X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צמד של אקסברד ועוד אחד לגורדנה העיפו את הצהובים מגביע המדינה
▪  ▪  ▪
אקסברד. צמד על מכבי (ניר בוקסנבאום)

הפועל פתח תקוה ידעה הערב (שלישי) שהיא פוגשת את מכבי תל אביב, שרק בזכות שער עצמי ניצחה אותה בשבת 0:1 והורידה אותה למקום הלפני אחרון בליגת על. יובל נעים חיפש נקמה והביא אותה מהדלת האחורית. עידו אקסברד פתח במקום אוהד קדוסי וכבש צמד. רועי גורדנה עלה מהספסל ונעץ עוד אחד בשביל להדיח את הצהובים מגביע המדינה. כעת החבורה של מוטי איוניר תתרכז בליגה. את המפעל השני בישראל היא תראה רק מהיציע. אם לחלקכם יש תחושת דה ז'ה וו, ב-1992 נפגשו הצדדים בגמר המפעל, אז ניצח המועדון מאם המושבות 1:3 בדרך לתואר הנכסף, והשנה?

מהלך המשחק
ההזדמנות הראשונה של המשחק הגיעה אחרי רבע שעה. ייני מסר ליואב זיו באגף שמאל. לא ברור אם המגן ניסה להרים או לבעוט, אבל הכדור הלך למשקוף של אוסטין אג'ידה. הצהובים נרגעו ואיפשרו להפועל פ"ת ליזום התקפות. בדקה ה-30 החליט רפי דהאן לאיים על השער ובעט מ-24 מטרים ליד הקורה של לירן שטראובר.

בדקה ה-39 יצאה מכבי קדימה, גיז'רמו ישראלביץ' שבעט מ-30 מטרים לידיים של אג'ידה. בדקה ה-41 יצאה המארחת למתפרצת. יניב לוזון פרץ באגף ימין והרים לעידו אקסברד, שעצר ובעט פנימה, 0:1 להפועל פתח תקוה בהפסקה.

איוניר ערך חילוף כפול בהפסקה והעלה למגרש את דמיטאר רנגאלוב וניסו קפילוטו על חשבון דור מלול וגל אלברמן, כעבור 10 דקות הוא הכניס גם את בוזגלו ובדקה ה-58 קיבל את השוויון. הצהובים יצאו להתקפה מצד שמאל, זיו חדר לרחבה והעביר רוחב לאלירן עטר שכבש מקרוב, 1:1.

אייל שן מסר לצרפתי שהרים לרחבה. אקסברד התרומם מעל כולם ונגח פנימהץ שטראובר שרק הדף את הכדור, 1:2 להפועל פתח תקוה. קאמבק של מכבי? נחשו שוב. 10 דקות לסיום וישראל זגורי מצא את רועי גורדנה שנכנס כמחליף וזה הקפיץ קטנה מעל שטראובר, 1:3 להפועל פתח תקוה שעולה לשמינית גמר גביע המדינה.

הרכבים
הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבה, גל כהן, פביאן סטולר (יגאל אנטבי/69), עמירן שקלים, רפי דהאן, אייל שן, ישראל זגורי, גיא צרפתי, יניב לוזון (רועי גורדנה/59), עידו אקסברד
מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול (ניסו קפילוטו/46), סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, שרן ייני, גל אלברמן (דמיטאר רנגאלוב/46), גיז'רמו ישראלביץ', יובל אבידור (מאור בוזגלו/55), אלירן עטר
שפט: איתן שמואלביץ'

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/209477.jpg

תאריך:  01/02/2011   |   עודכן:  01/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לדברי סמנכ"ל רגולציה בבזק, הסיבה לתקלה שהשביתה את שירותי הטלפוניה של החברה בשבוע שעבר למשך שעות, מקורה ב"באג" במערכת    יו"ר הוועדה לפניות הציבור: "רצף התקלות במערך הכיבוי, ברכבת, בסלקום ובבזק, מערער את תחושת הביטחון בעמידות המערכות המרכזיות"
יואב יצחק
ראש הממשלה ושר הביטחון קיימו שיחה עם גלנט והסבירו לו כי קיים קושי משמעותי להשלים את המינוי לתפקידו כרמטכ"ל    השניים מסרו לגלנט את הערכתם הרבה כלפיו    נתניהו וברק החליטו למנות את יאיר נווה לרמטכ"ל בפועל ל-60 יום    בתקופה זו יבוצע הליך מלא של מינוי רמטכ"ל חדש
עופר וולפסון
"המחויבות לביטחון ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית היא חלק מאחריות המדינה שלי", אמרה מרקל בטקס הענקת התואר    קראה לחידוש תהליך השלום בין ישראל לפלשתינים, "המחייב ויתורים כואבים משני הצדדים", תוך שהיא מבטיחה את התמיכה האירופית בתהליך
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון הכפיל את עונשי המאסר בפועל שהוטלו על יוסי פלוריס ואחמד עומר    רובינשטיין: יצרו "פצצת תאונה מתקתקת"
אלעזר לוין
מאחורי הקלעים על עולם הביטוח: אירוע נדיר משנת 2008 נחשף בשבוע שעבר    כך מבטחים טורבינות של חברת החשמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il