X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הישראלית הודחה ברבע הגמר אחרי 75 דק' מול הדנית, שתחזור לפיסגה
▪  ▪  ▪
נפרדו כידידות שחר פאר וקרולין ווז'ניאקי (gettyimages)

לפני שנה שחר פאר הסעירה את עולם הטניס אחרי שהגיעה לחצי הגמר בטורניר הנשים היוקרתי בדובאי, זאת לצל האבטחה הגדולה והעניין שהתעורר בעקבות הגעתה לשם. שנה חלפה ופאר שבה למפרץ הפרסי. הפעם המסע של הישראלית הסתיים ברבע הגמר אחרי הפסד לקרולין ווז'ניאקי.

הדנית, שרק לפני שבועיים שיחקה בישראל במסגרת גביע הפדרציה באילת, שלטה במשחק כבר מהמשחקון הראשון. ווז'ניאקי שברה שלוש פעמים במערכה הראשונה בדרך ל-2:6 קליל. פאר נקלעה לפיגור 5:2 במערכה השניה, הצליחה לצמק ל-5:4, אך הפסידה בסיום 6:4 במערכה ו-2:0 במשחק בתוך 75 דקות. פאר רשמה במשחק 34 טעויות לא מחויבות.

בעקבות ההפסד פאר תאבד את הנקודות שהשיגה בדובאי בעונה שעברה ותרד חזרה למקום ה-12 בדירוג העולמי. באופן מפתיע מי שתעבור את פאר היא לא אחרת מאשר סרינה וויליאמס, שלא כשירה כבר תקופה ארוכה. קרולין ווז'ניאקי, שלפני שבוע איבדה את הבכורה לקים קלייסטרס, תנצל את היעדרותה של הבלגית ותשוב לפיסגת הדירוג בו החזיקה ב-3 החודשים האחרונים.

מהלך המשחק
כבר במשחקון הראשון שחר פאר נשברה על האפס ונקלעה לפיגור מוקדם. ווז'ניאקי שמרה על הגשותיה בלי יותר מדי בעיות ומיד לאחר מכן שברה שוב את פאר על האפס בדרך ל-0:3 מבטיח בסט הראשון. במשחקון הרביעי הדנית איבדה ריכוז, פאר ניצלה זאת כדי להשיג שבירה אחת חזרה. לאחר מכן הישראלית גם שמרה על הסרב וצימקה ל-3:2.

ווז'ניאקי לא איבדה את המומנטום, שברה פעם נוספת במשחקון השביעי ושייטה לניצחון קליל במערכה הראשונה, 2:6 בתוך 34 דקות. הישראלית סבלה ממשחקוני הגשה חלשים במיוחד, כאשר רשמה רק 36 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה וסיפקה 13 שגיאות לא מחויבות.

השינוי לו קיוותה פאר לא הגיע וקרולין ווז'ניאקי המשיכה לשלוט ללא עוררין במשחק. הישראלית נשברה פעמיים והדנית ניצלה זאת כדי לזנק ליתרון מבטיח של 0:4. פאר צימקה ל-4:1, והשיגה שבירה במשחקון השישי, אחרי שקיבלה מווז'ניאקי ארבע הזדמנויות שבירה. הדנית מעט איבדה את הריכוז ואיפשרה לישראלית לשבור שוב ולהקטין ל-5:4.

פאר הייתה על סף שבירה נוספת ולשיוויון 5:5, אך ווז'ניאקי הצילה שתי נקודות שבירה וזכתה במשחקון, במערכה ובמשחק עם 4:6 ו-0:2. הדנית תתמודד בחצי הגמר מול המנצחת במשחק בין סמנתה סטוסור מאוסטרליה (4 בטורניר) לילנה יאנקוביץ' הסרבית (6).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/212531.jpg

תאריך:  18/02/2011   |   עודכן:  18/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השופטים שנבחרו יכהנו בבתי משפט השלום, המחוזי, בתי הדין לעבודה, משפחה ותעבורה    שר המשפטים ונשיאת בית המשפט העליון איחלו לנבחרים הצלחה
רן פרחי
ישראל זוכה ל-68 אחוזי תמיכה ולמקום השביעי מבין המדינות האהודות    כך על-פי סקר של גאלופ    הפלשתינים זוכים ל-19 אחוזי תמיכה בלבד
איציק וולף
אלפי בני אדם משתתפים בהלוויות מפגינים שנהרגו מאש המשטרה בבחריין    עד כה נהרגו בבחריין ארבעה מפגינים, בתימן חמישה ובלוב 24 אזרחים שהפגינו נגד המשטר    קצינים במשמרות המהפכה ביקשו שלא להורות להם לעשות שימוש באלימות נגד המפגינים
שירלי בר דיין
פרדי דוד הפתיע את שחקני מכבי פ"ת בערב גיבוש. דמארי ישוב ל-11
איציק וולף
הרמטכ"ל בני גנץ אישר להתחיל בתהליך הקמת מחוז חיפה של פיקוד העורף    ההחלטה - לאור הצורך המבצעי והחשיבות במתן מענה לאוכלוסיה האזרחית בצפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il