X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאוריציו זאמפריני החמיא לקשר: "זו החתמה מצוינת. בטוח שישתלב פה"
▪  ▪  ▪
זהבי. "לא הימור, תגלית" (קובי אליהו, וואלה!)

ערן זהבי השלים היום (שלישי) באופן רשמי את מעברו לפאלרמו מהסרייה A ויהיה הנציג הישראלי השני אי פעם בליגה האיטלקית. בארץ המגף לא יצאו מגדרם לנוכח ההחתמה והעדיפו להתעסק גם הפעם בספקולציות על עתידם של אלכסיס סאנצ'ס באודינזה ומארק האמשיק בנאפולי. יחד עם זאת, נשיא הוורודים, מאוריציו זאמפריני, החמיא לקשר שהגיע לסיציליה.

כאמור, בעבר כבר צוטט נשיא פאלרמו משבח את זהבי כאשר אמר: "מבחינת הכישרון שלו, הוא לא נופל מאנטוניו קסאנו". לאחר שהוציא המועדון הודעה רשמית על צירופו של הישראלי, הוסיף זאמפריני: "זה שם שלא כולם מכירים ולכן הרבה מכם יחשבו שמדובר בהימור. מבחינתי זהבי הוא תגלית. יש לו יכולת נהדרת והוא יכול להשתלב בקישור שלנו. אני יודע שהוא התחיל ללמוד איטלקית בשביל להשתלב בסביבה במהירות האפשרית".

הכוכב הגדול של הוורודים, חבייר פאסטורה, מבוקש במקומות רבים וככל הנראה שיימכר במהלך הקיץ לאחד המועדונים הטובים ביבשת. זאמפריני התייחס לאפשרות שזהבי הובא כמחליף של הארגנטיני: "זו לא הייתה התכנית שלנו. התקווה היא שנראה את שניהם משחקים ביחד, אבל אם חבייר יעזוב בסופו של דבר, נוכל להיות רגועים, כי יש לנו עוד שחקן שהוא מספיק טוב".

זאמפריני ידוע במזג החם שלו ובעונה האחרונה פיטר את המאמן דליו רוסי והשיב אותו לתפקיד כעבור חמישה שבועות בלבד. העונה יאמן את הקשר סטפאנו פיולי שהגיע כמחליפו. פרט לפאסטורה, בין השמות הבולטים שיש בשורות הקבוצה בדרום איטליה אפשר למצוא את החלוץ הנהדר פאבריציו מיקולי, הקשר אנטוניו נוצ'רינו והמגן הוותיק פדריקו באלצרטי.

כאמור, ערן זהבי יהיה הישראלי השני בסך הכל שישחק בליגה האיטלקית. הראשון היה טל בנין שהצטרך לברשיה בעונת 1997/8 ושיחק במועדון במשך 3 עונות. בנוסף, עוזר מאמן נבחרת ישראל כבש שער אחד בליגה הבכירה מול אמפולי ושיתף פעולה עם אנדראה פירלו בקבוצה.

תאריך:  28/06/2011   |   עודכן:  28/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משרד המשפטים פרסם הודעה חריגה ובה נאמר כי צו המעצר שהוצא לרב דוב ליאור יצא לאחר שהתקבל אישור לכך מן היועץ המשפטי לממשלה ומפרקליט המדינה    "במדינת חוק, שבה נחקרו במשטרה נשיא מדינה, ראשי ממשלה, שרים, חברי כנסת, חכמי דת ואישי ציבור בכירים, אין איש מעל לחוק ואין איש רשאי לראות עצמו פטור מן החובה להתייצב לחקירת משטרה"
אביתר בן-צדף
גנרל ג'ון ר' אלן הזהיר, שהצלחה באפגניסטן תלויה בכמות האימונים, שיעניקו כוחות ארצות-הברית לכוחות הביטחון ולמשטרה האפגניים    היחסים הקשים עם פקיסטן ישפיעו לרעה על זירת אפגניסטן    הדרישה לכוחות מיוחדים באפגניסטן תגבר עם הפחתת הכוחות הרגילים במדינה    אם יאושר מינויו - יהיה גנרל אלן המפקד רביעי של זירת אפגניסטן בשנתיים האחרונות
עופר וולפסון
באירוע לרגל יום "כחול לבן" בכנסת, קרא יו"ר המשכן לחברות ישראליות להותיר את השליטה עליהן בידיים ישראליות: "אל תעבירו נכסי צאן ברזל של המשק הישראלי לידיים זרות במהירות ובחפזון"
אלעזר לוין
בלית ברירה, נבחר מנכ"ל ההתאחדות זאב אבן-חן גם ליו"ר, לראשונה בתולדות הענף    המינוי - רק לשנה    עופר אליהו נבחר ליו"ר איגוד חברות הביטוח
אלעזר לוין
הוועדה להאצת הבניה אישרה להפקדה תוכניות לבניית 3,600 דירות בראש העין, אך להחלטה זו, כמו לקודמות, אין משמעות מעשית: החוק החדש בעניין זה לא יחייב את היזמים לבנות!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il