X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במכבי חיפה מתכוננים להפועל פ"ת. רפאלוב על הספסל, מימון לא בסגל
▪  ▪  ▪
משחק העונה קרוב, אבל קודם הפועל פ"ת (ניר בוקסנבאום)

אחרי ה-0:3 המשכנע של הפועל תל אביב על הפועל באר שבע, ניצחון שהעלה אותם לראש הטבלה, עבר הלחץ מהאלופה אל סגניתה. מכבי חיפה, שרחוקה רק נקודה מהפועל, תפגוש מחר את הלהיט החדש של הליגה, הפועל פ"ת. אלישע לוי ושחקניו יודעים שרק ניצחון יחזיר אותם למקום הראשון בטבלת ליגת העל.

הירוקים מתכוננים למשחק מול הפועל פ"ת, אך הראש של חלק מהשחקנים כבר במשחק העונה בשבוע הבא בבלומפילד מול הפועל תל אביב. "כולם מבינים את משמעות המשחק מול פ"ת, כי אנחנו רוצים להגיע למשחק העונה מהמקום הראשון. נעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית וננסה לשחק קצת יותר טוב ממה שאנחנו משחקים בשבועות האחרונים", אמר שחקן בחיפה.

אלישע לוי הראה לשחקנים וידאו מהששחק מול אשדוד ואמר: "אתם מניעים את הכדור ביותר סבלנות שזה חשוב מאוד, זה נותן לנו יותר שקט וביטחון. גם אם הגול לא מגיע מוקדם, לא כדאי לשבור את תבנית המשחק כי אפשר גם להפסיד".

ליאור רפאלוב יתחיל את המשחק על הספסל. שי מימון לא יהיה בסגל בעקבות דלקת בכף הרגל, כאשר מי שיחליפו על הספסל הוא סרי פאלח מהנוער.

מחר (שני) תחל מכירת 1,500 הכרטיסים שהוקצו עבור אוהדי מכבי חיפה. המכירה תתקיים בקופות בקריית אליעזר ותוצע לבעלי מנויים בלבד. מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, פנה היום אל האוהדים באמצעות האתר הרישמי ובו ביקש מהם לגלות סבלנות. "אנו מודעים לכך שרבים מכם רוצים להיות שם איתנו כפי שאנחנו רוצים להיות איתכם. לשמחתי יש לנו קהל רב וחם, אך לצערי רק חלק מזערי ממנו יוכל להיות איתנו בבלומפילד. כל מנוי יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד", פירסם המנכ"ל במכתבו.

ולדימיר דבאלישווילי יעבור מחר בדיקת אולטראסאונד שתענה באופן סופי על השאלה הם יוכל לשחק מול הפועל תל אביב. כרגע החלוץ סובל מכאבים חזקים בשל הקרע בשריר הירך האחורי ושיתופו במשחק העונה מוטל בספק רב. חיפה תעלה למשחק מול הפועל פ"ת עם הרכב זהה לזה שניצח את אשדוד וזה אומר שרפאלוב ישולב במחצית השניה. תומר חמד ימשיך לפתוח בשפיץ ויחד איתו גולסה ועידן ורד. מוחמד גאדיר חוזר לסגל הקבוצה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו. אנדרי פילאבסקי, טאלב טוואטחה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, תומר חמד.

הנהלת מכבי חיפה הודיעה כי מכירת 1,500 הכרטיסים שהוקצו למשחק העונה מול הפועל תל אביב בבלומפילד תתאפשר על בסיס של הצגת מנוי בלבד ורכישת כרטיס אחד לאדם. המכירה תתנהל בקופות בקרית אליעזר טרם המשחק מול הפועל פ"ת.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/212885.jpg

תאריך:  20/02/2011   |   עודכן:  20/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
במכתב לנגיד בנק ישראל דורשת התנועה להודיע ללא דיחוי על עמדת בנק ודורשת שזו תשקף את אינטרס הציבור בשמירה על יציבות המערכת הבנקאית
מירב ארד
כך עולה ממחקר חדש שנערך לאחרונה באוניברסיטת בן-גוריון אשר מגלה בורות בציבור בישראלי בנוגע לחיסכון הפנסיוני
מחלקה ראשונה
מיולי 2010 נרשמה ירידה בייצור התעשייתי בעיקר בענפי הטכנולוגיה המעורבת-עילית    המכירות המקומיות עלו בשנה שעברה בכ-3%    עלייה של 7% נרשמה בפדיון של כל ענפי המשק
איציק וולף, עידן יוסף
אל ג'זירה דיווחה כי קצינים מצבא לוב הצטרפו להפגנות נגד שליט המדינה מועמר קדאפי    צבא לוב ושכירי חרב יורים ללא אבחנה במפגינים באמצעות מקלעים ממסוקים    אוסטריה מפנה את אנשיה מן המדינה
מחלקה ראשונה
התביעה הנוכחית היא תביעת המשך לזו שהוגשה לפני חודש, על-סך 3 מיליון שקלים, בגין הלחצים והאיומים שעברו עובדי הרשת תוך מימוש זכותם להתארגן    בהסתדרות טוענים כי ההנהלה ממשיכה במסכת הלחצים תוך הפרת החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il