X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דייויד גומס (19) נתן יתרון לאורחת והורחק (71). רן יצחק הכפיל (87)
▪  ▪  ▪
גומס חוגג את השער. הורחק בהמשך (צפו בתקציר)

משה סיני ידע שאם מכבי הרצליה שלו תגבור על הפועל ראשון לציון זה יסתיים בהיצמדות לרמת השרון השניה ויבסס אותו במקום השלישי בלאומית, אבל עם שישה ניצחונות מ-15 משחקים המאמן ראה את חניכיו סופגים מדייויד גומס אחרי 19 דקות, וגם כאשר החלוץ הורחק הישועה לא הגיעה. רן יצחק המחליף סיים מתפרצת קטלנית, קבע 0:2 ושלח את המארחת למקום הרביעי בהצגה שעליה ניצח ניסן יחזקאל.

במצב הזה ראשל"צ שלישית, מרחק נקודה מרמה"ש שתארח בשבת את הפועל רעננה. בנוסף, מחזור הפלייאוף התחתון שוחק במלואו הכח עמידר ר"ג סיימה ב-1:1 עם נצרת עילית בבית, מכבי באר שבע גברה 0:2 על נועלת הטבלה אחווה עראבה ועירוני בת ים ניצחה 1:2 את ג'ת אלהלי.

דייויד גומס שהיה מסמר הערב הסביר בסיום מדוע הורחק: "היה עליי פנדל של מאתיים אחוז והשופט לא נתן וזה עיצבן אותי. לא אשחק מול נס ציונה וחבל, אבל יש לנו קבוצה מספיק חזקה. מגיע לנו להיות בליגת העל". המאמן ניסן יחזקאל חיזק: "זה היה ניצחון קשה ועם עבודה נכונה אפשר להגיע רחוק העונה".

מהלך המשחק
עשר דקות בינוניות חלפו עד שמסודי נשלח לרחבה על ידי קריספיס, אבל יציאה טובה של מאיר כהן מנעה מהקשר לכבוש. בדקה ה-17 הגיע תורו של איבגי להרחיק את הסכנה מהרחבה שלו. השוער יצא לכדור עומק שנשלח לעבר קולה והרחיק בנגיחה החוצה. בדקה ה-19 הקרח נשבר בצד השני. קולה מצא את גומס ברחבה והחלוץ הכניע את איבגי וקבע יתרון בחוץ, 0:1 לראשון לציון.

הרצליה לא נכנסה למשחק והאורחת המשיכה להיות הדומיננטית במגרש. למזלו של משה סיני, ניסיונות של משפתי למצוא את גומס וקולה נכשלו והיתרון לא גדל, 0:1 בהפסקה. המחצית השניה נפתחה באותה המגמה. בדקה ה-49 מהלך קבוצתי מצוין של ראשל"צ הסתיים בבעיטה של משפתי מחוץ לרחבה, אבל הכדור עשה את דרכו החוצה. בדקה ה-50 נכבש שער נוסף לזכות ראשל"צ, אך אחרי דיונים ארוכים החליט השופט שלא לאשרו. כדור של דודו אברהם פגש את הראש של קולה שהיה בנבדל ברור. החלוץ הבקיע, אך הגול נפסל.

בדקה ה-69 ראשון טענה לקיפוח נוסף. גומס הגיע לבד מול איבגי, עבר אותו ונפל ברחבה. השופט סימן להמשיך והחלוץ החל לשחק באגרסיביות, שעלתה לו בתוך 120 שניות בשני כרטיסים צהובים ואדום. ראשל"צ בעשרה שחקנים. הרצליה ניסתה לנצל את היתרון המספרי, אבל משחק הגנה משובח של האורחת הוציא את מסודי וחבריו מתוסכלים אחרי כל התקפה.

בדקה ה-87 הסיפור נסגר. מתפרצת של ראשל"צ הסתיימה בכדור של רן יצחק שלא התבלבל מקרוב וכבש, 0:2 לראשון לציון בסיום.

מכבי באר שבע - אחווה עראבה 0:2
יוגב אלקבץ העניק יתרון למארחת (22) מול נועלת הטבלה. עומר מולאי (77) הצליח להכפיל את התוצאה ולהעניק 3 נקודות חשובות למועדון מבירת הנגב במאבקי התחתית.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/224354.jpg

עירוני בת ים - מכבי ג'ת 1:2
אחרי מחצית ללא שערים מיקי עטיה כבש ראשון לאורחת בכדור עונשין מ-11 מטרים (48) ועוז ברנדויין הכפיל (50). האורחת הגיבה עם שער מצמק של יוסי ג'אנח (52).

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 1:1
76 דקות חיכו לשער ראשון במשחק עד שהגיע ירדן כהן שהעלה את האורחת ליתרון. הסגולים קיבלו תיאבון ואיימה מיהננדי דאג לאזן (78) ולחלק את הנקודות.

תאריך:  22/04/2011   |   עודכן:  22/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
על-רקע השקת שירות מבית גוגל בתחום ההנחות והקופונים המקומיים, ערקה בכירה בחברה לגרופון - "המלכה" הבלתי מעורערת של התחום
עידן יוסף
בערי סוריה ממשיך השלטון להכות בכוח במפגינים ולירות אש חיה    מרוקו מנסה לגשר בין המורדים לקדאפי    בירדן נעצרו עשרות שהפגינו נגד המשטר באשמת טרור    לתימנים נמאס מהנשיא שרומז כי אינו מתכוון לרדת מכסאו    מובארק נעצר לעוד 15 יום ומדוכדך מחשש שייכנס לכלא    נחקר גם באשר לקשריו על ח"כ בנימין בן-אליעזר שכיהן כשר התשתיות בממשלת ישראל
איתמר לוין
חיות קובעת שכאשר כתב אישום מתבסס בעיקרו על עד מדינה, יש לבחון בשלב הארכת המעצר האם קיימות ראיות לכאורה התומכות בגירסתו - אך ברמת ודאות נמוכה מזו הדרושה להרשעה
אסף אפל
י-ם מוכנה: "אנחנו רוצים לפיינל 4'. גורם: 'שחקנים משחקים על החוזה הבא"
איציק וולף
שלושה עובדי או"ם נפצעו קל עד בינוני כשפצצת מרגמה שירו פלשתינים לעבר ישראל פגעה בטעות בשכונת סג'עיה סמוך לבניין של האו"ם    החמאס טען בתחילה כי מדובר בירי טנק    צה"ל הבהיר שלא בוצע היום ירי כלשהו וציין כי מדובר בשיגור כושל של חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il