X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קורנפיין בהרמת הכוסית של בית"ר: "השחקנים הם הפנים של המועדון"
▪  ▪  ▪
הבעיות הכלכליות נרגעו? איציק קורנפיין. צפו בניצחון האחרון של בית"ר על עכו

מחר (שבת) יעלו שחקני בית"ר ירושלים על הדשא בקריית שמונה במטרה אחת: להביא ניצחון חוץ שיבטיח להם את המקום העשירית ואת הכרטיס לפלייאוף האמצעי ובכך יחסל סופית את מאבקי התחתית. הניצחון יאפשר לרוני לוי להתחיל בשלב מוקדם את ההכנות לעונה הבאה. היום התקיימה הרמת הכוסית המסורתית במועדון.

היו"ר איציק קורנפיין התייחס למצב הקבוצה על פי רוח חג הפסח: "בני ישראל היו בתקופה קשה והיו באי וודאות, אבל בזכות האמונה שלהם הם התגברו על כך והגיעו לארץ המובטחת. וכך גם אנחנו בבית"ר ירושלים, שרדנו שלוש שנים קשות בזכות האמונה שלנו".

"אני רוצה להודות לכל האנשים שעוזרים ומתנדבים במועדון", הוסיף קורנפיין. "גם כמובן למחלקת הנוער, שעבודתם חשובה תמיד". לשחקנים אמר: "אתם הפנים של בית"ר ירושלים ואנחנו עושים הרבה דברים כדי שיהיה לכם כמה שיותר טוב כאן".

הבעלים ארקדי גאידמק, שהודיע כבר כי יתמוך בקבוצה בעונה הבאה, התראיין לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים. "לא הייתי בישראל שנתיים אבל תמיד שמרתי על קשר עם איציק קורנפיין ועכשיו אני כאן", אמר גאידמק, שחזר לבית וגן אחרי שנתיים וחצי. "אנחנו עם התקציב הרביעי בגודלו בישראל ואנחנו מקווים להגדיל אותו בשנה הבאה. יש לנו מאמן מצוין, אין ספק על כך, ואנחנו יכולים רק לקוות שבשנה הבאה נצליח יותר".

הרמת הכוסית נערכה בבית וגן כאשר גם ראש העיר, ניר ברקת, הגיע לבית וגן. אחר הצהריים תצא הקבוצה לבית מלון. חלוץ בית"ר, עמית בן שושן, התייחס למשחק מול קריית שמונה: "אנחנו רוצים קודם כל לעשות תוצאה טובה ולהישאר בפלייאוף האמצעי. קריית שמונה היא קבוצה חזקה שתהיה בפלייאוף העליון. יהיה משחק קשה אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו באים מחר כדי לנצח".

בן שושן סרב להתייחס לעתיד הרחוק: "רק אחרי המשחק מול קריית שמונה נחשוב על רבע גמר הגביע מול הפועל תל אביב ועל ההכנות לעונה הבאה. רוצים לגמור עם הסיפור של התחתית".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/223124.jpg

תאריך:  15/04/2011   |   עודכן:  15/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גד פרץ
רגע אחרי הצלחת המכרז הסלולרי, משה כחלון מודה שהוא היסס ודאג לא מעט, מתפנה לחשוף את הלחצים שהפעילו אורנג', סלקום ופלאפון, הולך בין הטיפות בכל הקשור לריבוי האנטנות, וטוען שיש מקום גם למתחרים החדשים וגם למפעילים הוירטואליים    ומה הלאה?
איציק וולף
העיתון הערבי א-שרק אל אווסט דיווח כי ההנהגה המדינית של חמאס הסכימה למתווה שהציע ראש ממשלת ישראל לשחרור גלעד שליט    הזרוע הצבאית של חמאס המחזיקה בחייל החטוף סירבה להיענות להצעה וסיכלה את העסקה
אבי בר-אלי
ועדת שפניץ ביקשה מיוגב הבהרות לגבי הטענות על מעורבותו במכרז לרכש קרונות ב-1.25 מיליארד שקל    שמו של יוגב נקשר בעבר גם בפרשת המכרז השערורייתי למינוי מנכ"ל חברת רכבת ישראל לפני שנה
איציק וולף
כוחות החמאס מצאו בבית נטוש ברצועת עזה את גופתו של האזרח האיטלקי ויטוריו אריגוני אשר נחטף אתמול על-ידי ארגון המזוהה עם אל-קאעידה    אריגוני מת בחניקה זמן קצר לאחר חטיפתו    חמאס עצר מספר חשודים וגינה את "הרצח הנפשע שלא מייצג את הערכים, הדת והמנהגים שלנו"
עכבר העיר אונליין
עכבר העיר אונליין דיווח לכם על כל מה שקרה בהופעה ההיסטורית של כוכב הפופ הגדול בעולם - ג'סטין ביבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il