X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תפנית? 1.5 מיליון ש' הוגשו כנדרש. אם הדיינים יקבלו הערעור הקבוצה תישאר
▪  ▪  ▪
אוהדי הפועל פ"ת, מקווים לטוב

האם אנחנו בדרך לעוד תפנית דרמטית? הפועל פתח תקוה עברה היום (רביעי) בבקרה התקציבית והעבירה את ההכרעה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. אנשי הקבוצה הגישו את התקציב הנדרש והראו בטחונות ל-1.5 מיליון השקלים להם נדרשו. אלא שהמהלך הזה עדיין לא מבטיח להם הישארות בליגה, שכן הדיינים צריכים עדיין לקבל את הערעור שהוגש היום, השני בתוך 24 שעות.

עקרונית יש להפועל פ"ת בעיה: מה שיכול להציל אותה מירידה זה שיקול דעת של הדיינים. תקנונית הקבוצה תתקשה, אך ראשיה בונים גם על הערך הספורטיבי והעובדה שנשארה בליגה על הדשא. עוד מקווים כי ההופעה אתמול של המפרקים בבית הדין, בה הוכיחו שהם מנסים לעשות הכל עבור המועדון. הדיינים התרשמו לטובה מהמפרקים, מטיעוניהם ומהכנות שלהם בכל הנוגע לפעולות האחרונות שביצעו.

נשיאות בית הדין העליון לא מחויבת להתכנס בפני העותרים אלא במעמד צד אחד, אבל הפועל פ"ת ביקשה שתתכנס בפניהם כדי להציג את הסבריהם, ולראות את הבטוחות והערבויות. הכל תלוי באב בית הדין יהושע גלברד והדיינים רות ליטבק ובן ציון כהן.

מנכ"ל הפועל פ"ת אפי צפריר הגיע למשרדי ההתאחדות עם כל הערבויות הנדרשות בכוונה לזכות באפשרות ערעור על החלטת בית הדין העליון להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית. על פי בדיקת המפרקים בתקנון, ניתן לערער על החלטת ביה"ד בתוך 5 ימים. בבקשה הרשמית נכתב: "בעקבות ההתפתחויות ב-24 השעות האחרונות מבקשת הקבוצה לאשר את תקציבה בבקרה ורוצה דיון בהול בשעות אחר הצהריים לפי יומנו של בית הדין". חשוב לציין כי הסיכוי שפתח תקוה אכן תישאר בסופו של דבר בליגת העל הוא קלוש.

צפריר התייחס להתפתחויות: "בעזרתו של ציון דלל וגם הרבה אנשים טובים בהם האחים מולדבסקי. הגשנו בקשה לבית הדין העליון של ההתאחדות שיבחן את הבקשה שלנו. ב-24 שעות האחרונות החליטו להירתם עוד אנשים לעזרת המועדון. את הזכות יש לנו כי התקנון אומר שחמישה ימים אחרי החלטת ביה"ד אפשר להגיש בקשה נוספת. גם היועץ המשפטי של ההתאחדות אישר שכך כתוב".

"ביקשנו דיון בהול להערב", המשיך צפריר, "לא דחו את הבקשה שלנו על הסף. הרשות לבקרה תקציבית אפשרה לנו לפנות לבית הדין. אני לא חושב שחלף הרבה זמן. חשוב שנישאר בליגת העל בצורה ספורטיבית, כי על המגרש הוכחנו שמקומנו שם. השחקנים שלנו קיבלו מכה קשה. אי אפשר היה להתאמן והם לקחו חופש. מחר הם יתאספו מחדש".

אנשי הפועל כפר סבא הגיעו גם כן לבקרה התקציבית וקיבלו אישור כי התקציב שלהם תקין לליגת העל. העליה שלה תלויה בערעור של פתח תקוה. הבעלים הראל רייכמן אמר: "קיבלנו אישור מהבקרה התקציבית שאנחנו מוכנים מבחינה כספית לליגת העל. אני לא יודע מה יהיה עם הפועל פ"ת, אבל אנחנו מבחינתנו מוכנים. מגיע להפועל כפר סבא להיות בליגת העל בעקבות העובדה ששתי עונות ברציפות נפגענו מהקיזוז".

"אני מתנהג בצורה ג'נטלמנית בניגוד לבעלים של אשקלון", עקץ רייכמן והוסיף: "אנחנו ערים לזה שהפועל פ"ת הגישה ערעור ומעבר לזה לא שמענו שום דבר. מבחינת היערכות לליגת העל, אנחנו מדברים עם שחקנים ממועדונים אחרים, גם אם אלה של הפועל פ"ת".

הבוקר, אחרי שגל חצור וציון דלל הבטיחו להעביר 750 אלף ש"ח בצ'ק בנקאי והאחים מולדבסקי כבר העבירו צ'ק בנקאי נוסף בסך 750 אלף ש"ח, החליטו צמד המפרקים עורכי הדין עמית פינס וליאור דגן לכתוב את בקשת הערעור. יש לציין כי אתמול משכו ביוזמתם צמד המפרקים את בקשת רשות הערעור.

"העברנו ביחד ערבות בנקאית בסך מיליון שקלים וחצי", סיפר גל חצור לאתר ערוץ הספורט. "המסמכים הועברו לבקרה לאישור, ואז נפנה לבית הדין העליון ונקווה לטוב. לא היה מקרה בהיסטוריה שקבוצה עברה בבקרה וירדה ליגה. מקווה שביה"ד יבין את זה".

כזכור, ביום שלישי נקבע כי הפועל פ"ת תשחק בעונת 2011/12 בליגה הלאומית אחרי שלא הצליחה לגייס בטוחות בסך 1.5 מיליון שקלים בשביל להישאר בליגת העל. המפרק עו"ד עמית פינס ביקש הפסקה של חצי שעה כבר בתחילת הדיון הגורלי בשביל לגייס את הסכום מהאחים מולדבסקי, וכשהבין שלא יעמוד ביעד הודיע: "ניסינו הכל ולא הצלחנו. אני מצטער". כך משכו הכחולים את בקשת הארכה וכעת הם מבקשים לחדשה.

תאריך:  03/08/2011   |   עודכן:  03/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
במחיצ הראשונה של השנה הגיעו לישראל 61 אלף מבקרים מאוקראינה, גידול של 50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
עופר וולפסון
יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית מתריע את כי התיקון לצו הרפורמה בנמלים עליו חתמו שרי האוצר והתחבוה יביא לייקור יבוא מוצרים רבים    "האם זה הזמן לגרום להעלאות מחירים נוספות במשק?"
יפעת גדות
המדען הראשי של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ד"ר שי סופר, אמר כי "הנתונים של היפגעות נהגים צעירים זועקים לשמים"    לדבריו, הדבר החשוב ביותר הוא נושא הוצאת רישיון מדורג    הוא הוסיף כי המדינה נמנעה עד היום מהתערבות בלימודי התיאוריה, ולדעתו יש מקום להתערבות כזאת
עידן יוסף
דורשת להפוך אותה לסטטוטורית    אזולאי יחליף את מקלב    ריבלין: "בעקבות כהונתו של ח"כ מקלב, הוועדה קיבלה תנופה שאין לה שיעור והפכה למרכזית ביותר במפגש בין הציבור לכנסת"
עופר וולפסון
ברבעון השני הפעילות העסקית המשיכה להתרחב בקצב דומה לזה של הרבעון הראשון, אך בפעילות התעשיה נרשמה התמתנות, שהתבטאה הן ביצוא והן במכירות המקומיות    החברות צופות: המשך קצב אינפלציה גבוה והתחזקות הדולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il