X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ריק קרלייל: "יש לנו ביצים ושכל". לברון ג'יימס: "הטריפל דאבל לא שווה"
▪  ▪  ▪
הזמן שלו? נוביצקי בסל המהפך (gettyimages)

הניצחון המדהים 103:112 במשחק 5 מול מיאמי קירב את דאלאס מרחק ניצחון אחד נוסף מאליפות ראשונה אי פעם. הוא גם העלה את ביטחון שחקניה לרמות הכי גבוהות שיש, בדיוק כמו יכולתם על המגרש. למרות שאנשי המאבס לא אמרו במפורש את המילה "אליפות", הם מאמינים מאוד ביכולתם להכריע את לברון, ווייד, בוש וההיט ולזכות בטבעת הנחשקת.

"משחק 6 במיאמי, אנחנו באים לשם כדי לנצח אותו. אנו לא רוצים לאפשר להיט לחזור ולכפות משחק 7. נבוא אגרסיבים ונחושים לנצח במשחק 6", הצהיר ג'ייסון טרי, "כשעליתי לשלשה המכריעה ראיתי את אלילי הילדות שלי בראשי, איך הם קלעו זריקות כאלו. דירק לא יאהב את זה אבל רציתי את הכדור בידיים שלי. ידענו שאם נגיע ל-100 נק' יש לנו סיכוי מצוין לנצח, למרות שלא רצינו שהם יגיעו ל-100 נק'. משחק 6? גם הוא כמו משחק 7 עבורנו. נשחק בו כאילו אין מחר. אם נשחק כך נצליח. היינו באינספור מאבקים, לא נעצור ולא נפסיק אלא נמשיך לשחק חזק. אנחנו נחושים, זה הזמן שלנו".

"קלעו יותר זריקות", אמר ריק קרלייל, מאמן המאבס, "ההיט עשו עבודה הגנתית טובה שהובילה אותם להתקפה טובה. אתה אף פעם לא יודע איך זה יגמר. צריך להמשיך ולוודא שההגנה שלנו תהיה עיקבית. טרי היה נהדר. כשנוביצקי יצא מהמשחק כי הם כיסו אותו מכל כיוון הלכנו לג'ייסון והוא סיפק את הסחורה. אנחנו קבוצה של אולד-סקול, אנחנו לא קבוצה של מעופפים. יש לנו כמה בחורים שקופצים גבוה אבל המשחק שלנו הוא על הקרקע, אנחנו משחקים עם השכל והאומץ".

"אני לא חושב שאני מתקשה מול הלחץ, פשוט שוב לא שיחקנו טוב מספיק כדי לנצח", הסביר לברון, שרשם טריפל דאבל אך שוב נעלם ברבע האחרון בו קלע רק 2 נק', "ההתקפה לא הייתה בעיה, במיוחד לא בדקות הסיום, אלא ההגנה. היו לנו בסידרה הזו שבירות הגנתיות שלא היו לנו בשלוש הסדרות הקודמות. אין לנו ברירה עכשיו. נותרו שני משחקים, ועל זה עבדנו כל העונה – יתרון הביתיות בגמר. הסטטיסטיקה לא מעניינת אותי וגם הטריפל דאבל הזה הוא כלום כי הפסדנו. הכל עניין של ניצחון או הפסד. לא משנה מה אני אעשה, למישהו תמיד יהיה מה לומר על זה".

דוויין ווייד סיפר: "אני לא מדבר על הפציעה. זה קרה, חזרתי למשחק וסיימתי אותו. כשאתה על המגרש אתה על המגרש ואין לך תירוצים. ניסיתי לתת לקבוצה שלי הזדמנות לנצח. זה הפסד מצער, במיוחד אחרי שניצחנו במשחק 3 ועלינו ל-1:2. אנחנו יודעים שזהו הפסד האליפות או העברת ההכרעה למשחק 7".

"אנחנו חוזרים הביתה, כך אנו מביטים על המשך הסידרה", סיכם אריק ספולסטרה, מאמן ההיט, "אין לנו ברירה אלא לעבור את הדרך הקשה ביותר. זו סידרה של 7 משחקים ואתה חייב לדעת לסגור משחקים. בבית אנו מרגישים בנוח. אני מאמין שנתאושש. לברון? הוא היה הרבה יותר אגרסיבי הפעם והטריפל דאבל שלו השפיע על המשחק".

תאריך:  10/06/2011   |   עודכן:  10/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שגרירת ארצות הברית באו"ם אמרה בדיון סגור כי חיילי צבא לוב מקבלים גלולות נגד אימפוטנציה על-מנת להשליט טרור על נשים במדינה    גורם בכיר בנאט"ו: קדאפי הוא מטרה לגיטימית להתקפה
איציק וולף
גורמי ביטחון מעריכים כי בחסות המהומות בלוב הצליחו ארגוני טרור להבריח מן המדינה לרצועת עזה מאות טילי גראד בקוטר של 120 ו-122 מילימטר העלולים לפגוע בטווח של עד 70 קילומטרים    כמו-כן הוברחו אל הרצועה רקטות רבות לטווח קצר, רובים ותחמושת רבה
אייל גרוסברד
קיד וטרי התעלו בסיום, לברון נעלם. 29 לנוביצקי שצריך עוד נצחון לאליפות
צבי זרחיה
כל אחד משמונה השרים שיתלווה אל ראש הממשלה לאיטליה משלם באמצעות תקציב משרדו את עלות הנסיעה    פנים המטוס ישונה ותוקם בו פינה עבודה; המטוס יכול לשאת עד 120 נוסעים
מערכת אתר ערוץ הספורט
הפנומן הג'מייקני עצר את השעון על 19.86 ש' במסגרת ליגת היהלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il