X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שנחאי: הישראלי קבע 25.09 שניות וסיים במקום ה-8 הכללי בחצי הגמר
▪  ▪  ▪
גיא ברנע. גמר ראשון לישראל באליפות העולם

הישג ענק לגיא ברנע ולמשלחת הישראלית באליפות העולם בשחייה הנערכת בשנחאי. ברנע העפיל הפך לישראלי הראשון באליפות שמגיע לגמר כשעשה זאת במשחה החזק שלו - 50 מטרים גב. מחר, ביום הנעילה של האליפות, ינסה הישראלי להביא מדליה היסטורית.

ברנע סיים שמיני מבין 16 המשתתפים בחצי הגמר, כשעצר את השעון במקצה השני על 25:09 שניות. אולם למרות ההישג הגדול והתוצאה הנהדרת שהשיג יש לזכור כי מדובר במשחה שלא נכלל בתוכנית השחייה במשחקים האולימפיים ולכן לא מבטיח לו את הכרטיס ללונדון. כדי להיות על המטוס ללונדון בקיץ הבא הוא צריך לקבוע את קריטריון A ב-100 מ' גב, שעומד על 54.40 שניות.

עבור ברנע מדובר בנחמה אחרי שהחמיץ ב-3 מאיות את הכרטיס למשחקים האולימפיים בלונדון ב-100 גב. בשנה שעברה השיג ברנע את מדליית הארד ב-50 מטרים גב באליפות אירופה, ואולי מחר בגמר תהיה לנו גם מדליה באליפות הגדולה ביותר בענף. ברנע זינק מצוין במשחה חצי הגמר, ולאחר 30 המטרים הראשונים הוביל, אולם אט אט דעך. ברנע, שמחזיק בשיא ישראלי נהדר של 24.64 שניות, סיים חמישי במקצה שלו.

שיאן העולם ואלוף העולם, ליאם טאנקוק הבריטי, קבע את הזמן הטוב ביותר בחצי הגמר, 24.62 שניות והוא המועמד למדליית זהב. גם קאמיל לאקור הצרפתי (24.85), שזכה בזהב במרחק הכפול מסוגל להשלים דאבל. גרהארד זנדברג מדרום אפריקה (24.91) וארשווין ווילדבור (24.99) ינסו גם הם להתברג בשלישייה הראשונה.

מוקדם יותר הבוקר זינק גיא ברנע למים במקצה מספר 4 במוקדמות ל-50 מ' גב. זמן התגובה של הישראלי היה מצוין, המשיך חזק ועצר את השעון על 25.18 שניות. תוצאה שהספיקה לו למקום השביעי הכללי מבין 39 שחיינים.

ברנע הוא הישראלי הראשון שמעפיל לגמר ב-50 מ' גב, כאשר ייתכן שמחר יצטרף אליו גל נבו ב-400 מעורב אישי ושניהם ישחו בגמרים, מחר, יום הנעילה של אליפות העולם בשנחאי. הישגים נוספים של הישראלים שנקבעו עד עתה באליפות: גל נבו ויעקב טומרקין עלו לחצי הגמר והבטיחו את הכרטיס ללונדון ב-200 מעורב ו-200 גב בהתאמה. שפירא בר אור קבע את הקריטריון הישראלי ב-200 מ' חופשי ואילו עמית עברי הגיעה לחצי הגמר במשחה ל-50 פרפר (לא משחה אולימפי).

 

תאריך:  30/07/2011   |   עודכן:  30/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ההתפטרות: בשל גל המעצרים וניהול כתבי אישום מפוברקים נגד 200 קצינים בכירים בהם 40 גנרלים    הרמטכ"ל המתפטר: בנסיבות אלה איני יכול להיות אחראי לניהול הצבא
יואב יצחק
טכנאי קול ישראל הצליחו לחשוף: האיש הנוסף שהשמיץ את רשות השידור ובכיריה תוך עיוות קולו בכתבה ששודרה בערוץ 2 הינו חבר במליאת רשות השידור    "פחדנות ונכלוליות" הם רק חלק מהביטויים המופנים עתה כלפיו    אריה שקד שנחשף "כאיש עם הפאה" ממתין לסידור עבודה
אריק בכר
הברונית באסקומב נכנעה ללחצים בעקבות הביקורת הנוקשת על כישלונה של המועצה בפרשת האזנות הסתר
מערכת אתר ערוץ הספורט
הגרמני, אלוף העולם לשעבר, יחליף את ברדלי שפוטר: גאה להגיע לפה
יואב יצחק
המשטרה מבקשת לחקור שוב, בפעם השלישית, את שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר בחשד למעורבות בקבלת כספים במרמה    נציגי המשטרה ייפגשו בימים הקרובים עם היועמ"ש להתייעצות וקבלת החלטת היועמ"ש    המטרה הפעם היא לחקור את דנציגר באזהרה ולהודיע על-כך רשמית דבר שעלול לחייב השעייתו מכהונת שיפוט בבית המשפט העליון    הפרשה נחשפה ב-News1
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il