X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צ'יזיק אחרי הדרבי: "כץ יודע ששגה בהתבטאותיו", על רפאלוב: תמיד האמנו בו
▪  ▪  ▪
"אנחנו מוכנים לפלייאוף". שחקני מכבי חיפה חוגגים בדרבי (אורטל דהן). צפו בתקציר ה-1:3 על הפועל

במכבי חיפה ממשיכים להתענג על הניצחון 1:3 אמש (רביעי) בדרבי על הפועל חיפה. אלישע לוי ושחקניו נמצאים חזק בתמונת הדאבל והמשימה הבאה שלהם תיפתח כבר ביום שבת מול מכבי נתניה במסגרת המשחק הראשון בפלייאוף העליון. מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, התראיין היום לתוכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול הים האדום בשיתוף עם ערוץ הספורט.

"חיפה היא ירוקה מכל הבחינות", אמר צ'יזיק אחרי ההעפלה לחצי גמר הגביע. "חיפה היא עיר ייחודית. כי האוהדים מכירים אחד את השני, היריבות היא על המגרש. המנכ"ל גם התייחס להצהרה של יואב כץ שלפיה למכבי חיפה יש חלק בכך שהפועל לא נכנסה לפלייאוף העליון: "אני חושב שהוא הבין שהוא עשה טעות. החשש העיקרי שהיה לנו לפני המשחק היה תגובות הקהל להתבטאות שלו".

על מצב מכבי חיפה בליגה אמר צ'יזיק: "מבחינת ליגה אנחנו אלופים אחרי שסיימנו ראשונים, אבל יש לנו עוד קטע שצריך להשלים אותו. אנחנו מוכנים אחרי שעברנו השנה תהליך של מהפך אדיר. הגאווה הכי גדולה שלי היא כל שחקני הבית שיש לנו בסגל. אני מקווה שנמשיך ביכולת שלנו עד סוף העונה וגם נצליח בגביע המדינה".

זו השנה השניה ברציפות ששיטת הקיזוז קיימת בליגת העל ושוב מכבי חיפה היא הנפגעת העיקרית. "יעקב שחר יהיה נגד הקיזוז אם וכאשר זה יעלה להצבעה. אני לא חושב שיש איש ספורט אמיתי שיצביע בעד. גם אם נזכה באליפות נגיד שהקיזוז הוא פסול. מבחינת התקנון, תקופת הקיזוז הסתיימה ואני משוכנע שלוזון מבין שזה לא נכון".

בדומה להתבטאויות האחרונות של אלישע לוי, גם צ'יזיק לא מצא לנכון להתייחס לסוגיית המאמן: "לא צריך להתעסק בזה כרגע. בכל השנים שחר פועל בעניין רק בתום העונה וזו החלטה נכונה".

על ליאור רפאלוב, שהפך לאחד הבולטים במכבי חיפה, אמר המנכ"ל: "מנהיגות זה דבר שלוקחים ואם הוא ייקח אז הוא יהיה המנהיג שלנו. אנחנו תמיד האמנו בכישרון שלו וידענו שזה יפרוץ. יש אצלנו ילדים שרואים בו דוגמא".

תאריך:  21/04/2011   |   עודכן:  21/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון אמר כי על השיח הציבורי הפוליטי להיות אחראי וללא המילה בגידה או ביטויי אלימות    "לפנינו אתגרים קשים, אולם עלינו לזכור שכולנו בסופו של יום אחים"
מערכת אתר ערוץ הספורט
עוד מהפורוורד: "מקווה להישאר בסקרמנטו. הנבחרת? צריך את בורשטיין בכושר
עופר וולפסון
ספר חדש שפרסם עיתונאי ארגנטינאי חושף כי ראש הממשלה מנחם בגין אישר אספקת נשק וציוד צבאי לארגנטינה באופן חשאי אמצעי לחימה במהלך מלחמת איי פוקלנד    הסיבה: שנאתו העזה של בגין לבריטים אותה רכש בתקופת ימיו באצ"ל
איתמר לוין
קבע שנתבע המתגורר בארה"ב לא יוכל להעיד בשיחת וידאו, למרות שהגיש תעודה רפואית ולפיה לא יוכל להגיע ארצה בשל בעיות בליבו - משום שלא הגיש תצהיר התומך בבקשה
איתמר לוין
שופטת בית המשפט העליון ממשיכה להקשיח את הקו לגבי מעצרם עד תום ההליכים של נאשמים בסחר בסמים: קובעת שאם יש ראיות לכאורה מספיקות - אין צורך כלל לשקול חלופת מעצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il