X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
1:3 בהוד השרון נתן לבר נצר וחניכיו עוד צלחת לאוסף: "היה הרבה לחץ"
▪  ▪  ▪
דאבל רביעי ברציפות, מכבי תל אביב

יש דאבל: מכבי תל אביב זכתה היום (חמישי) באליפות המדינה בכדורעף בפעם התשיעית בהיסטוריה של המועדון, ובדאבל רביעי ברציפות לאחר 19:25, 25:19, 16:25, 18:25 ו-1:3 בסדרת הגמר על מכבי הוד השרון.

"זה הכי מתוק שיש, אולי בגלל הוד השרון", סיכם מצטיין הסדרה, עומרי שוורץ. "הם קבוצה שהתחברה, זה לא היה מתוק אם זה לא היה הם. אני חייב המון לזוהר בר נצר וגיל שמקיזים דם בשביל שהקבוצה ושהמערכת תעבוד כמו שצריך. לא מחפשים סתימת פיות, חוגגים את הזכיה שלנו מי שרוצה ליהנות איתנו welcome מי שלא אז לא צריך".

המאמן המנצח, זוהר בר נצר, אמר בסיום: "אפשר להוציא אוויר, היה הרבה לחץ לפני המשחק. אין לי מה להגיד לשחקנים, יופי של משחק עם הרבה מתח ולחץ, אין מאושר ממני. דאבל רביעי? בכדורעף כבר עשו את זה. מה אכפת לי העיקר שעשינו את זה, שנה מאוד קשה. היה טוב ומרתק ומזל שזה היה בצד שלנו. עונה הבאה?אנחנו לאט לאט עושים את הדברים שלנו, שנה הבאה יהיה יותר קל להתארגן, נהיה בצמרת אבל זה שטויות".

מהלך המשחק
3 אייסים של הוד השרון איפשרו להם להיצמד לחבורה של זוהר בר נצר, אבל אז הצהובים ברחו ליתרון הגדול ביותר שלהם במשחק 14:17.  פאביו הפציץ סרב, ומאוריסיו ארואה המשיך כדור לשטח של הקבוצה מהשרון בדרך ל-19:14. הקבוצה של תמיר כהן המשיכו להיראות רע ות"א טיילה בדרך ל25:19 ו-0:1 במערכה הראשונה.

המארחת עלתה חדורת אמונה למערכה השניה ועם בלוק מצוין עלתה ל-0:2. ת"א עם שתי טעויות רצופות איפשרו לשחקניו של תמיר כהן לברוח ל-4:7. טיאגו דה סילבה וחבריו לקבוצה הפציצו אייסים בלא מענה של הצהובים בדרך ל-5:9. לא ברור מה כהן אמר לשחקניו בין המערכות, אבל הם פשוט דרסו במערכה השניה ואיזנו ל-1:1 עם 19:25.

במערכה השלישית ההגנה של מכבי התעוררה עם בלוקים מצוינים שהביאו לה יתרון 7:10, שיחד עם הטעויות (10) של שחקניו של כהן המשיכו ליתרון המבטיח 18:12. הצהובים המשיכו לשלוט והעלימו את המארחת בדרך ל-1:2 במערכות ו-16:25.

האורחת פתחה את המערכה הרביעית באותה צורה בה נגמרה קודמתה בדרך ל-1:4. החבורה של בר נצר קצת נרדמה ושטיין וחבריו חזרו מפער של 6 נקודות וצימקו ל-14:11. הריצה של הוד השרון נמשכה (5 נקודות) והפער צומק לאחת בלבד, 14:13, אבל אז האורחים התערורו בהובלת ארואה והפער צמח שוב ל-4, 13:17. לבסוף החבורה של בר נצר פתחו מבערים וסגרו סיפור עם 18:25, שהקנה למכבי ת"א דאבל רביעי ברציפות.

תאריך:  21/04/2011   |   עודכן:  21/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ממשל אובמה שוקל להציג מתווה חדש למשא ומתן הישראלי-פלשתיני אשר יכלול הכרה ישראלית במדינה פלשתינית לאחר קבלת ערבויות ביטחוניות, ויתור על זכות השיבה והכרזה על ירושלים כבירת שתי המדינות    יועצו של הנשיא האמריקני מתנגד להצגת התכנית מחשש לכישלונה אשר יגרום להחלשת אובמה
זיו אברג'יל
בקבוצה שנמצאת בפלייאוף המרכזי אין עניין בליגה כבר חושבים קדימה
עופר וולפסון
לאחר שנה נטולת ישראלים ברשימת המשפיעים של טיים, היחד שהתברג לתוכה ב-2011 הוא ראש הממשלה    בקטע על נתניהו נכתב: "על כף המאזניים עומד לא פחות מהעתיד של המדינה היהודית"
מערכת אתר ערוץ הספורט
צ'יזיק אחרי הדרבי: "כץ יודע ששגה בהתבטאותיו", על רפאלוב: תמיד האמנו בו
איציק וולף
שר הביטחון אמר כי על השיח הציבורי הפוליטי להיות אחראי וללא המילה בגידה או ביטויי אלימות    "לפנינו אתגרים קשים, אולם עלינו לזכור שכולנו בסופו של יום אחים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il