X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
84:85 בקובנה בהארכה. הטורקים איבדו יתרון 6, 2 דקות לסיום. קובנה ב-3:1
▪  ▪  ▪
בראון מול שאראס (gettyimages). האמריקאי ניצח בקרב האקסים הצהובים

פנרבחצ'ה אולקר הייתה קרובה מאוד הערב (רביעי) להבטיח את הכרטיס הראשון לרבע גמר היורוליג. נבן ספאחיה ושחקניו היו על סף ניצחון בקובנה מול ז'לגיריס, אך דווקא המארחים התעלו בדקות הסיום, ניצחו לאחר ההארכה 84:85 ורשמו את ניצחונם הראשון בטופ 16. עם זאת, ניצחון של הטורקים בשבוע הבא בבית מול אולימפיאקוס יבטיח להם את העלייה.


 
טרנט פלייסטד היה הבולט במדי המארחים עם 12 נק' (100 אחוזים מהשדה). מרטינאס פוצ'יוס ותומאס דלינינקאייטיס הובילו את הקלעים הליטאים עם 13 נק' כ"א. מרקוס בראון סיים עם 6 נק' ב-23 דק'.
 
עומאר אונאן היה המצטיין במשחק עם 23 נק' (9 מ-12 מהשדה). אמיר פרלדזיץ' הוסיף 19 נק' ו-6 אס'. סבאס תרם 10 נק' ושאראס הוסיף 2 נק', 3 אס' ו-4 איבודים ב-33 דקות. הטורקים הופיעו לראשונה ללא מירסאד טורצ'אן הפצוע שגמר באמצע השבוע את העונה.

5,000 הצופים בקובנה ראו איך שלשה של אומאר אונאן מקפיצה את פנר ל-58:64, 2 דקות לסיום. נגמר? ממש לא. האורחים הגיבו בריצת 2:9, שכללה 6 קליעות עונשין מדויקות ופחות מדקה לסיום הוליכה ז'לגיריס 66:67. שון מאי החזיר את היתרון לפנר, אך ליי אפ של מנטאס קלנייטיס שלח את המשחק להארכה לאחר שיוויון 69:69 בתום הזמן החוקי.
 
שלשה של אונאן בפתיחת ההארכה העלתה את ספאחיה ליתרון 71:74, אך מהלך של שלשה ועבירה של מרטינס פוצ'יוס הפכו שוב את התוצאה, 74:75 למארחים. היתרון המשיך לנוע מצד אל צד, כאשר ליי אפ של סבאס קבע 75:78 לטורקים. דחואן קולינס הגיב מיד בשלשה. שני האקסים של מכבי, שאראס בצד אחד ומרקוס בראון בצד שני, החטיאו זריקות חשובות. שלשה נוספת של הליטאים, הפעם של קלימאביצ'יוס קבעה 78:81, פחות מדקה לסיום הארכה. שחקני ז'לגיריס הלכו לקו, אך דווקא קלנייטיס הרכז לא עמד בלחץ ודייק רק באחת.
 
פרלדזיץ' היה יכול להשוות, אולם החטיא זריקה מחוץ לקשת והסתפק בריבאונד ובשתי נקודות שצימקו ל-85:84. דלינינקאייטיס הלך לקו והחטיא פעמיים. מאי לקח את הריבאונד וניסה להכריע את המשחק מחוץ לקשת, אך החטיא. בסיום 84:85 דרמטי לז'לגיריס.
תאריך:  16/02/2011   |   עודכן:  16/02/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מסר לחוקרים מידע רב שהוביל לחשיפת פרשת השחיתות ברשות המיסים    היום המשיכה המשטרה בחקירת החשודים המרכזיים
מערכת אתר ערוץ הספורט
חלוץ הרכש כבש בדקה ה-61 והכריע את האקסית. הנראזורי במקום ה-3
עירית אבישר, תמר קובלנץ
שוקלים להנפיק חברת ספינות קידוח לפי יותר ממיליארד דולר    לחברת פסיפיק דרילינג של המשפחה צי ספינות קידוח ושירות    תאגיד הנפט שברון צפוי לחכור אחת מהן לחמש שנים תמורת 880 מיליון דולר
יעל פטר
אספקת הגז הושבתה עקב פיצוץ צינור הגז    בעת האירוע, העריכה חברת הגז המצרית כי חידוש אספקת הגז יתבצע עד היום    לדברי אמפל, חברת הגז המצרית EGPC הודיעה לה כי התיקונים בצינור הגז הטבעי המקשר בין מצרים לישראל מתעכבים
עופר וולפסון
ועדת העבודה הגבילה סמכות המפקח על שוק ההון להפחית בזכויות מבוטחי הקרנות    המפקח יהיה רשאי להשית גירעונות על העמיתים בקרנות הוותיקות רק אם יעלה הגירעון על 0.65% מכלל התחייבויות הקרן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il