X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסי בישל לקייטה. הפער מריאל: 10 נקודות. זה יספיק מול התותחנים?
▪  ▪  ▪
צפו בקייטה מסדר לבארסה ניצחון (GETTYIMAGES)

זה לא היה מרשים, זה לא הסתיים בחמישיה וזה לא בטוח יספיק מול ארסנל ביום שלישי, אבל בסופו של דבר ברצלונה עשתה את העבודה עם 0:1 ביתי על סראגוסה רגע לפני הגומלין בשמינית גמר הצ'מפיונס. הקטלונים במרחק של 10 נקודות מעל ריאל מדריד, שתשחק נגד סנטאנדר (22:00, שידור ישיר באתר). בארסה שלטה ברובו המכריע של המשחק, הגיעה למספר הזדמנויות טובות, אבל הצליחה לכבוש רק פעם אחת אחרי שליונל מסי בישל לסיידו קייטה בדקה ה-43.

מהלך המשחק
ברצלונה, כמו ברוב המוחלט של המשחקים, שלטה מהדקות הראשונות. בדקה ה-18 צ'אבי הגביה כדור קרן מצוין ופדרו ירה בחצי וולה למסגרת, אך שוער סראגוסה טוני דובלאס הדף. 7 דקות מאוחר יותר, בויאן קרקיץ' בעט בווירטואוזיות, הכדור פגע בהגנת היריבה וחלף מעל המסגרת.

בדקה ה-36 שוער סראגוסה שוב היה במקום וקלט כדור שטוח וחזק של חבייר מסצ'ראנו. בדקה ה-43, ברצלונה סוף סוף פיצחה את הקוד ומי אם לא ליונל מסי פרץ עד לקו הרוחב, שלח כדור למרכז הרחבה ולסיידו קייטה נותר רק להמשיך את זה פנימה. 0:1 לבארסה.

באופן מפתיע, ההזדמנות הטובה ביותר בתחילת המחצית השניה הייתה שייכת לאורחת. ניקולאס ברטולו ניער את ג'רארד פיקה ומ-9 מטרים אלכסונית בעט כדור שחלף ליד הקורה. שלוש דקות מאוחר יותר, כדור קרן ארוך נשלח לדני אלבס, שמיד שיחרר בעיטה שטוחה לכיוון המסגרת, אך למזלה של האורחת היה שם שחקן הגנה, שהרחיק לקרן נוספת.

בדקה ה-63, מהלך נפלא של בארסה הסתיים בבעיטה בסיבוב של קרקיץ', שנהדפה בקצות אצבעותיו של השוער. דווקא אחרי הבעיטה הזו, גווארדיולה הוציא את החלוץ הצעיר והכניס את דויד וייה. בדקה ה-75 חלוצה של נבחרת ספרד רשם החמצה גדולה כשבעט חזק מעל השער מ-8 מטרים. בדקות האחרונות אנדרס אינייסטה נכנס כמחליף.

מאיורקה - ולנסיה 2:1
צפו בתקציר המשחק >
שלושה ימים בלבד אחרי ההפסד הביתי לברצלונה, הגיעו העטלפים לפלמה במטרה לשבור את הנאחס. ולנסיה לא ניצחה במאיורקה מאז נובמבר 2007, וגם הפעם זה לא התחיל בצורה אופטימית.

בדקה ה-31 פגע ריקרדו קוסטה האורח בפייר וובו ברחבה ואיבן ראמיס הכניע את ויסנטה גוואיטה מהנקודה הלבנה. הקללה ממשיכה? לא הפעם. פאבלו הרננדס הצעיר הכניע פעמיים את דודו אוואט (32 ו-56) וחתם בצורת של יותר משלוש שנים באי.

ביום רביעי הקרוב תתארח ולנסיה אצל שאלקה במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות. המשחק הראשון במסטאייה הסתיים ב-1:1, וכדי לעבור את הביקור בפלטינס ארנה בשלום יצטרכו העטלפים לשמור על רמה גבוהה מאוד של נחישות, עירנות וגם קצת מזל.

תאריך:  05/03/2011   |   עודכן:  05/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבי בר-אלי
המערכת תחזור לפעילות לפנות בוקר    ועדת הכלכלה תכונס בימים הקרובים לדיון דחוף    נובל אנרג'י שיגרה אל האסדה מסוק ובו צוות מומחים
איציק וולף
סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור משטרת ישראל מגלה כי האחוז הגבוה ביותר של הפונים למוקדי 100 מעוניינים בפתרון לעבירות תנועה ולעומס בכבישים    המשטרה טוענת: נמצא שיפור משמעותי בשירות לאזרח
יואב יצחק
נאמני קדאפי ניסו להשתלט בחזרה על העיר א-זאוויה אך נהדפו על-ידי המפגינים    הכוחות מתארגנים מחדש לתקיפה נוספת    המפגינים קוראים להתערבות אירופה וארה"ב
יואב יצחק
מחמת החשדות החמורים נגדו יידרש היועמ"ש וינשטיין לשקול השעייתו של דנציגר מכהונת שיפוט וזאת עד לסיומה של החקירה המשטרתית נגדו    החשד המרכזי: בעת היותו שותף עם לחיאני בעסקת מקרקעין בנתניה, ומייצגו בשורה של עניינים עסקיים, קיבל דנציגר באמצעות משרדו שכר טירחה שלא כדין מקופת עיריית בת ים    דנציגר התייעץ עם עו"ד רם כספי באשר לקו ההגנה שינקוט בפני חוקרי המשטרה
אייל גרוסברד
עוד תבוסה להיט אחרי המפלה בדרבי. W ללייקרס ולמאבס, נצחון קשה לבוסטון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il