X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוסדון שלח מסר. ההכנה של הפועל מול וולגה הופסקה בגלל מזג האוויר
▪  ▪  ▪
אדל (האתר הרשמי של הפועל ת"א). נושא חדש למחלוקת בהנהלה

סאגת אלי טביב ומוני הראל פתחה פרק חדש, אחרי שהאחרון הצהיר כי יסרב לחתום על עסקת העברת השוער אפולה אדל להפועל תל אביב. הצד השני לא נשאר אדיש ודורון אוסידון שחרר הודעה, שבין היתר נאמר בה: "הראל פוגע באווירה במועדון בגלל אי חתימת החוזים. הוא לא רוצה להביאו על סמך צפיות ביו טיוב".

הפועל תוגרל בשישי לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית

אוסידון הוסיף על החלטת הראל: "זו סתירה מוחלטת להתחייבותו לזוז הצידה ולחתום על כל רכש עליו מחליט הצוות המקצועי. צר לנו שבהתנהגות זו גורם מר הראל לסוכנים ולבעלי קבוצות לשקול פעמיים האם לאפשר לשחקנים להגיע להפועל ואגב כך לפגוע אנושות בהכנת הסגל לעונה הקרובה".

המשחק עם וולגה הופסק בגלל ברד וסופת ברקים
אחרי שניצחה 3:5 את קונקורדיה מהליגה הרומנית, הפועל תל אביב רצתה לערוך הערב את משחק ההכנה השני שלה במחנה האימון באוסטריה מול וולגה ניז'ני הרוסית, אבל מזג האוויר התערב. שחקני הפועל מחד ודני בונדר וחבריו מאידך שהו 22 דקות על הדשא לפני שהחלה סופת ברקים וברד שהובילו את השופט להפסיק את המשחק.

אפולה אדל, השוער החדש שהגיע מפ.ס.ז', פתח בין הקורות על חשבון בוריס קליימן, אלרואי כהן הוצב בקישור במקומו של יוסי שבחון, בשפיץ פתחו עומר דמארי וטוטו תמוז אבל כאמור, לא הספיקו יותר מדי לפני שהסופה הכריעה. אביחי ידין אמר בסיום: "זה לא היה ברד, אלו היו אבנים מהשמיים. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה". משחק ההכנה הבא של האדומים יהיה מול האנובר הגרמנית ביום ראשון.

מהלך המשחק
כבר אחרי 2 דקות של כדורגל ספג ידין מכה חזקה בקרסולו, וירד לקבל טיפול. הקשר שב לשחק לאחר זמן קצר. המפגש נערך תחת גשם שוטף דבר שמנע משחקני שתי הקבוצות לייצר מצבים רציניים ליד השערים. בדקה הפועל הגיעה להזדמנות הראשונה שלה. כהן הכניס את דמארי לעימות עם השוער. החלוץ חלף על פני השוער, אך מזווית קשה לא הצליח למצוא את המסגרת. בחלוף כשש דקות השופט עצר את המשחק בעקבות ברד שהחל לרדת. מזג האוויר החורפי לא נרגע, והשופט קבע כי אין טעם להמשיך.

הרכב הפועל ת"א: אפולה אדל, עומרי קנדה, מאריו פצ'אלקה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, אלרואי כהן, סלים טועמה, טוטו תמוז, עומר דמארי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/238715.jpg
תאריך:  14/07/2011   |   עודכן:  14/07/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הירידה החדה ביותר במספר המשרות הפנויות - בחברות בינוניות בגודלן, המעסיקות בין 50 ל-100 עובדים    המשרה הנחוצה ביותר הייתה לעובדי מכירות, כאשר הביקוש העונתי הגביר הדרישה למדריכי קייטנות ופעילויות חברתיות
איציק וולף
על-פי גרסה א' של ספר הבוחרים של מפלגת העבודה נגרעו כ-10,000 טפסים מסיבות שונות    כ-22,000 טפסים עדיין ממתינים לאישור הבנקים על הוראות הקבע שלהם
עופר וולפסון
יורם גבאי, יו"ר פעילים ניהול תיקי השקעות, טוען כי המכשיר היחיד לבלימת אינפלציה במוצרים סחירים היא תחרות ביבוא    "מאבק צרכנים יכול להיות יעיל, אם הוא עקבי"    הסביר את תהליך שחיקת המעמד הבינוני: "הוצאות בריאות, חינוך ורווחה גולגלו לציבור, ללא עלייה בשכר הריאלי"
עופר וולפסון
ועדה עירונית למינוי עובדים בכירים בעיריית בת-ים בחרה לפני כשבוע וחצי את פודמסקי לתפקיד המנכ"ל, ללא קיום מכרז, בזמן שמתנהלת נגדו חקירה משטרתית בחשד לעבירות שוחד והפרת אמונים
אלעזר לוין
עסקת נדל"ן גדולה איפשרה למוכרים להקטין את החוב על הבנין ל-186 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il