X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סגן אלוף אירופה בהתעמלות: "אסור לתת לשופטים אפשרות להוריד נק'"
▪  ▪  ▪
שטילוב, רצה זהב. צפו בראיון איתו

המתעמל אלכס שטילוב, סגן אלוף אירופה הטרי, חזר ארצה עם מדליית הכסף, תחושת אכזבה והמון מוטיבציה לקראת המשך הדרך. באולם בברלין חסרה לו רק עשירית בשביל לזכות במדליית הזהב, אותה קטף מתעמל מרומניה.

"רציתי זהב", סיפר שטילוב בן ה-23 במסיבת עיתונאים מיוחדת שערך לכבודו הועד האולימפי בנתב"ג, במהלכה ניתן לו מענק על סך 35 אלף שקלים. "אני גם חושב שהגיעה לי מדליית זהב, אבל לא נכנס לנושא של שיפוט כרגע. אני צריך להיות מספיק טוב בשביל לא לתת לשופטים בכלל את האפשרות להוריד לי נקודות".

מאמנו סרג'י ויסבורג זכה למחצית מהסכום, ושטילוב אמר לאתר ערוץ הספורט: "אני כל כך מודה למאמן שלי, הרבה פעמים זה ממש לא קל להתאמן איתי. יש הרבה עצבים בספורט. הוא תומך בי בכל רגע והכין עבורי תכנית אימונים שרק מרימה אותי".

סרג'י ויסבורג סיפר: "המטרה העיקרית שלנו זאת כמובן מדליית זהב, עוד מדליה". כמובן שלהצלחה אבות רבים וחברי הוועד האולימפי מיהרו לשבח את שטילוב. יו"ר הוועד צבי וורשביאק אמר: "שטילוב הוכיח כי הוא ספורטאי גדול ואחת התקוות שלנו למשחקים האולימפיים".

מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר שיבח את ענף ההתעמלות: "מדובר בחבורה של אנשים נחוצים, חרוצים ומקצוענים שלא עושים לעצמם הנחות". מנכ"ל איגוד ההתעמלות מוטי הלרמן, שליווה את שטילוב בברלין, סיפר בהתרגשות: "מעבר לטקס שנערך באולם, את המדליות קיבלו בסוני סנטר שבמרכז ברלין. לראות את דגל ישראל מונף שם הייתה חוויה מדהימה. הרבה ישראלים נעצרו והתרגשו מאוד".

תאריך:  11/04/2011   |   עודכן:  11/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קצין משטרה בכיר החליט להזיז על דעת עצמו את הגדר בין ביתו לבין שכניו. כאשר הזעיקו השכנים את המשטרה, מצאו עצמם במעצר שווא על-פי דרישתו של אותו קצין. מח"ש החליטה לסגור את התיק, למרות שהאירוע כולו תועד בווידאו
איציק וולף
ועדת האיתור בראשות היועץ המשפטי לממשלה המליצה לשר המשפטים למנות את עוזרו הבכיר של וינשטיין, עו"ד רז נזרי, למשנה ליועץ המשפטי לממשלה    "נזרי טיפל בנושאים רבים מתחום המשפט הפלילי, ענייני חקיקה שונים, והוא מנוסה מאד בטפול בתיקים מורכבים ובעלי רגישות ציבורית"
אלעזר לוין
יחליף את ד"ר אהוד שפירא, שפרש ערב המירוץ לראשות לאומי    לברקת אין ניסיון בתחום הביטוח ומינויו עשוי לחזק את שליטתו של תשובה בחברה
איתמר לוין
המשטרה טוענת: הגניבה בוצעה בידי ששת החשודים באמצעות גניבת פזומטים מכלי רכב צבאיים    ביהמ"ש: החקירה עשויה להתפתח לסכומים גבוהים יותר
איתמר לוין
ביהמ"ש: מדובר בהסדר טיעון מקל, אפילו מקל מאוד; נראה כי המאשימה, בהסדר הטיעון, הלכה כברת דרך משמעותית מאוד לקראת הנאשם    מחצית מהעונש - הפעלה של מאסר על תנאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il