X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אכזבה בראשל"צ אחרי ההפסד. סוואן: היתה עצבנות. אפי: שילמנו על כל טעות
▪  ▪  ▪
מגי מתקשה מול הנדריקס ופניני (ניר בוקסנבאום). צפו בתגובות

ראשון לציון חלמה על סנסציה גדולה בחצי גמר הפיינל פור ואפילו שיחררה לאוויר כמה הצהרות, אבל בסופו של דבר, הכתומים לא הצליחו לתת פייט רציני למכבי ת"א והפסידו 100:77 בהיכל נוקיה. מהרבע הראשון החבורה של דייויד בלאט שלטה במשחק כשהנקודות התחלקו בין שחקנים רבים.

אפי בירנבוים נותר עדיין ללא תואר אליפות, אך הוא יכול להיות מרוצה מהופעה נפלאה של חניכיו בסדרת רבע הגמר, כשהדיחו את בני השרון. גם הערב מורגן (23 נק') וחנוכי (18 נק') סיפקו יכולת לא רעה שלא הספיקה מול סגנית אלופת אירופה, שהגיעה רעבה. היא כנראה רוצה להחזיר את הצלחת לארון אחרי גלות של שנה בצפון הרחוק.

"אמרתי להם שאנחנו לא מפסידים במשחק הזה בחמש על חמש", התייחס המאמן המפסיד אפי בירנבוים לשחקניו, "שילמנו מהר מאוד על כל טעות. ברגע שאתה נותן למכבי ביטחון במגרש שלה, היא פותחת פער. לא עשינו קאמבק ועל כל איבוד, שילמנו בשלשה. זו סגנית אלופת אירופה ואסור לעשות שגיאות מולם. ברגע שיש להם ביטחון הם מראים את מה שהם יודעים".

"אולי אני צריך לשחק יותר כדי שאוכל לעשות את ההבדל. אני לא יודע למה לא פתחתי וזו לא ההחלטה שלי. כשחזרנו למשחק כבר היה מאוחר מדי", אמר ארון מגי שכנראה לא אהב את ההחלטה של המאמן שלו.

יהוא אורלנד נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "הם התחילו לרוץ כבר ברבע הראשון כמו שהם יודעים. זה קרה לריאל מדריד וזה קרה גם לנו. עשינו עונה גדולה ואנחנו גאים בעצמנו. אנחנו מאוד רוצים שהמועדון הזה יהיה באירופה, אני בטוח שביום חמישי תראו קבוצה שאכפת לה. הייתה פה רק קבוצה אחת. חוץ מלעמוד ולמחוא כפיים למכבי אין לי מה לעשות".

"הם תקפו ותקפו, במשך 40 דקות הם המשיכו לתקוף אותנו", אמר סוואן מיד אחרי המשחק, "אנחנו קבוצה צעירה והייתה הרבה עצבנות. אני בטוח שבפעם הבאה שנגיע למעמד כזה, יהיה טוב יותר. ההבדל בין הקבוצות הוא שהם כבר היו במעמדים כאלה. אי אפשר לתת להם מילימטר פנוי, הם יודעים בדיוק מה לעשות. הם קלעו אחרי כל טעות שלנו. הקבוצה הזאת בנויה לרגעים האלה".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/230846.jpg

תאריך:  24/05/2011   |   עודכן:  24/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
זעם בימין על הצהרת נתניהו כי בהסכם שלום אמיתי יישארו התנחלויות תחת ריבונות פלשתינית    "נאום נתניהו הוא קרב מאסף אידיאולוגי שבו הוא מוכן להפקיר יהודים לריבונות ערבית"
עופר וולפסון
לפי התיקון לחוק הגנת הצרכן שאושר בוועדת הכלכלה, גודל האותיות הקטנות ביותר בפרסום לא יהיה קטן מ-30% מגודל האותיות הגדולות ביותר    בנוסף, לא יפחת הגודל משני מילימטרים
איתמר לוין
קורא לנדות את מנהיגי אירן מכל פורום בינלאומי מכובד בשל הכחשת השואה    תוקף את אלו המגנים את ישראל המגנה על עצמה, אך שותקים לנוכח איומי ההשמדה מצד טהרן
עידן יוסף
במפלגת האופוזיציה הגדולה לא ממש מפרגנים    "ישראל נותבה לאחת מנקודות השפל המדיניות הקשות בתולדותיה"    שנלר: "זו היא שעתה של קדימה להעדיף את האינטרסים הלאומיים על פני האינטרסים הפוליטיים"
זיו אברג'יל
משקיע אמריקני מעוניין ברכישת בית"ר, נפגש עם היו"ר וסייר בטדי ובבית וגן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il