X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קאחה וגם ברצלונה אחרי הוארטס. וליצקוביץ' נשאר בריאל עד 2013
▪  ▪  ▪
הוארטס מול פרקינס (gettyimages). יחליף את רוביו או שישאר בקאחה?

בילבאו, סגנית אלופת ספרד, מתכוננת לבכורה שלה ביורוליג: הקבוצה צפוייה להחתים בתוך יממה את הסנטר הסלובני פרימוז ברזץ שכיכב בעונה שעברה בסמארה הרוסית, זאת אחרי שהחתימה את הרכז ראול לופס מחימקי מוסקבה לשנתיים.

ברזץ, שבעברו 342 משחקים ב-NBA וממוצעים של 7.2 נק' ו-3.8 ריב' למשחק בליגה הטובה בעולם, רשם במדי סמארה 12.4 נק' עם 6.1 ריב' במשחקי הליגה הרוסית.

ג'ארוויס הייז עשוי לחתום השבוע באנדולו פילזן. לאחר שואסיליס ספאנוליס סירב להגיע למועדון הטורקי מנסים ראשי הקבוצה לצרף את הפורוורד ששיחק בעבר בוושינגטון, דטרויט ובניו ג'רזי ובעונה שעברה עזב את ה-NBA לטובת פטקים הטורקית. ממוצעיו בליגה הטורקית עמדו בעונה שעברה על 16.3 נק', 4.6 ריב' ו-1.2 אס'.

בספרד מדווח כי סרג' איבקה, סנטר אוקלהומה שאמור לשחק עם הנבחרת הספרדית באליפות אירופה בחודש הבא, שוקל להצטרף לברצלונה אם השביתה בארה"ב תשבית את הליגה לפחות עד פתיחת 2012. גם האחים גאסול, פאו ומארק, אמרו לאחרונה כי אם השביתה ב-NBA תימשך הם ישמחו לשוב ולשחק בקבוצה בה גדלו.

בארסה ממשיכה במקביל במאמציה לחזק את הקו האחורי ולמצוא מחליף לריקי רוביו. הקט אלונים, אלופי אירופה ב-2010, הציעו חוזה לשנתיים למרסיליניו הוארטס, הגארד הברזילאי של קאחה לבוראל, שגם היא מנסה להשאירו במועדון. קאחה מציעה להוראטס חוזה לשנתיים עבור 3 מיליון יורו, שיפור של 20 אחוזים בשכרו, כשהצעת בארסה נחשבת לכמעט זהה לחלוטין. החלטתו של השחקן היכן ישחק צפויה בתוך ימים.

נוביצה וליצקוביץ' נשאר לבסוף בריאל מדריד. הכוכב הסרבי העולה אישר היום כי האריך חוזהו בשנתיים בריאל: "סיכמנו על כל הפרטים בחוזה, ואין לי שום כוונה לעזוב את ריאל. תהיה לנו קבוצה חזקה בעונה הבאה, ואני בתוכה. זה מה שהביא אותי לפה מלכתחילה. אני בטוח שאוכל לקחת חלק משמעותי בקבוצה הגדולה הזו כפי שניסיתי לעשות קודם".

תאריך:  11/07/2011   |   עודכן:  11/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בדיון דחוף בכנסת טען יו"ר רשות החשמל כי אין ברירה אלא להעלות את תעריפי החשמל ב-18%: "עיקר הבעיה נובע מכך שהיקף זרימת הגז ממצרים יעמוד השנה על רבע מההיקף שנקבע בחוזה"    יו"ר חברת החשמל: "האיום הוא לא רק על מחיר החשמל - אלא על עצם אספקתו"
איתמר לוין
אולמרט: מזוז אמר לי שאין בעיה במכירת הציורים לאחר שהתמניתי לרה"מ    משיכת היתר הממוצעת של אולמרט עד 2004 הייתה למעלה מ-20,000 שקל בחודש    שילם 250,000 שקל למסר בשנת 2005-2004    זקן חתמה על צ'קים תוך שימוש בשמו של אולמרט
יפעת גדות
מומחים סבורים כי חסימת הכאב מכווייה שמקורה בשמש היא רעיון גרוע משום שהכאב משחק תפקיד בהגנה, ותחושת הכאב גורמת לנו להיות ערים לסכנה
עידן יוסף, איציק וולף
יושב-ראש הכנסת הכריע: הצעת חוק החרם תעלה היום כמתוכנן לדיון במליאה    יועמ"ש הכנסת: יש בחוק מרכיב הפוגע בליבת חופש הביטוי הפוליטי    ח"כ אלקין: תוטל משמעת קואליציונית
עופר וולפסון
מאז אמצע שנת 2010 התכווצה תפוקת התעשיה בשיעור מצטבר של כאחוז    השינוי הריאלי בתפוקת ההיי-טק מתחילת השנה 'אנמי', ומסתכם ב-0.3% גידול בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il