X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רונן קצב: "למה צריך לעבור סיוט כדי לעזוב?". שהר יצא להתרשמות באוקזר
▪  ▪  ▪
שכטר, עדיין אין הכרעה (קובי אליהו, וואלה)

הליך הבוררות אצל עורך הדין חנוך קינן בעניין איתי שכטר, שכזכור סיכם בקייזרסלאוטרן, החל היום (חמישי). את השחקן ייצגו עו"ד יוסי גאייר וסוכן רונן קצב, בעוד שעו"ד יוחאי הורביץ ייצג את הפועל ת"א. הכרעה עדיין אין, אבל קינן נתן לאדומים אפשרות לחזור מבקשתה עד 5 ביולי, המועד בו יוחלט הפתרון.

בעוד נציגי השחקן, הבורר ונציג ההתאחדות יפתח אבן עזרא איפשרו לתקשורת לשמוע את הבוררות מאחר ש"אנחנו לא מסתירים כלום", סרב עורך הדין של הפועל להשארת הכתבים בחדר על אף שהעניין מקובל בבוררויות פתוחות. "אני לא יודע למה דרשו מהתקשורת לצאת, נראה כאילו יש להם משהו להסתיר", אמר קצב ביציאה מהדיון.

"הבוררות, אלא אם הפועל תחזור בה מטענותיה, תיפתר ב-5 ביולי", הסביר עו"ד גאייר. "אני מאמין ששכטר בסופו של דבר ישוחרר. המאבק הוא על יוקרה בין אחד הבעלים שהספיק לתת שחרור לעומת הבעלים האחר, שהחליט ההיפך על גבו של איתי שכטר. יש סיכוי לא רע שלא נצטרך להגיע לדיון. אני מעריך שאין מצב שאיתי לא ישחק בקייזרסלאוטרן".

"מה שהיה זה שכרגע צד אחד נלחם בשני בהפועל ת"א ולא נותן לאיתי לעבור", הסביר קצב. "הייתי אופטימי כשנסענו לגרמניה ואני יותר אופטימי אחרי הדיון. אם מוני או אלי הבעלים? זה לא הצד שלנו. אני מעריך שההחלטה אולי תיגמר ביום חמישי הבא".

"למה שחקן בהפועל ת"א צריך לעבור את הסיוט של החיים שלו לפני שהוא עוזב?", התרעם קצב. "אם חושבים שמאור בוזגלו לא חשב על זה כשהציעו לו לעבור להפועל ת"א, אז ברור שהוא חשב. תשאלו את טביב למה מערימים קשיים על כל השחקנים? לא יכול להיות שכל דבר גורם לסחבת או משהו כזה. אנחנו לא צד בדיונים בין הבעלים. אנחנו מנסים להכניס סעיף דומה בחוזה של תמוז כדי למנוע מצב דומה".

הפועל ת"א דרשה לבטל את הבוררות ולהעביר את התיק לוועדה למעמד השחקן בפיפ"א שתיקבע אם להעביר את שחרורו הבינ"ל של החלוץ לגרמניה. נציג ההתאחדות והבורר עצמו סרבו לבקשה בטענה כי לא מדובר בשחרור בינ"ל אלא בדיון על סכום ההעברה.

"הדיון הוא בין איתי להפועל ת"א ואין פה נגיעה להעברה הבינ"ל, אין פה עניין של פיפ"א", אמר גם קצב. "איתי כשבא מנתניה חתם על סעיף ברור, מוני הראל קבע את הסכום וזה שיא כל הזמנים בכדורגל הישראלי על שחקן שחצי שנה לא שיחק".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/236332.jpg

תאריך:  30/06/2011   |   עודכן:  30/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט דחה את טענתם של העבריין הבכיר וחבריו, לפיה פרסום הסרט יפגע בפרטיותם, יסכן את בטחונם ויכפיש את בני משפחותיהם    קובע: עיקרון פומביות הדיון הוא הגובר
איתמר לוין
למרות המלצתו של כירורג לבצע בדיקת MRI בעקבות חשד לסרטן השד, החליט ד"ר צבי אלון שהמאוחדת לא תממן את הבדיקה - בלא נימוק    ביה"ד הורה להשיב למבוטחת את כספה ולפצות אותה
איתמר לוין
צבי רוזנבלט והרופא ליאוניד אדז'רסקי הורשעו בעשרות עבירות של סיכון חיי אדם, פזיזות ורשלנות, עבירות מס, עבירות על פקודת הרוקחות והלבנת הון
עופר וולפסון
הוצאה לאומית על בריאות ההולכת ומצטמקת, שיעור מיטות לאשפוז נמוך ושיעור אחיות לאלף נפש המסכן את חיי החולים    ה-OECD מציג תמונת מצב לא מחמיאה לישראל בדוח בריאות משווה בקרב מדינות הארגון
עידן יוסף
יפקחו אחר עמידה בזמנים של האוטובוסים במסגרת התחלת ההפעלה של הפעימה השנייה בארגון-מחדש בתחבורה הציבורית בגוש-דן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il