X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הליגה האירופית: מרינקוביץ' וגלבאן העניקו 0:4 בסיכום. משקוף לבלילי
▪  ▪  ▪
מרינקוביץ' חוגג (אורי לנץ, וואלה!)

נכון, היכולת לא הייתה משהו ולעיתים היה שווה לבדוק מה קורה באליפות העולם לשחייה צורנית מאשר לצפות בבני יהודה משחקת בהילוך שני מול סנט ג'וליה האנדורית. אבל השורה התחתונה היא כזו: הכתומים העפילו הערב (חמישי) שלב הבא בזכות 0:2 על היריבה (0:4 בסיכום) ויפגשו את הלסינבורג השבדית, שתהווה אתגר גדול יותר מהחבורה הסימפטית שהפסידה בבלומפילד.

המשחק, במיוחד החצי השני, היה ברמה בינונית. הפתיחה בישרה על כדורגל אטרקטיבי ואולי אפילו הפתעה קטנה כאשר האורחת פגעה במשקוף והחמיצה מצב מצוין בשביל לעלות ליתרון, אבל ננאד מרינקוביץ', האיש שכבש את השער השני באנדורה, הרים את הרשת גם הפעם אחרי 16 דקות, ופדרו גלבאן שלא הבריק, נעץ את השני לפני הסיום. בזמן שהארגנטיני רחוק מלהזכיר שמץ מהיכולת של העונה שעברה ופיני בלילי נאבק בחוסר הריכוז מול השער (למרות המשקוף בדקה ה-25), החלוץ הסרבי נראה חד ומוכן להמשך במפעל וגם לליגת העל שתיפתח בעוד חודש.

איך שלא תסתכלו על זה, למרות שהכתומים היו רחוקים מלהרשים ולהזכיר את הקבוצה שעשתה חיים קשים למכבי חיפה והפועל תל אביב אשתקד, המועדון משכונת התקווה היה היחיד שהצליח לסיים את השבוע עם ניצחון ישראלי באירופה. מכובד, לא? בנוסף, יוסי אבוקסיס רשם שני ניצחונות משני משחקים וכרגע הוא עם 100 אחוזי הצלחה על הקווים של קבוצתו החדשה.

מה הלאה? לא יהיה קל מול הלסינבורג. השבדים הם לא סנט ג'וליה. העונה שם בעיצומה ואין ספק  שהשחקנים שלה נמצאים בכושר טוב יותר. ההזדמנויות שהוחמצו הערב על ידי גלבאן ושות' יהיו חייבות להיכנס בסיבוב הבא, אחרת יהיה מי שיכבוש בצד השני את המתנות שחילקה ההגנה הכתומה בפתיחת ההתמודדות

מהלך המשחק
כבר בדקה השלישית בני יהודה פיספסה הזדמנות לעלות ליתרון. כדור מצוין של גלבאן הגיע לבלילי באגף השמאלי. האחרון מסר רוחב למרינקוביץ', שבעט מול פריאנס החוצה. בדקה השמינית האנדורים החמיצו פעמיים. חאקס בעט מרחוק כדור שננעץ במשקוף של איינוגבה. כעבור חצי דקה איגואסיי הגיע לעוד מצב מול הניגרי, אבל בעט ברשלנות החוצה.

בדקה ה-16 המשפט 'מי שלא כובש, סופג', קיבל משמעות של ממש אצל האנדורים. כדור נהדר של עזוז הגיע למרינקוביץ' שעצר, ככל הנראה עם היד, ובעט נהדר לרשת, 0:1 לבני יהודה. בדקה ה-23 קיבל גלבאן כדור באגף הימני ומסר לבלילי, שבעט עם החלק החיצון של הנעל מעל השער. בדקה ה-25 החלוץ קיבל הזדמנות נוספת, כאשר קיבל כדור מול פריאנס, הקפיץ מעליו, אבל מצא רק את המשקוף.

בדקה ה-42 הגיע תורו של גלבאן להחמיץ. בלילי מסר למרכז הרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה אנדורי והגיע לארגנטיני שבעט מקרוב החוצה. בדקה ה-45 הוא ניסה לכפר בבעיטה חופשית, אבל לא מצא את המסגרת של פריאנס, 0:1 בהפסקה.

עד לדקה ה-70 לא נרשם אירוע של ממש במחצית השניה, אלא שאז בעט רואיס כדור חופשי טוב מרחוק וראה את איינוגבה מותח את איבריו והודף לקרן. ארבע דקות חלפו ובלילי פרץ לרחבה, אבל במקום לבעוט מסר רוחב, הרים את הראש וגילה שהוא הכתום היחיד ברחבה האנדורית. בדקה ה-76 החלוץ קיבל כדור ברחבה והעביר לגלבאן, שבעט מקרוב לגופו של פריאנס. דקה לסיום ה-90 הגיע השני. כפיר אדרי קיבל כדור נהדר מפדרו גלבאן והחזיר לארגנטיני שכבש מקרוב, 0:2 לבני יהודה בסיום. ב-28 ביולי המשחק הראשון מול הלסינבורג.

הרכבים
בני יהודה: דלה איינוגבה, דין מורי, עוז ראלי (חסן אבו זייד/60), אביב חדד, כפיר אדרי, ננאד מרינקוביץ', קסטוטיס איבאשקיבציוס, איציק עזוז, פדרו גלבאן, שלו מנשה (אמיר עגייב/60), פיני בלילי (בן צעירי/83)
סנט ג'וליה: איבאן פריאנס, וואלטר ואגנר, מיגל רואיס, פרנסיסקו רודריגס (ג'וזף מטאמלה/60), מרסלו איגואסיי (חבייר מורנו/65), אדו פפה, חואקים סאלבאט, קרלוס חאקס, ויסנטה מוניוס, סבסטיאן גומס, סבסטיאן וארלה

תאריך:  21/07/2011   |   עודכן:  21/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נמנע מלמחוק על הסף תביעה שהגיש גבר נגד גרושתו, אך הצביע על שורה של גורמים מערכתיים העשויים להביא לדחיית התביעה לגופה    מציע גם כללים לדיון בתביעות בנוגע לבגידות בני זוג
איתמר לוין
זיכה מנהל תפעול של מאפייה מאשמת אי העברת כספי ניכויים לרשות המיסים לאחר שקבע, כי לא הוכח שהייתה לו נגיעה לעניינים הכספיים של החברה
עופר וולפסון
ביקושים הגבוהים ביותר מ-60% מההיצע נרשמו בהנפקת אג"ח של קבוצת דלק, על-אף שחברה אחרת בשליטת יצחק תשובה, דלק נדל"ן, לא מסוגלת להחזיר חובותיה    הדירקטוריון היושב היום על המדוכה יציג למשקיעים מתווה להסדר חוב
תמר קובלנץ, רון שטיין
בעקבות חשיפת "גלובס", שוק ההון מגיב לדחייה הצפויה בתשלום החוב של דלק נדל"ן    אלון גלזר: "ראינו את תשובה עושה מאמץ לממש נכסים, והוא הזרים כספים בהיקפים יפים"    גילעד אלטשולר: "המשקיעים יעדיפו דחייה על פירוק; נראה שהשוק יתן לתשובה הזדמנות"
איתמר לוין
קובע שהמדינה הייתה צריכה לפרסם מראש את אמות המידה להענקת הניקוד במכרז, אך אי פרסומן אינו מהווה עילה לפסילת המכרז משום שהפרסום לא היה משנה את תוצאותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il