X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכתומים עם רגל וחצי בשלב הבא. בלילי ומרינקוביץ הבקיעו לזכות אבוקסיס
▪  ▪  ▪
מרינקוביץ' ועזוז חוגגים. ניצחון קל לבני יהודה (ניר בוקסנבאום)

אם הייתם אומרים ליוסי אבוקסיס שמשחק הבכורה שלו על הקווים יהיה באנדורה, כנראה שהוא לא היה מבין איך. אבל אם כבר עושים סיפתח במקום לא מוכר, אין דרך טובה יותר לפתוח עם ניצחון. מאמן בני יהודה צפה הערב (חמישי) בחניכיו גוברים 0:2 על סנט ג'וליה המקומית במוקדמות הליגה האירופית, ואם לא יקרה משהו מאוד לא צפוי, הכתומים יהיו ככל הנראה בסיבוב השלישי של המפעל.

אחרי האכזבה מול שמרוק אשתקד, הכתומים חולמים בקול על הגעה לשלב הבתים. פיני בלילי מצא את הרשת כבר בדקה השישית. למרות זאת, בני יהודה לא הרשימה במחצית הראשונה, אבל דלה איינוגבה היה מוכן בשער האורחת. החצי השני היה סיפור אחר לגמרי. כדורגל שוטף ויכולת טובה של כפיר אדרי, שלו מנשה וננאד מרינקוביץ' הסתיימה בשער של האחרון ואת הדרך הביתה חניכיו של אבוקסיס יעשו בראש שקט.

מי שלא היה במיטבו הוא פדרו גלבאן, שלא הזכיר את היכולת מהעונה החולפת. פרט לבעיטה אחת בדקות הסיום הארגנטיני נתן לחבריו לנהל את המשחק. לאוהדי בני יהודה אין סיבה לדאוג. בכל זאת, אנו רק בפתיחת העונה.

מהלך המשחק
בני יהודה פתחה טוב יותר וכבר אחרי 6 דקות הצליחה למצוא את הקשת של איבאן פריאנס. פיני בלילי הגיע להזדמנות מצוינת ולא איכזב את הכתומים, 0:1 לבני יהודה. סנט ג'וליה ניסתה לאזן כעבור 120 שניות, אבל דלה איינוגבה עצר את הבעיטה של קרלוס חאקואס. בדקה ה-11 הרים פרנסיסקו רודריגס כדור קרן שהגיע לראשו של מרסלו איגואסיי, שנגח מעל השער.

כשהשעון השלים רבע שעה של משחק נאלץ איינוגבה למתוח את איבריו פעם נוספת. הפעם השוער עצר בעיטה של סבסטיאן וארלה. פרט לכרטיסים הצהובים שקיבלו בלילי ואדרי, הכתומים לא הצליחו לעשות מהלך משמעותי וירדו להפסקה ביתרון 0:1.

בני יהודה פתחה את המחצית השניה בצורה מצוינת. בדקה ה-54 בלילי הגיע למצב מעולה מול פריאנס שעצר. הכתומים לא ויתרו ובהתקפה שלאחר מכן קיבל מרינקוביץ' כדור מצוין ברחבה וקבע 0:2. אמיר עגייב החליף את בלילי בדקה ה-63 ושלו מנשה ניסה לקחת אחריות בחלק הקדמי. בדקה ה-69 הוא ניסה להפתיע את פריאנס מרחוק, אך הכדור חלף מעל השער.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/238666.jpg

בדקה ה-75 מסר עגייב לכפיר אדרי שבעט טוב, אבל ראה את פריאנס עוצר. כעבור כמה שניות הגיע תורו של פדרו גלבאן לבחון את השוער בפעם הראשונה והאחרונה הערב, אבל הכדור יצא החוצה, 0:2 לבני יהודה בסיום.

הרכבים
סנט ג'וליה: איבאן פריאנס, וואלטר ואגנר, מיגל רואיס, פרנסיסקו רודריגס, מרסלו איגואסיי (רפאל מרטינס/70), אדו פפה, חואקים סאלבאט, קרלוס חאקואס, ויסנטה מוניוס, גבי ריירה (סבסטיאן גומס/54), סבסטיאן וארלה
בני יהודה: דלה איינוגבה, דין מורי, עוז ראלי (חסן אבו זייד/72), אביב חדד, כפיר אדרי, ננאד מרינקוביץ', קסטוטיס איבאשקיבציוס, איציק עזוז, פדרו גלבאן, שלו מנשה, פיני בלילי (אמיר עגייב/63)

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/238676.jpgומה בסיבוב הבא? אולימפיאקוס ומיינץ בתמונה
בני יהודה לא תהיה מדורגת בסיבוב המוקדמות השלישי. אבוקסיס ושחקניו עשויים לקבל קבוצות לא רעות בכלל, כאשר השמות הבולטים ביותר הוא אולימפיאקוס היוונית, שהודחה אשתקד מהמפעל על ידי מכבי ת"א ומיינץ הגרמנית (אם לא תפשל מול ראד הסרבית). גם ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' עשויים להגיע לבלומפילד. גם רד בול זלצבורג, שהפכה ליריבה מושבעת של נציגות ישראליות בשנים האחרונות, תהיה בין האפשרויות אם תעבור את מטאלורגס הלטבית. אופציה נוספת: הלסינגבורג (שבדיה).

תאריך:  14/07/2011   |   עודכן:  14/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
היקף המכרז של אשכול רשויות גליל מערבי בו זכתה החברה - למעלה מ-40 מיליון שקל    תתקין כ-60 מערכות סולאריות בהספק של 50 קילו-וואט כל אחת על גגות בתי ספר ומבני ציבור במתקני הרשויות    הרווח הנקי השנתי הצפוי לרשויות - למעלה ממיליון שקלים
מערכת אתר ערוץ הספורט
אוסדון שלח מסר. ההכנה של הפועל מול וולגה הופסקה בגלל מזג האוויר
עופר וולפסון
הירידה החדה ביותר במספר המשרות הפנויות - בחברות בינוניות בגודלן, המעסיקות בין 50 ל-100 עובדים    המשרה הנחוצה ביותר הייתה לעובדי מכירות, כאשר הביקוש העונתי הגביר הדרישה למדריכי קייטנות ופעילויות חברתיות
איציק וולף
על-פי גרסה א' של ספר הבוחרים של מפלגת העבודה נגרעו כ-10,000 טפסים מסיבות שונות    כ-22,000 טפסים עדיין ממתינים לאישור הבנקים על הוראות הקבע שלהם
עופר וולפסון
יורם גבאי, יו"ר פעילים ניהול תיקי השקעות, טוען כי המכשיר היחיד לבלימת אינפלציה במוצרים סחירים היא תחרות ביבוא    "מאבק צרכנים יכול להיות יעיל, אם הוא עקבי"    הסביר את תהליך שחיקת המעמד הבינוני: "הוצאות בריאות, חינוך ורווחה גולגלו לציבור, ללא עלייה בשכר הריאלי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il