי הבטן ונאלץ לפרוש אחרי המערכה הראשונה בה נוצח 6:2. דיוקוביץ' ניצל זאת כדי לעלות לשמינית הגמר שם יפגוש את הספרדי ניקולאס אלמאגרו, המדורג 14, שניצח את איוון ליוביצ'יץ' 4:6, 6:7, 3:6.

(6) תומאס ברדיץ' - (28) רישארד גאסקה
הצרפתי הוליך במאזן המפגשים 1:2, אבל לברדיץ' היו תוכניות אחרות. הוא ניצל 38 טעויות לא מחויבות של גאסקה כדי לנצח בקלות 2:6, 6:7, 2:6.

(8)אנדי רודיק - רובין האסה
רודיק נראה כמו צל של עצמו במערכה הראשונה בה הפסיד 6:2 להולנדי, אבל בהמשך התעורר וירה 32 אסיםבדרך לניצחון בשלוש המערכות הבאות 6:7, 2:6, 2:6 וגם הוא עלה לשמינית.

נשים

המשחק הקצר ביותר בטורניר הסתיים בפרישה עצובה של ונוס וויליאמס, שהספיקה להפסיד משחקון אחד בלבד מול אנדראה פטקובה מגרמניה (30), לפני שנכנעה לפציעה וירדה מהמגרש.

(1) קרולין ווז'ניאקי - דומיניקה ציבולקובה
המדורגת 1 בעולם הוכיחה שכשמדובר בטורניר גראנד סלאם היא יודעת להתעלות ולספק את הטניס הכי טוב שלה. רק לפני שבוע וחצי ווז'ניאקי הפסידה לציבולקובה בסיבוב השני של טורניר סידני, הפעם בסיבוב השלישי באוסטרליה היא הגיעה מוכנה. הסלובקית הכשרונית אמנם עשתה המון צרות לדנית בעזרת הפורהנד הקטלני שלה, אבל 19 טעויות לא מחויבות במערכה הראשונה עלו לה ביוקר. היא נשברה 3 פעמים ו-ווז'ניאקי ניצחה 4:6 תוך 42 דקות.

גם המערכה השניה היתה צמודה ומאוד איכותית. ווז'ניאקי שברה ראשונה ועלתה ליתרון 2:4 אבל ציבולוקובה לא ויתרה ושברה מיד בחזרה. דווקא כאן הסלובקית נשברה על האפס ו-ווז'ניאקי, שתגיע בעוד שבועיים למשחקי גביע הפדרציה באילת, סגרה סיפור עם 3:6.

הנתון המשמעותי במשחק כאמור היה 41 טעויות לא מחויבות של ציבולקובה לעומת 11 בלבד של ווז'ניאקי שעלתה לשמינית הגמר שם תפגוש את הלטבית אנסטסיה סבצובה, המדורגת 46 בעולם שלראשונה בקריירה העפילה לשמינית גמר של טורניר גראנד סלאם.

(23) סווטלנה קוזנצובה - (11) ז'וסטין הנין
את שנת 2010 קוזנצובה והנין יעדיפו לשכוח בעיקר בגלל פציעות כשגרמו להן להתדרדר בדירוג. הלילה השתיים נפגשו בסיבוב השלישי כשהמאזן בין השתיים נוטלה לחלוטין לטובת הנין - 2:16. המערכה הראשונה היתה מאוד איכותית והוכרעה רק בזכות שבירה אחת במשחקון השביעי לטובת קוזנצובה, ששיחקה מצויין ודחקה כל הזמן את הנין אל הקו האחורי.

גם המערכה השניה היתה צמודה ומרתקת. קוזנצובה כבר הגישה למשחק ביתרון 4:5 אבל אז הידיים התחילו לרעוד, הנין שברה ושלחה את המערכה לשובר שיוויון. כאן שיחק הלחץ הפסיכולוגי תפקיד: קוזנצובה הצליחה לסגור עניין רק בנקודת המשחק הרביעית שלה וניצחה 8:10.

הדחת הנין כבר בסיבוב השלישי, אחרי שהגיעה לגמר אשתקד, מספקת חדשות מצויינות לשחר פאר. הנין לא רק שלא תוכל לעבור את הישראלית בדירוג אלא תדרדר בעצמה לסביבות המקום ה-30 בעולם.
היריבה של קונצובה בשמינית הגמר תהיה פרנצ'סקה סקיאבונה שניצחה את הרומניה מוניקה ניקולסקו
0:6, 6:7.
 
תוצאות נוספות בסיבוב ה- 3 בנשים
(9)הנא לי - ברבורה זאחלובה סטריקובה 2:6, 1:6
(8) ויקטוריה אזרנקה -צ'אנל צ'יפרס 3:6, 3:6.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/207464.jpg

תאריך:  21/01/2011   |   עודכן:  21/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יומניו של היועץ הקרוב של ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר מגלים כי משרד החוץ הבריטי זלזל בראש ממשלת ישראל    תמיכה לעמדתם קיבלו מאהוד ברק    בלייר חשש ממכשירי ציתות בעת שנסע יחד עם נתניהו במכונית
אייל גרוסברד
קאנינגהאם מפורטלנד במסר לאחר ששלח מרפק לפניו. עומרי צפוי לשוב לחמישייה
אייל גרוסברד
26 נק' לרוז ב-77:82 של הבולס על דאלאס הדועכת. נצחון גם לשארלוט
איציק וולף
הרמטכ"ל המיועד הגיש אמש בכתב הבהרות למבקר המדינה ביחס לטענות כי סיפח לעצמו שטחים ציבוריים שלא כדין    לדבריו, לא הפעיל כל לחץ או ניסיון להשפיע על אנשי המינהל אשר העניקו לו את השטח
לירון בכר
אוסטרליה: הישראלית והסינית גברו על דאטה קרום וז'ינג בשלוש מערכות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il