X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן ברסה רוצה לשמור על רעב אחרי עוד זכייה. צ'אבי: "אבידל הוא גיבור"
▪  ▪  ▪
מסי והגביע הקדוש (gettyimages). צפו בתקציר ה-1:3

ברצלונה אלופת אירופה. שוב. ואם מישהו חושב שהקבוצה הנפלאה של פפ גווארדיולה שבעה כעת הרי שטעות בידו. גם אחרי ה-1:3 המדהים על מנצ'סטר יונייטד אמש בוומבלי מצהירים בכירי שחקני האלופה כי גם בעונה הבאה הם מכוונים לאותו מעמד, ורוצים להניף שוב את הגביע הנחשב ביותר.

"לזכות שלוש פעמים בליגת האלופות בתוך שש עונות זה דבר מדהים", סיכם צ'אבי הרננדז, שבישל את השער הראשון לפדרו, "אנחנו רוצים להמשיך בצורה הזאת, באותה הדרך. שלטנו בצורה ברורה מול מנצ'סטר. שחיקנו כדורגל מצוין בגמר. אנחנו עושים דברים גדולים כבר שלוש שנים".

אריק אבידאל, שכמחווה מחבריו לקבוצה זכה להניף את הגביע, התרגש עד דמעות. הצרפתי הבינלאומי חזר לא מכבר לשחק אחרי שעבר ניתוח להוצאת גידול מגופו: "זהו רגע יוצא דופן בקריירה. אני מודה לצ'אבי ולקרלס פויול, שני הקפטנים, שאיפשרו לי להניף את הגביע גבוה בשמי לונדון אחרי שעברתי את מה שעברתי. אין לי מילים לתאר את התחושות שעוברות בי. זהו רגע פשוט בלתי ניתן לתיאור. זה היה ערב מושלם, כל דבר בו היה מושלם".

צ'אבי התייחס גם הוא לאבידאל ואמר: "הוא גיבור. הוא אדם נהדר ושחקן נפלא. זה מגיע לו. אני ופויול דיברנו על כך וחשבנו שהוא ראוי להיות זה שיניף את הגביע אחרי הסבל שהוא ומשפחתו עברו".

ואיך אפשר בלי הסיכום מפיו של לאו מסי? "היינו טובים מהם בהרבה", אמר הכוכב הגדול של הקבוצה ושל המשחק, שכבש שער גאוני וניהל את החגיגה, "אני מאושר מהדרך בה שיחקנו ומהצורה בה הדברים עבדו. זה היה משחק יוצא דופן שלנו. זהו משחק למזכרת. עכשיו נתפנה לחגיגות. הקבוצה הזו היא חבורה של ווינרים ואנחנו כבר חושבים כבר החגיגה שתהיה לנו בברצלונה עם האוהדים שלנו. אחר כך ננוח ונחשוב על העונה הבאה".

פפ גווארדיולה, מאמן בארסה, נשאל אמש לגבי השמועות על כך שיעזוב את הקבוצה במקרה שתנצח את יונייטד ותזכה שוב בצ'מפיונס. "אני ממשיך בברצלונה, יש לי חוזה לעוד עונה", הזים פפ את הדיווחים, שמרביתם מגיעים מאנגליה. המאמן הקטאלוני התייחס גם לכוכב הגדול שלו: "אני מקווה שמסי לא ישתעמם לעולם. הוא יחיד במינו".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/231790.jpg

תאריך:  29/05/2011   |   עודכן:  29/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
תשובתו הלקונית של המשרד לשאלת News1 האם תיפתח חקירה: "התקבלו פניות בנושא. הפונים ייענו כמקובל"    ח"כ אלדד דורש מווינשטיין להורות על חקירה: עושרו של עופר אינו מחסום
איתמר לוין
קובע: יש להטיל עונשים מרתיעים על בעלי עבר תחבורתי מכביד    אישר עונש של 16 חודשי מאסר בפועל לנהג שלחובתו 46 הרשעות קודמות, אשר נתפס נוהג בזמן שלילה, ללא רישיון וללא ביטוח
יפעת גדות
מדענים גילו כי עלייה בשחרור הורמוני הלחץ בחולדות גרמה להיווצרות רמות חריגות של חלבון במוח ובסופו של דבר לאיבוד זיכרון
זוהר בלומנקנץ
בעקבות הפסדי הרבעון    החברה תסגור את סניף חיפה, המעסיק 30 עובדים. שקדי: "אני מצפה שכולנו נירתם"    העובדים מבקשים להכריז על סכסוך עבודה
איציק וולף
נציגים של שגרירות ארצות הברית בישראל עקבו מקרוב אחרי הקמת מאחזים באזור E1, הסמוך למעלה אדומים    בתשובה לשאלת פעילי ימין הזדהו כשוטרי משטרת ישראל תוך עבירה על החוק    ח"כ בן ארי: אדרוש דיון מיוחד בכנסת בשל הפגיעה בריבונות מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il