X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שיבק וחניכיו יפגשו את בולגריה, יוון ופולין. המאמן: יש לי כאב ראש בריא
▪  ▪  ▪
"מתרגשים", פניני (צפו בו ובשיבק מדברים)

ארבעה שבועות לפני פתיחת היורובאסקט בליטא, נבחרת ישראל תצא בחמישי בבוקר לקפריסין שם תקיים טורניר הכנה ראשון. שחקניו של אריק שיבק יפגשו את בולגריה, פולין ויוון. יותם הלפרין וטל בורשטיין יישארו בארץ בעקבות עניינים אישיים, כאשר דייויד בלו גם כן לא ייקח חלק בטורניר ויצטרף לאימונים בשבוע הבא.

רגע לפני היציאה, גיא פניני התייחס למצב הנבחרת: "אחרי 10 ימים של אימונים ברור שאנחנו במקום אחר ובכושר אחר. לקח לנו כמה ימים להוריד חלודה. הטורניר הוא חשוב מבחינתנו כדי לראות איפה אנחנו עומדים ולראות את שיתוף הפעולה. אנחנו מאוד מתרגשים. אנחנו מקווים לעשות את העבודה ולחזור בכושר טוב. יש פה אווירה מאוד טובה. הכל למען מטרה אחת – הצלחת הנבחרת".

המאמן אריק שיבק הוסיף: "סיימנו את הפרק הראשון של ההכנה. הספקנו מה שרצינו ב-10 ימים האלה. החבר'ה באו מאוד מרוכזים. הטורניר נראה קשה מאוד, אבל החלטנו ללכת עליו כי רצינו לעמת את הנבחרת שלנו מיד עם נבחרות ברמה גבוהה ולראות איפה אנחנו עומדים. שעות המשחקים יהיו באותן שעות של המשחקים ביורובאסקט, זה גם חשוב".

"טל ויותם לא ייצאו וזה ייתן לנו אפשרות לבחון את השחקנים האחרים בעמדות שלהם. יש לנו הרבה לאן להתקדם מבחינת האינטנסיביות והריבאונד, נושא כאוב אצלנו תמיד", סיכם המאמן. "הכל יעלה לקראת המשחקים האמיתיים. יש לי כאב ראש בריא. אני חושב שהגישה שזה רק משחק אימון והתוצאה לא חשובה אינה נכונה. חלק מההצלחה של הקמפיין אשתקד היתה ההרגשה הטובה שחזרנו מטורניר האימון בבלארוס".

אליפות אירופה תיפתח כאמור בסוף החודש. נבחרת ישראל תתמודד במהלך הטורניר מול גרמניה, צרפת, סרביה, לטביה ואיטליה. טורניר ההכנה האחרון ליורו ייערך בישראל, והיום הוא הועבר מהיכל נוקיה לאולם בראשל"צ, שמכיל 2,100 מקומות. 1,600 כרטיסים יימכרו לכל משחק והמארגנים מצפים לתפוסה מלאה. ישראל תפגוש את פולין ואת רוסיה של בלאט. כמו כן רוסיה תתמודד מול פולין.

תאריך:  03/08/2011   |   עודכן:  03/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ועדת העבודה והרווחה קבעה: חופי רחצה יונגשו לאנשים עם מוגבלות, בתי ספר יתקינו פיר מעלית ותתאפשר גישה נוחה בבתי קברות    בנוסף, הוקמה ועדה שתטפל בתלונות אנשים עם מוגבלויות על אפליה ויחס שונה בחוזי ביטוח
מוטי פשכצקי ואסף אקרמן
תפנית? 1.5 מיליון ש' הוגשו כנדרש. אם הדיינים יקבלו הערעור הקבוצה תישאר
מירב ארד
במחיצ הראשונה של השנה הגיעו לישראל 61 אלף מבקרים מאוקראינה, גידול של 50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
עופר וולפסון
יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית מתריע את כי התיקון לצו הרפורמה בנמלים עליו חתמו שרי האוצר והתחבוה יביא לייקור יבוא מוצרים רבים    "האם זה הזמן לגרום להעלאות מחירים נוספות במשק?"
יפעת גדות
המדען הראשי של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ד"ר שי סופר, אמר כי "הנתונים של היפגעות נהגים צעירים זועקים לשמים"    לדבריו, הדבר החשוב ביותר הוא נושא הוצאת רישיון מדורג    הוא הוסיף כי המדינה נמנעה עד היום מהתערבות בלימודי התיאוריה, ולדעתו יש מקום להתערבות כזאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il