X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצהובים לא היו במיטבם, אך חניכיו של ליובין בעטו בדלי. 19 לצ'אק אידסון
▪  ▪  ▪
הרבה עצבים בגן נר. סופו (אתר המנהלת) צפו בתקציר המשחק

מכבי תל אביב הגיעה הערב (ראשון) למשחק לא קל בגן נר מול האלופה גלבוע/גליל. השחקנים של בלאט לא היו במיטבם, פרט לצ'אק אידסון. חוסר ריכוז של החבורה של ליובין איפשר למכבי להשיג ניצחון חוץ חשוב לקראת הפיינל פור, 68:79.

גליל הגיעה למשחק במומנטום נהדר של חמישה ניצחונות רצופים כולל בחוץ על הפועל ירושלים ובבית על בני השרון. השחקנים של ליובין פתחו טוב וניצלו איבודי כדור רבים של הצהובים והובילו בתום הרבע הראשון. אבל אז מכבי התעוררה וברחה להפרש דו ספרתי בהפסקה (27:38). גליל כבר חזרה לפיגור נקודה ונראה היה שיש אפשרות להפתעה. אידסון לקח את העניינים לידיים, פארגו איפס את הידית ומכבי שמרה על ההובלה עד ל-68:79 בסיום.

צ'אק אידסון היה כאמור המצטיין עם 19 נק' (8 מ-14 מהשדה) ו-5 אס'. ג'רמי פארגו, שאיפס את הידית ברבע האחרון, סיים עם 15 נק' ו-8 אס', אך גם עם 7 איבודים. ליאור אליהו, שהיה טוב בעיקר בחצי הראשון, רשם 12 נק'. פניני הוסיף 11. עוד קלעו למכבי: שחורציאניטיס 7 נק' ב-12 דק', טל בורשטיין 6, מילאן מצ'באן, ריצ'רד הנדריקס ודייויד בלו 3 כ"א.

קורטני פלס הוכיח שהוא רכש מצוין שיכול להסתדר גם עם הצהובים. הפורוורד סיים עם 13 נק'. דגן יבזורי הוסיף 12 נק', מתוכן 3 שלשות. וורן קרטר תרם 10 משלו. מרקו קילינגסוורת' קיבל הרבה כדורים, אך החזיר רק ב-9 נק' (4 מ-12 מהשדה). עוד קלעו לגליל: גל מקל 9 (8 אס'), גוני יזרעאלי 7, עידו קוז'יקרו 6 וטיירל ביגס 2.

מכבי איבדה לא פחות מ-17 כדורים (11 עד ההפסקה), לעומת 13 של גליל. הצהובים סיימו עם אחוזי קליעה טובים ל-2 נק' (62%), אך רק 7 מ-22 מחוץ לקשת. למרות שלליובין היו ריבאונדרים טובים כמו קילינגסוורת' וקוז'יקרו, גליל קטפה רק 25 כ"ח לעומת 42 של מכבי. הצהובים גם מסרו יותר אסיסטים (18:21).

מהלך המשחק
סופו, שהיה פצוע בשבוע האחרון, קיבל קרדיט מבלאט כדי לחזור לכושר ופתח בחמישייה. אליו הצטרפו ג'רמי פארגו, גיא פניני, צ'אק אידסון וליאור אליהו. ליובין העלה בחמישייה שלו את גל מקל, ג'ק מקלינטון, דגן יבזורי, וורן קרטר ומרקו קילינגסוורת'. בפתיחה הכדורים הלכו לסופו שסחט שתי עבירות מהירות מקילינגסוורת' והכניס אותו לבעיה מוקדמת. שחורציאניטיס העלה ל-0:4, אבל אז הצהובים החלו לאבד כדורים (ארבעה ב-5 דקות) ונקודות של קרטר ומקל קבעו 7:10. שלשה של יבזורי כבר קבעה 8:15, אך פניני התעורר והוריד את הצהובים להפסקה בין הרבעים בפיגור 18:17 בלבד.

ברבע השני הכדורים הלכו לליאור אליהו, שקלע את הסלים האופיינים שלו בתוך הצבע והקפיץ את מכבי ל-23:31. הצהובים המשיכו לאבד כדורים בלי הפסקה (11 עד המחצית), אבל שלשה של אידסון ושתיים של פארגו קבעו 23:36 למכבי. האלי-הופ ענק בין מקל לפלס הוריד את הגליל להפסקה בפיגור 11, 38:27. אליהו ואידסון הובילו את בלאט עם 8 ו-7 נק' בהתאמה. קוז'יקרו קלע 6 לגליל.

בורשטיין העלה את מכבי ל-31:44 בפתיחת הרבע השלישי, אבל אז וורן קרטר וקורטני פלס לקחו את העניינים לידיים, במובן החיובי של הביטוי. קרטר קלע 6 נק' ופלס הוסיף שלשה גדולה ופתאום הפער רק שלוש נק' בלבד, 48:45, 3 דקות לסיום הרבע. אידסון מנע מגלבוע להשלים מהפך והוריד את מכבי להפסקה לקראת הרבע האחרון ביתרון 54:59.

הדרמה נמשכה גם ברבע הרביעי. בלאט ויתר על סופו וגליל החלה להכניס כדורים פנימה למרקו קילינגסוורת', שסחט עבירות ודאג להקטין מהקו ל-59:58 בלבד. פארגו סוף סוף התעורר, קבר שלשה גדולה והעלה את מכבי ל-60:65. השחקנים של ליובין כבר לא הצליחו לחזור למשחק. 68:79 למכבי בסיום.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/223621.jpg

 

תאריך:  17/04/2011   |   עודכן:  17/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כפיר בזק
טל שטרית מתפמודד עם מחלת הלוקמיה כבר שנתיים, מאז היה בן שש    לדברי הרופאים רק השתלת מח עצם תציל את חייו ולשם כך ייערך ביום ד' 27 באפריל יום התרמה של מח עצם בחמישה מוקדים בארץ
זיו אברג'יל
אחרי התבוסה באשקלון, המאמן שם את המפתחות, סרב לנמק. המנג'ר גרגורי נשאר
עידן יוסף
היה מאושפז עשרה ימים לאחר שטיל נ"ט שירו מחבלים פגע באוטובוס התלמידים בו נסע    נקבר בבית העלמין במושב נוחם
מערכת אתר ערוץ הספורט
המדורג ראשון בעולם גבר 4:6 ו-5:7 על בן ארצו ושמר על התואר משנה שעברה
מערכת אתר ערוץ הספורט
ואן פרסי הבקיע (97, פ') אך קאוט (102, פ') איזן. סטוק העפילה לגמר הגביע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il