X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האיטלקים הגיעו בסגל חסר. המאמן פיליפובסקי: יודע שמכבי פייבוריטית
▪  ▪  ▪
הפצוע האיטלקי. גם אנג'לו ג'יגלי לא הגיע עם רומא

רומא תתמודד מחר (חמישי) מול מכבי ת"א במסגרת המחזור השני בטופ 16, אבל לא ברור איזו קבוצה תופיע. האיטלקים סובלים ממכת פציעות חמורה שגרמה לכך שארבעה משחקניה הבכירים לא הגיעו לישראל. הערב ערכה הקבוצה אימון לקראת המשחק מחר (20:45, שידור ישיר באתר).

והרי מסדר הפצועים: אנג'לו ג'יגלי סובל מפציעה בברכו, ג'אקופו גיאצ'טי הרכז סוחב שבר בשוקית ואלסנדרו טונולי הפורוורד סובל מפציעה בקרסול. לשחקן המקומי לוקה ויטאלי יש קשיי נשימה ואף אושפז בבית חולים באיטליה. בנוסף לרשימה הזו, אחד משחקניה המובילים, עלי טראורה, שהגיע למשחק, נמצא בספק לאחר שלפני שבועיים מתח את הרצועות ביד שמאל. הערב הוא ניסה להתאמן לראשונה מאז הפציעה שחווה לפני שבועיים.

"זה בהחלט יהיה משחק קשה, מכבי וברצלונה הן החזקות בבית שילחמו על שני המקומות הראשונים", אמר מאמן הקבוצה סאשה פיליפובסקי, "מכבי משחקת כדורסל טוב מאוד העונה והם רצים טוב ויש להם קבוצה אתלטית שמשחקת טוב. יש להם דרך לשחק עם ובלי שחורציאניטיס". על המצב הרע של קבוצתו אמר: "יש לנו הרבה מאוד פציעות, אנחנו חסרים שחקנים רבים. יש לנו בסגל שבעה שחקנים בכירים בסגל, אבל זה היורוליג וננסה להתמודד בכבוד. נקווה להציג כדורסל טוב ותחרותי מול מכבי שהיא הפייבוריטית".

על הקהל בנוקיה אמר פיליפובסקי: "כולם יודעים שיש למכבי שהקהל הוא השחקן השישי שלהם. אנחנו נצטרך לשלוט בקצב המשחק כמה שניתן". פיליפובסקי הוא מאמן טרי שמונה לפני שבועיים והספיק להדריך את הקבוצה בארבעה משחקים לאחר פיטוריו של מתיאו בוניצ'יולי.

האיטלקי הבולט בקבוצה הוא לואיג'י דאטומה שאמר לפני המשחק: "אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח אחרת היינו נשארים בבית. למרות זאת, אנו יודעים שהם יותר טובים ושיהיה משחק קשה. יש הרבה פצועים אבל באנו להראות שאנחנו משתפרים תחת המאמן החדש. נצטרך להאט את קצב המשחק כי אם ניתן למכבי לרוץ לעיני הקהל שלה זה יהווה בעיה רצינית".

דאטומה התייחס גם לשחקן המרכזי לדעתו במכבי: "צ'אק אידסון הוא השחקן שאותו צריך לעצור, הוא יודע למסור, לקלוע ולעשות הכל על המגרש". אגב, גם דאטומה חזר מפציעה. איך לא. החמישייה המשוערת של פיליפובסקי מחר תכלול את דריוס וושינגטון, ניהאד דג'דוביץ', לואיג'י דאטומה, אנדריאה קרוסריול ו-ולדימיר דאסיץ'. בגלל מצבת הפצועים הקבוצה צירפה לאחרונה את הבוסני נמניה גורדיץ'.

תאריך:  26/01/2011   |   עודכן:  26/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ואדים סבידרסקי, ליאור זנו
גבעות: "הדרכים לפיתרון הבעיה מחייבים ביצוע בדיקות נוספות שמשכן אינו ברור"    השאלה הגדולה שנשארת פתוחה היא כיצד ישפיע המידע החדש על דוח העתודות המלא והרציני שפירסמה גבעות עולם בתחילת דצמבר, שהתבסס על ההערכות לכמויות ברות הפקה נוספות משני המקטעים
ראובן לייב
קובע לראשונה נחרצות מי שהיה סגן התובע הכללי של ארה"ב במכתב ששיגר לנשיא אובמה ובו הוא מבקש ממנו לפעול לשחרורו המיידי
עופר וולפסון
יו"ר ועדת העלייה והקליטה דני דנון הביע תרעומת על הסחבת של משרדי הממשלה בקליטת עולי אתיופיה, והציב אולטימטום: "בתוך שבועיים תחליטו גם על הגדלת המשכנתאות לעולים"
עופר וולפסון
לאחר יום של הפגנות אלימות במהלכן נעצרו מאות מפגינים, הכריז היום משרד הפנים המצרי כי התקהלויות נוספות ייחשבו לבלתי חוקיות    למרות זאת, גם היום יצאו רבים לרחובות, אך היקף ההפגנות התמתן    ההערכה בעולם: לא צפויה סכנה לממשל מובארק
עופר וולפסון
בראיון לרשת CNN אמר ראש הממשלה הלבנוני המיועד כי "חיזבאללה היא אחת המפלגות החשובות במדינה", אך הדגיש כי נבחר ע"י קונצנזוס רחב הרבה יותר    בעולם ממתינים לראות כיצד תנהג ממשלתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il