X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נוער: לוגסי וקהת הבקיעו בתוספת הזמן. עמיר תורג'מן: גדולים מהחיים
▪  ▪  ▪
הצהובים חוגגים דאבל. צפו בתקציר

כמו בחצי הגמר, גם הפעם זה לא הלך קל למכבי תל אביב. אחרי שגברו רק בהארכה על מכבי נתניה (0:3) הגיעו הערב (שלישי) חניכיו של עמיר תורג'מן לגמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע ורגע לפני שהלכו שוב ל-30 דקות נוספות הצליחו לכבוש פעמיים (לוגסי וקהת) כדי לקבוע 1:3 על האדומים. בכך סוגרים הצהובים עונה נהדרת מבחינתם שמסתיימת עם דאבל, לאחר האליפות שהובטחה בשבת, וגביע חמישי בהיסטוריה של קבוצת הנוער. באר שבע, שהגיע מהליגה השנייה היתה קרובה לחולל סנסציה כאשר עלתה ראשונה על הלוח ( יוסף אבולאבן), אך השחקנים של ניסו אביטן פשוט לא הצליחו לעמוד על הרגליים בדקות הסיום. מילה טובה מגיעה למאות האוהדים שהגיעו מבירת הנגב כדי לתמוך באדומים. הפעם זה לא הספיק.

בסיום המשחק נכנסו חברי ההנהלה של מכבי לחדר ההלבשה. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס אמר לשחקנים: "מיץ' גולדהאר צפה במשחק וביקש להגיד שהוא גאה בכל אחד ואחד מכם". בנוסף שוחח הבעלים עם עמיר תורג'מן ועם ניר לוין, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ומסר להם את ברכותיו על הההישגים בשבוע האחרון. מה שהעיב מעט על השמחה היתה קטטה שפרצה בין אוהדי שתי הקבוצות. אגב, הצהובים מנסים להעביר את דרבי הנוער, שייערך בעוד שבועיים, לאיצטדיון בנס ציונה כדי לחגוג בו את הדאבל. הצהובים מעוניינים במגרש גדול שיוכל להכיל את האוהדים הרבים שצפויים להגיע לשמוח עם המועדון.

מאמן הצהובים עמיר תורג'מן היה נרגש מההישג: "היה קשה מאוד לחזור כי ב"ש קבוצה מצויינת אבל יש לי שחקנים מיוחדים, ווינרים. אני גאה בהם על כל מה שהם נתנו. אני שמח שעם כל הקשיים עשינו את זה. עברנו שנה לא קלה, עם הרבה קבוצות שרדפו אחרינו, אבל החבר'ה פשוט גדולים מהחיים. אני יודע שכל אחד מהשחקנים שלי ייתן את הכול על המגרש". תורג'מן אופטימי גם לגבי סיכויי ההצלחה של שחקניו בעתיד. "אם תהיה סבלנות והכוונה טובה, אני מאמין שנראה הרבה מהשחקנים הללו בקבוצות בוגרות בליגה", סיכם.

"באנו מוכנים אבל כשהתחילה המחצית השניה הם רצו יותר. אני שמח שאני והמחליפים האחרים עשינו את העבודה שלנו", אמר מושיקו לוגסי שכבש את השער השני שהכריע למעשה את המשחק. "למכבי תל אביב יש עתיד מצוין כי זה מועדון ענק. זכינו בדאבל כי מגיע לנו. עם עבודה קשה נעשה את זה גם בבוגרים".

מאמן באר שבע ניסו אביטן לא הסתיר את אכזבתו: "מגיעות ברכות למכבי תל אביב. נתנו הכול על המגרש, כמעט הצליח ועכשיו כואב לי הלב על החבר'ה שלי וכל מי שהגיע לתמוך בנו. עוד נחזור למעמד הזה כי אנחנו מועדון גדול".

צפו בתגובות ובחגיגות --------->

מהלך המשחק
מכבי החזיקה יותר בכדור בפתיחה ובדקה ה-7 הגיעה להזדמנות ראשונה: דור מיכה הגביה כדור מקצה הרחבה, גאל מרגוליס המשיך בבעיטה אבל נעצר על ידי שוער ב"ש. בדקה ה-10 אבולאבן, מלך שערי ב"ש, הגיע למצב טוב אבל סחט הדיפה טובה של גינזבורג. בדקה ה-34 אורי כהן כבש לזכות הצהובים לאחר כדור קרן, אך השופט החליט לפסול את השער בשל עבירה על שוער ב"ש.

10 דקות לאחר מכן הזדמנות מעולה למכבי. אורי כהן העביר רוחב מצד שמאל והגנת ב"ש הרחיקה רע מאוד. הכדור הגיע אל מואנס דבור שמ-7 מטרים בעט עם רגל שמאל, אך למרכז השער וסולימנפור הצליח להדוף. בדקה ה-54 שוב כהן נשלח משמאל והעביר רוחב על פי השער. דבור לא הצליח להגיע לכדור, שחלף על פניו. חצי דקה עברה ומיכה הכניס מסירה למרגוליס שבעט מ-10 מ', אבל סולימינפור סגר יפה.

ומה קורה למי שלא כובש? מסירה נהדרת של אופיר דוידזאדה, שמשתייך לסגל הקבוצה הבוגרת, מצאה את יוסף אבולאבן שנותר חופשי ומ-12 מ' גילגל לרשת של גינזבורג. 0:1 מדהים לבאר שבע. 18 דקות לסיום מכבי נרגעה מעט. מואנס דבור מצא את המחליף אייל גנלי ברחבה, והחלוץ שלח לפינה כדי לקבוע 1:1.

ממש עם הכניסה לתוספת הזמן גנלי מצא את מושיקו לוגסי, הקשר העביר מימין לשמאל ומקצה הרחבה שלח כדור לחיבורים של סולימנפור שיכול היה לעשות יותר. 1:2 דרמטי.
ב"ש נשברה ורועי קהת המוכשר ניצל זאת כדי לנעוץ עוד מסמר עם השלישי רגע לפני השריקה האחרונה. 1:3 בסיום.

תאריך:  03/05/2011   |   עודכן:  03/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המדינה תבקש להטיל מאסר בפועל על השחקן והמפיק, שלא שילם מיסים בחברה שבבעלותו בשנים 2002-2000    הסניגור ביקש לדחות את הטיעונים לעונש משום ש"לנאשם יש התחייבויות אחרות"
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון ידון בבקשתו של הנשיא לשעבר לעכב את ריצוי מאסרו עד להכרעה בערעורו - שלושה ימים לאחר המועד המקורי שנקבע לכניסתו לכלא; עד אז יעוכב המאסר
עופר וולפסון
עלייה של 6.3 נרשמה בסך הרכישות ברבעון הראשון, לעומת 4.7% ברבעון הרביעי של 2010    רכישות השירותים זינקו ב-10.6%
מוטי פשכצקי
מכה לנבחרת: החלוץ נפצע במשחק של גנק וייעדר 8 שבועות: "עובדה כואבת"
איציק וולף
סמנתה פאואר, אחת משלוש הנשים המובילות את מדיניות החוץ של ארצות הברית, טענה בעבר כי על ארצות הברית לשלול סיוע ביטחוני של מיליארדי דולרים מישראל ולהעבירם לידי המדינה הפלשתינית שתקום    "מנהיגי ישראל והפלשתינים היו לא אחראים והדבר מצריך התערבות חיצונית בדומה למה שהתרחש ברואנדה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il