X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ואן פרסי הבקיע (97, פ') אך קאוט (102, פ') איזן. סטוק העפילה לגמר הגביע
▪  ▪  ▪
איזו דרמה ענקית באמירויות! (gettyimages)

מה כבר אפשר להגיד על ארסנל שלא נאמר? התותחנים של ארסן ונגר שאיבדו את כל הקרדיט שקיבלו בתחילת העונה אחרי שאיבדו את שלושת הגביעים (ה-FA, גביע הליגה וליגת האלופות) בפחות מחודש, כנראה הרימו ידיים בכל הקשור לתואר האחרון והחשוב מכל, אליפות הפרמייר ליג. אחרי 1:1 מול ליברפול האנמית באצטדיון האמירויות, שהיה התיקו הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים, נראה שהפעם נשברו כל הכלים.

  • חדשות, לוח התוצאות, סגלים וטבלה בעמוד הליגה האנגלית
  • פציעת ראש קשה לג'יימי קראגר גררה את המשחק לתוספת זמן אדירה. ואן פרסי העלה את התותחנים ליתרון בדקה ה-97 (!) אבל דירק קאוט איזן גם הוא מהנקודה הלבנה בדקה ה-102 וגזל מהתותחנים 2 נקודות יקרות במאבק על התואר. הפער ממנצ'סטר יונייטד המוליכה הצטמק ל-6 נקודות ועם שישה מחזורים לסיום העונה, קשה לראות את הלונדונים מצליחים לשנות את הסטאטוס קוו. אגב, בליברפול מסרו כי קראגר נמצא בהכרה ומצבו "בסדר גמור".

    ובמסגרת אחרת: סטוק עשתה היסטוריה כשלראשונה בתולדותיה העפילה לגמר הגביע האנגלי עם 0:5 מרשים על בולטון. ב-14 במאי ינסו הפוטרס להדהים את אנגליה כולה כשיתמודדו מול מנצ'סטר סיטי במעמד השיא.

    ארסנל - ליברפול 1:1
    לפני המשחק צויינה דקת דומיה לזכר הרוגי אסון הילסברו ב-1989. התותחנים פתחו בצורה טובה יותר. בדקה ה-17 כדור קרן של רובן ואן פרסי מצא את הראש של לורן קוסיילני שהמשיך בנגיחה לקורה של פפה ריינה. בחלוף 12 דקות צירוף מסירות בין רובין ואן פרסי לססק פברגאס הסתיים בבעיטה של הספרדי שחמקה סמוך לשער האדומים. בדקה ה-37 אבואה ניסה ברגל ימין להפתיע את ריינה מזווית קשה אך בעט החוצה.

    בדקה ה-49 ליברפול סוף סוף השתחררה. מבצע אישי של סוארס הסתיים בבעיטה של האורוגוואי מ-17 מטרים לחוץ. רגע מפחיד אירע בדקה ה-60 כאשר ג'יימי קראגר עלה לכדור גובה עם פלנגן ונפגע בראשו. הבלם הוותיק נשכב על הדשא למשך דקות ארוכות לקבל טיפול וירד על אלונקה. ליברפול המשיכה לסכן וסוארס כמעט כבש (75) כששלח בעיטה חדה לידיו של סז'שני. בדקה ה-85 ואן פרסי קיבל כדור עומק נהדר מנאסרי אבל ההולנדי בעט לרגליו של ריינה.

    השופט הוסיף במקור 8 דקות בעקבות הפציעה של קראגר. בדקה ה-97 ג'יי ספירנג הכשיל את ססק פברגאס בתוך הרחבה. ואן פרסי ירה את הפנדל פנימה. נגמר? מה פתאום בדקה ה-102 אבואה הפיל את לוקאס ברחבה. דירק קאוט, האיש לרגעים גדולים, בעט בקור רוח פנימה וקבע 1:1 בסיום.

    סטוק - בולטון 0:5
    הפוטרס שאת התואר האחרון שלהם זכו להניף ב-1972 (גביע הליגה) פתחו בסערה. מאתיו אתרינגטון הבקיע כבר 11 דקות ורוברט הות הגרמני הכפיל בדקה ה-17. קנוויין ג'ונס הצטרף לחוגגים בחצי שעה מהפנטת בוומבלי. ג'ונתן וולטרס הרשית בדקה ה-68 והוציא את כל האוויר שעוד היה לטרוטרס. וולטרס השלים 9 דקות לסיום ושלח את האדומים של טוני פוליס לחגוג עם רבבות הצופים האדומים ביציעים בלונדון. תמיר כהן ישב על הספסל אך לא נטל חלק במשחק.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/223615.jpg

    תאריך:  17/04/2011   |   עודכן:  17/04/2011
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    איתמר לוין
    בית הדין הורה להחזיר לעבודה את מנהלת נכסי העירייה עד לסיום הדיון בתביעתה נגד פיטוריה    קובע: עילות הפיטורין נתפרו ללא קשר למציאות; מסמכים הוצגו כדי להשחיר את פני העובדת
    שי ניב
    עובדי הרכבת יכולים כבר כעת להשבית את פעילות הרכבות מבלי לחכות 14 ימים עד שייכנס לתוקף סכסוך העבודה החדש    מוקדם יותר כץ תקף באופן אישי את עובדי הרכבת ונהליה
    איתמר לוין
    ביהמ"ש: הודעותיו של קליין מלאות בסתירות מהותיות; בוחניק הודה שהיה מודע לשימוש במסמכים מזויפים בעת הניסיון לגייס משקיעים לחברה של "ממציאי מדבקת הפלא"
    איתמר לוין
    בעלת האופנוע טוענת, כי בנסיונו להשיג תמונת פפראצי של הזמר בעת ביקורו בישראל, שבר הצלם אלעד דיין את פנס האופנוע    חברת מוטו גו תובעת 2,114 שקל
    איתמר לוין
    המדינה מאשימה שלושה בגניבת מכשירי "פזומט" מכלי רכב של צה"ל, כולל מתוך בסיס צאלים, ובשימוש במכשירים לצורך רכישת 133,000 ליטר של סולר על חשבון הצבא
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il