X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יד: מכבי ראשל"צ מול אס"א. חליפי: "כולנו צריכים להתעלות כדי לזכות"
▪  ▪  ▪
"מרגיש כמו הפעם הראשונה". יואב נאמן (דוד פליגל, אתר איגוד הכדוריד)

מחר (שלישי) תיפתח סדרת הגמר בכדוריד כאשר לראשונה מזה 22 שנים הפועל ראשל"צ לא תיקח חלק במעמד. אס"א תל אביב, שהדיחה את האדומים בחצי הגמר, תנסה להפתיע את האלופה מכבי ראשל"צ בסדרה של הטוב מחמישה משחקים (19:45, שידור ישיר באתר).

"אני מרגיש שהסדרה תלויה בי כמו שהיא תלויה בכל אחד מהחברים שמשחקים איתי", אמר קפטן אס"א, איציק חליפי, שהיה מהבולטים בסדרת חצי הגמר, בריאיון לאתר איגוד הכדוריד. "אנחנו תלויים אחד בשני או שנהיה תלויים אחד ליד השני. כל אחד צריך להביא לסדרה את עצמו, וזה יעזור כולם להתעלות. אני מרגיש שהקבוצה שלנו טובה ומחוברת, יש בה רוח לחימה, אהבה ואמונה, וזה מקום טוב להיות בו".

הזכייה האחרונה של אס"א באליפות הייתה בעונת 2001-02, בה השלימה גם זכייה בדאבל. מאז היא זכתה ב-4 גביעי מדינה. חליפי נשמע בטוח לפני המשחק הראשון שאפשר להשיג אליפות נוספת: "ניתן לקחת את הסדרה הזאת ואת האליפות. הגענו עד כאן ואנחנו באים לנצח. המפתחות שלנו לניצחון הם הביחד והפרגון, משחק מהיר, אך סבלני ותגובה מהירה להתפתחויות על המגרש. בקיצור: אומץ, סבלנות, אמונה".
 
יואב נאמן, קפטן מכבי ראשל"צ, כבר רגיל למעמדים הללו, אך עדיין מתרגש: "זה עדיין מרגיש בתולי, כמו פעם ראשונה. הסדרה יוצאת מהעיר ראשון לציון אחרי הרבה זמן ואני מקווה שכמות הצופים תוכיח שיש כדוריד גם מחוץ לעיר היין".

על יחסי הכוחות בסדרה, אמר נאמן: "אני יכול להגיד באופן החלטי שאס"א טובה יותר מבשנים עברו וזה לא שהליגה נחלשה. השלד של אס"א רץ יחד כבר שנים ועכשיו הם הגיעו לשיאם. הם ניצחו אותנו כבר פעמיים העונה, הדיחו יריבה ראויה מאוד כמו הפועל ראשל"צ והם יכולים לקחת גם את הסדרה, אני מקווה שנשאיר אותם בגדר 'יכולים' לנצח".

נאמן התייחס גם על המפתחות של קבוצתו לניצחון בסדרה: "הגנה, שליטה בקצב ומעט איבודי כדור. באופן ספציפי, אנחנו צריכים לשאוף לשחק מהר. יש לנו את הרוטציה, הריאות והרגליים כדי לעשות את זה. שחקני המפתח שלנו הם השוערים (יוליאן סטראט, אלדר שיקלושי), והמקשרים (פיליפ מאריאן, יוהן רושקה), ואנחנו צריכים להכניס אותם לעניינים כמה שיותר מהר".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/224781.jpg

תאריך:  25/04/2011   |   עודכן:  25/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
אקס חיפה נשאל על הקשר שמועמד לספורטינג: מתלהבים ממנו בישראל
גבריאל היידו
גבריאל היידו משתדל להתמודד עם המאניה דיפרסיה של בוסטון והרכז
יואב יצחק
מטוסי קרב של כוחות נאט"ו תקפו הלילה מבנים בבאב אל-עזיזיה בהם מתגורר קדאפי יחד עם בני משפחתו ונאמניו    אנשיו מדווחים על 15 פצועים קשה    קדאפי לא נפגע
יואב יצחק
מתחילת ההפגנות נהרגו כ-350 אזרחים סורים    הנשיא אסד ממשיך במסע ההרג במאמץ לדכא את ההפגנות    הלילה פרצו כוחותיו לעיר דרעא, הרגו במפגינים ושיבשו את רשת החשמל והקשר    אלפים נעצרו ונתונים לעינויים
יואב יצחק
מאז שהודח מוחזק מובארק באתר מאובטח בשארם א-שייח    התביעה המצרית פתחה נגדו בחקירה פלילית    נוכח מצבו הרפואי הוא יועבר לבית חולים צבאי בקהיר ולאחר מכן לכלא טורה    שני בניו מוחזקים במעצר בכלא טורה בחשד למעשי שחיתות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il