קבוצת חיון, יבואנית סמסונג אלקטרוניקס, יוצאת במסע פרסום רחב היקף לדור החדש של מסכים דקים וגמישים מתוצרת סמסונג.
הקמפיין, בהיקף של כחצי מיליון ש"ח, יכלול פרסום בעיתונות הכתובה ושילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום "פוגל לוין".
בימים הקרובים יועלו 5 שלטי חוצות אלקטרוניים באזור המרכז: הרצליה פיתוח, נס ציונה, עזריאלי, עלית-מתחם הבורסה, רוקח-גני התערוכה. קמפיין החוצות יימשך כחודש.
לדברי ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, "מטרת הקמפיין היא להדגיש את הקומפקטיות של מסכי הדור החדש של סמסונג, המתאפיינים בדקות וגמישות רבה ומעוצבים באופן מיוחד".
קבוצת חיון: קבוצת חיון נוסדה בשנת 1970 על-ידי רפי חיון, וכוללת כיום את החברות חיון מחשבים בע"מ, חיון הפצה, מללסופט, כור תקשורת ישראטל (1970) וחיון טלקום. הקבוצה מפעילה מרכז הפצה לשיווק והפצת מוצרים למאות משווקים, קמעונאים, ועדי עובדים, רשתות שיווק ואחרים.
החברה הינה מפיצה ראשית למוצרי אינטל בישראל, ונציגה בלעדית למוצרי חברת סמסונג אלקטרוניקס בתחום המסכים, מודמים ADSL, צורבים ודיסקים קשיחים. כמו כן, נציגה בלעדית למוצרי חברת MICROTEK בתחום הסורקים האופטיים. בנוסף, קבוצת חיון מייצגת את מוצרי החברות: מיקרוסופט, UMAX, EPSON, סימנטק, CA, MINICOM, ASUS, XIRCOM, COMTROL, ALCATEL, תוכנות מט"ח ועוד.
משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה פולג, נתניה. לחברה סניפים גם בירושלים וחיפה.