חברת נייס, הודיעה (יום ג', 24.6.03) כי חברת ATD, חברה המפתחת מערכות ותוכנות למסחר אלקטרוני, תתקין מערכות של נייס במוקד השירות של החברה בארה"ב, בו נערכות עסקות בין סוחרים למשקיעים מוסדיים. המערכות של נייס ישולבו במערכת VoIP לניהול עסקות וניהול סיכונים מתוצרת סיסקו. המערכת של נייס היא בין המערכות הראשונות בשוק המסוגלת לבצע הקלטות VoIP.
שון דיקסון, מהנדס VoIP ראשי ב-ATD מסר, כי המערכות של נייס מהוות עבור ATD את הבחירה האידיאלית הן בשל יכולתן להשתלב במערכת התקשורת על גבי אינטרנט של סיסקו, והן בשל איכותן ואמינותן. דיקסון הוסיף, כי המערכת של נייס משפרת את איכות השירות הניתן ללקוחות החברה על-ידי כך שניתן ליישב כל מחלוקת אשר עלולה להתעורר בין הצדדים המעורבים בעסקה.
העסקה שנחתמה עם חברת ATD הינה העסקה השנייה עליה דיווחה נייס בחודש האחרון בתחום התקנת מערכת להקלטת שיחות בטכנולוגיית VoIP. לפני כשלושה שבועות הודיעה החברה, כי חברת ICI, חברה ממשלתית בברזיל, בחרה במערכת של נייס להקלטת שיחות על גבי האינטרנט בין אזרחים לנציגי סוכנויות ממשלתיות בברזיל.
תקשורת על גבי האינטרנט (VoIP-Voice Over Internet Protocol) היא אחת הטכנולוגיות בהן ניכרת עלייה מתמדת בביקוש מצד מרכזי שירות. טכנולוגיית ה-VoIP מבטלת את הצורך במרכזייה הרגילה ומספקת פלטפורמה אחת לכל סוגי התקשורת. הפתרון שמציעה נייס ל-VoIP כולל מגוון רחב של אמצעי הקלטה, הערכה וניתוח שפותחו במיוחד על מנת לשפר את רמת השירות במרכזים. הפתרונות כוללים הקלטות של קול ווידאו, הערכת שיחות בזמן אמת, דיווח, ואמצעי לימוד הנשלחים בזמן אמת למסכי הסוכנים.