X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עוד תבוסה להיט אחרי המפלה בדרבי. W ללייקרס ולמאבס, נצחון קשה לבוסטון
▪  ▪  ▪

אחרי שאיבדו 24 נק' יתרון וחטפו בראש בדרבי מול אורלנדו אמרו שחקנים במיאמי כי משהו רע עובר על הקבוצה. דוויין ווייד ולברון ג'יימס דיברו דווקא על כאבי גדילה שלא מרפים. את סן אנטוניו כל המלל הזה לא מעניין: ערב משחקה החשוב מול הלייקרס (ראשון ב-22:30 ב-5+LIVE) עמדה החבורה של גרג פופוביץ', בעלת המאזן הטוב בליגה, ונתנה הצהרת כוונות אדירה כשרמסה את כוכבי ההיט ב-30 הפרש. הלייקרס מצידם עברו את שארלוט וממשיכים במרדף אחרי הספרס והמאבס, שממשיכים לרוץ. במזרח נזקקה בוסטון לשירותיו הנאמנים של ריי אלן כדי לעבור את גולדן סטייט.

סן אנטוניו-מיאמי 95:125
"הם עשו עלינו בליץ", סיכם אריק ספולסטרה, מאמן מיאמי, את התבוסה הקשה ביותר שידעה קבוצתו העונה. המשחק הזה התחיל בהפתעה, כשהספרס פתחו עם טוני פארקר בחמישייה למרות הצהרת הקבוצה כי הצרפתי ייעדר חודש, ונמשך בגארבג'-טיים ארוך של שלושה רבעים. פתיחה מדהימה של 12:36 ברבע הראשון עשתה את העבודה מבחינת המארחים ואת הנזק לאורחים.

ההפסד הגבוה ביותר עד הבוקר של ההיט העונה היה בינואר מול דנבר. אז זה נגמר ב-28 הפרש. אבל רגע לפני משחקי ענק נוספים בשבוע הקרוב, מול שיקגו והלייקרס, לברון וחבריו יודעים שעליהם להגיב ובמהרה אחרת כדור השלג יימשך.

הספרס קברו במשחק 17 שלשות מדויקות, שיא מועדון חדש, כולל 8 כבר ברבע הראשון. "מבחינת השלשות זה כבר היה מגוחך", הודה פופוביץ', "זה מאוד נדיר. הלך לנו מחוץ לקשת הלילה ואנו אסירי תודה על כך. זה פשוט היה משחק נהדר שלנו".

לספרס, שעלו ל-2:29 בבית, היה זה נצחונם הביתי ה-22 ברציפות ששידרג את מאזן השחורים-לבנים ל-11:51 העונה. מנגד, נחלו ההיט הפסד רביעי בחמישה משחקים, ומילות הסיכום הקצרות לדוויין ווייד: "לא הגענו, לא הופענו וזו אכזבה. זהו הפסד צורב".

פארקר קלע 15 נק' עם 8 אס' למנצחים, שקיבלו 20 ו-7 אס' ממאנו ג'ינובילי, 18 של מאט בונר שלא החטיא ב-4 נסיונות מחוץ לקשת, 16 מגארי ניל ו-11 שקלעו טים דאנקן (עם 14 ריב') וריצ'ארד ג'פרסון. 10 היו לדחוואן בלייר אצל סן אנטוניו, שדייקה ב-56.1% מהשדה.

במיאמי בלט לברון עם 26 נק', 8 ריב' ו-7 אס' שלא הועילו בדבר. פלאש סיים עם 19, 17 היו לכריס בוש שגם הוריד 14 ריב' מהלוחות. מייק מילר תרם 12 מהספסל ומייק ביבי, הרכש הטרי, הסתפק ב-4 נק' ו-5 אס' ב-29 דקות.

לייקרס-שארלוט 84:92
זוכרים היכן הייתה האלופה רגע לפני האולסטאר? אחרי שלושה הפסדים רצופים בא הקאמבק הגדול של הלייקרס. 27 נק' של קובי בראיינט העניקו לפיל ג'קסון נצחון שישי ברציפות ואת המשך המרדף הריאלי אחרי הספרס והמאבס על הטופ המערבי ששווה יתרןו ביתיות בפלייאוף האיזורי.

האלופה אמנם לא הבריקה, במיוחד לא עם 38% מהשדה, אולם חולשת הבובעלך סייעה להגעה ל-W. צמד הגבוהים, אנדרו ביינום ופאו גאסול, גרמו למירב הנזק, כשהסנטר סיים משחק נהדר עם 9 נק', 17 ריב' ו-6 חסימות והספרדי הראה את ה'פינס' שלו עם 20 נק', 10 ריב' ו-2 גגות.

12 נק' ו-11 ריב' היו ללמאר אודום ו-11 לרון ארטסט אצל המנצחים, שחסרו את מאט בארנס שהיה אמור לשוב מפציעה בברכו אולם חש בכאבים בחימום ועשוי להיות כשיר רק למשחק מול הספרס מחר בערב. אצל המפסידה בלטו די.ג'יי אוגוסטין עם 22 נק' ו-6 ריב', שון ליוינגסטון עם 12 ודי.ג'יי ווייט שקלע 11. סטיבן ג'קסון הסריח עם 3 מ-10 מהשדה ל-8 נק' בלבד.

בוסטון-גולדן סטייט 103:107
ריי אלן, שלא ייגמר לעולם. הצגה פנטסטית של הגארד הוותיק הובילה לנצחון הקשה של הירוקים שראו את הלוחמים של קית' סמארט נאבקים, מכים ונושכים בחזרה ולא נבהלים לרגע. אבל המילה האחרונה הייתה של האיש שתמיד ידענו ש-HE GOT GAME.

אחרי שהפגיז בצורה מדויקת בכל 7 הזריקות הראשונות מהשדה הראה אלן ממה הוא באמת עשוי. ריבאונד התקפה קריטי ו-2 קליעות עונשין מדויקות שלו סגרו את סיפור המשחק, מנעו סנסציה ואיפשרו לקבוצה לברוח מרחק 3 משחקים ממיאמי בקרב על המקום ה-1 במזרח.

"לא ידעתי אם אשחק כמה שעות קודם לכן כי הברך כאבה לי, אבל כשאתה עולה למגרש אתה שוכח מהכל ונותן לתחושה להשתלט עליך", סיפר גיבור הערב, "הריבאונדים היו החלק הטוב ביותר עבורי, ואני שמח שיכולתי לעשות דברים כאלו עבור הקבוצה. טוב לדעת שאני מסוגל לדברים כאלו ולא מדובר רק ביכולת הקליעה שלי".

הסלטיקס, שהגיעו למשחק ללא גלן דייויס הפצוע ואיבדו גם את וון ווייפר, הקורבן האחרון במכת הפציעות יוצאת הדופן העוברת על הקבוצה, ראו כיצד יתרון של 18 נק' בורח ומצטמק לנקודה בלבד ברבע הרביעי, הרבה הודות למונטה אליס שקלע 28 נק' בשני הרבעים האחרונים ו-41 בסך הכל. אבל בוסטון לעולם לא נשברת.

משחק מצוין ראשון בקבוצה רשם ג'ף גרין, הרכש מאוקלהומה, שקלע 21 נק' ב-28 דקות מהספסל. 27 נק' היו לפול פירס ולאלן, 11 קלע ננאד קרסטיץ' ו-6 נק' עם 16 אס' ו-5 חטיפות רשם ראז'ו רונדו, שסיפק נתון נדיר נוסף מבחינתו: 0 עגול בטור הריבאונדים ב-42 דקות. קווין גארנט סיים עם 8 נק' ו-6 ריב'.

אליס ירה 13 מ-24 מהשדה ו-41 נק', 26 ו-12 ריב' סיפק דייויד לי ו-11 דורל רייט אצל אנשי המפרץ. סטפן קארי נתקע על 9 נק' ו-5 אס' בלבד.

אורלנדו-שיקגו 89:81
דריק רוז ודווייט האוורד הם שניים מהמועמדים לתואר ה-MVP העונה. הם גם מובילים את הבולס והמג'יק לקרב אדיר על המקום השלישי במזרח. רוז היה זה שניצח הלילה בנוקאאוט.

אחרי ההפסד מול אטלנטה הגיע הסופרסטאר של טום ת'יבודו לעבודה. 24 נק' שקלע הגארד הנפלא העניקו לשוורים נצחון שמיני ב-10 משחקים ופתחו פער של 3.5 משחקים בין הקבוצות. "אורלנדו קבוצה נהדרת שיכולה לחזור תמיד לתמונה עם קליעות השלוש", אמר רוז, "פשוט נשארנו סולידיים ויציבים לכל אורך המשחק, וזה הדבר הגדול ביותר עבורנו".

רק 6 שלשות היו למג'יק הלילה, וגם פיגור נדיר של 30:50 בקרבות הריבאונדים. גרוע יותר, דווייט האוורד ספג את העבירה הטכנית ה-16 שלו העונה שמשמעותה הרחקה אוטומטית ממשחק אחד, ואם הליגה לא תבטל את הפסיקה הרי שהסנטר ייעדר מהמשחק ממחרתיים מול פורטלנד.

לואל דנג סייע לרוז במלאכה עם 16 נק' אצל הבולס, שניצחו בפעם החמישית ברציפות את היריבה ועצרו לה רצף 4 נצחונות. קרלוס בוזר סגר עם 12 נק' ו-9 ריב' ו-10 היו לקייל קורבר. עומר אצ'יק הטורקי הוריד 13 ריב' עם 5 נק' ב-31 דקות פרודקטיביות מאוד מהספסל. האוורד ניפק 20 נק' עם 10 קרשים, ולצידו בלטו ברנדון באס וג'ייסון ריצ'ארדסון עם 16 כ"א ו-14 של ג'אמיר נלסון.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/215303.jpg

אטלנטה-אוקלהומה סיטי 111:104
29 נק' ב-40 דקות על קרסול נקוע שכמעט וגרם לו להחמיץ את המשחק – זו הייתה ההצגה של קווין דוראנט. "ניסיתי לא לחשוב על הפציעה והכאבים", סיכם הטרנטולה את הנצחון הרביעי ברציפות שלו ושל חבריו מול הניצים.

לת'אנדר היה זה נצחון שביעי ב-9 משחקים, כשמנגד ג'ו ג'ונסון וחבריו נחלו הפסד שביעי ב-9 משחקים ומאבדים גובה רב בקרבות הפלייאוף במזרח. "דוראנט לא הראה סימנים של פציעה", קיטר ג'ונסון, "אני נותן לו הרבה קרדיט. הוא וראסל ווסטברוק הם צמד נהדר, הם סחפו את אוקלהומה לנצחון".

ההוקס חזרו כבר מפיגור 13 והריחו קאמבק מדהים אולם את תקוותיהם הרס ווסטברוק. שלשה אדירה של הגארד, 1:11 דקות לסיום, סיימה את סיפור המשחק. 28 נק' עם 9 אס' ו-4 חטיפות היו לווסט ברוק, כשדוראנט הוסיף למאזנו שלו עוד 8 ריב' ו-5 אס'. "אני שקט כששניהם מגיעים לעבודה", הודה בסיום מאמנם, סקוטי ברוקס. ג'יימס הארדן תרם 17 לת'אנדר, 10 היו לניק קוליסון.

באטלנטה בלט ג'ונסון עם 24 נק' ולצידו זהר קירק היינריך עם 21 נק'. 19 נק' קלע ג'מאל קרופורד ו-15 עם 12 ריב' היו לאל הורפורד.

ניו יורק-קליבלנד 119:115
סיפתח חלומי לבארון דייויס בקאבס. הרכז הוותיק, שהגיע לקבוצה הגרועה בליגה בטרייד מהקליפרס, עלה מהספסל של ביירון סקוט ונתן הופעה שכללה 18 נק' ו-5 אס' ב-26 דקות. וגם הסתיימה בנצחון באולם הקדוש ביותר ב-NBA.

12 נק' של דייויס ב-6 הדקות האחרונות החזירו את האורחים מפיגור 6 נק' לנצחון מזהיר. "הגארדן הוא מקום מיוחד. זהו נצחון מתוק כי יש ניחוח של מיני-יריבות שמתפתחת פה. תמיד כיף לנצח את הניקס, במיוחד בגארדן". הקאבס הפכו הלילה רשמית לנאחס של יושבי התפוח הגדול כשמאז דצמבר 2007 לא נוצחו על ידי ניו יורק. בחשבון פשוט: 11 נצחונות רצופים יש לקבוצה מאוהיו במיני-יריבות הזו.

ג'יי.ג'יי היקסון נתן 23 נק' עם 8 ריב' לקאבס, 18 היו ללוק הארנגודי שהגיע מבוסטון, 15 קלע סמארדו סמואלס ו-13 עם 7 ריב' ו-4 אס' לאנתוני פארקר המסרב להיגמר. 41 נק' של אמארה סטודמאייר, שיא עונתי, וגם 29 נק' של כרמלו אנתוני לא הספיקו למארחים. לאנדרי פילדס רשם 17 עם 6 קטיפות, 11 היו לטוני דגלאס המחליף בחמישייה את צ'ונסי בילאפס הפצוע.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/215304.jpgיתר התוצאות
פילדלפיה-מינסוטה 100:111 (איגודלה 22 נק', 13 אס' ו-10 ריב'; לאב 21 נק' ו-23 ריב')
דאלאס-אינדיאנה 108:116 (נוביצקי 29 נק', טרי 23; גריינג'ר 22)
מילווקי-פיניקס 102:88 (ריצת 0:19 של הסאנס בסיום עשתה את העבודה. פייטרוס ופריי קלעו 20 כ"א, מגטי 21 למפסידה)
ממפיס-ניו אורלינס 98:91 (23 נק' ו-14 אס' לכריס פול; 20 ו-11 ריב' לזאק רנדולף).

תאריך:  05/03/2011   |   עודכן:  05/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
שר הנפט לשעבר, סאמח פהמי, זומן לחקירה בחשד למכירת גז טבעי במחירים נמוכים לישראל    אחד החשודים העיקריים בשחיתות בעסקות הגז הוא חוסיין סאלם המחזיק ב-25% ממניות EMG    על-פי החשד, חלק מהמניות הרשומות על-שמו מוחזקות בפועל לטובת בכירים במצרים ובישראל
אייל גרוסברד
כוכב הלייקרס ישוב ליורוליג? 'זאת העדיפות ה-1 אם לא נשחק ב-NBA'
אביתר בן-צדף
אם יורשע, צפוי לעונש מוות, או למאסר עולם    נמצא במעצר מאז חודש יולי
רועי גלדסטון, שליח ערוץ הספורט לרומא
מכבי נחתה אחרי ההפסד אמש מול רומא. פארגו: יום קשה. נתקן נגד י-ם
שירלי בר דיין
ראלי יחליף בהרכב מול אשדוד את אמסיס הסובל ממתיחה במפשעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il