X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבוכה: נתפסה אחרי שאימה צפתה בה משחיתה חנות ומכונית משטרה
▪  ▪  ▪
איבס בימים רגועים יותר. מבוכה

מבוכה גדולה למארגני המשחקים האולימפיים בלונדון 2012: צ'לסי איבס, צעירה בת 18 המשמשת כאחת משגרירות המשחקים שייפתחו בבריטניה בעוד שנה, נעצרה על ידי המשטרה לאחר שהוריה ראו אותה בשידור טלוויזיה משחיתה מכונית משטרה והסגירו אותה.

איבס מאושמת בפגיעה ברכוש משטרתי ובהשחתת חלון ראווה של חנות עליה השליכה אבנים. לאחר שנעצרה בדקו שוטרים את מחשבה האישי ומכשיר הטלפון הסלולרי ברשותה, ומצאו את ההודעה הבאה ששלחה לחבריה: "זה היה היום הכי טוב בחיי".

אימה של איבס, אדריאן, היתה זו שהזדעזעה כאשר צפתה בביתה במהלך ההפגנות הסוערות בלונדון והסגירה את ביתה: "אני לא מתחרטת לרגע. אני אוהבת את הבת שלי אבל היא חייבת לדעת מה אסור ומה מותר. אין לי חרטות, הייתי מסגירה אותה שוב אם דבר כזה היה קורה בשנית".

איבס, ספורטאית צעירה שבמקביל מנסה לפתח קריירה בשירה, היא חת מעשרות צעירים בריטיים אשר נבחרו בקפידה על ידי מארגני המשחקים האולימפיים לשמש כשגרירים ולמעשה כפני המשחקים. בין תפקידיהם של השגרירים הוא לקבל את הספורטאים מהמדינות השונות שיגיעו לעיר לקראת המשחקים.

"כשראיתי אותה עושה זאת הייתי בהלם. זו לא סתם מישהי שאנחנו מכירים, זו הבת שלנו", הוסיפה האם, "היא ספורטאית, זמרת, ילדה יפה ומוכשרת עם ציונים גבוהים בלימודיה. אני אוהבת אותה, אבל תראו מה היא עשתה. ההפגנות האלו עלו לאנשים בחייהם ובעבודתם. אנחנו עוברים גיהנום".

לאחרונה נפגשה איבס עם סבסטיאן קו, העומד בראש הוועדה המארגנת של המשחקים, ועם בוריס ג'ונסון, ראש עיריית לונדון, בנוגע לתפקידה בקיץ הבא. לפי נתוני משטרת לונדון, מחצית מ-240 העצורים בהתפרעויות הסוערות שהתרחשו בבירה, הינם קטינים מתחת לגיל 18.

תאריך:  12/08/2011   |   עודכן:  12/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים התפטר מתפקידו לאחר שנחשד בתקיפה מינית של חיילים שהיו תחת פיקודו    החיילים טענו כי נהג להגיע לאוהליהם בלילות ולגעת באיבריהם האינטימיים    הוריהם פנו אל המשטרה הצבאית ודרשו כי תחקור את המקרה
הלל קורן
הניקיי יורד ב-0.5%    חוזים שליליים בוול סטריט    הדאו ג'ונס קבע אמש שיא חדש: מעולם לא נרשם רצף של 4 ימי מסחר בו הדאו רשם עלייה או ירידה של מעל 400 נקודות בכל יום    הבנקים נסחרים במגמה חיובית    אסטרטגים ב-Macquarie: "אנחנו מתחילים להרגיש קצת רגיעה"
איציק וולף
ראש הממשלה שוקל להדיח את יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ שאול מופז, מתפקידו בעקבות קו ההתנגדות התקיף שהוא מוביל נגד הממשלה    מופז ירש את ראשות הוועדה מח"כ הנגבי שזכה לאמונו של נתניהו    מקורבי מופז: ימשיך לעשות את מה שהוא מאמין שנכון למדינת ישראל, ללא מורא וללא פחד
איציק וולף
נשיא ארצות הברית שוחח עם ראש ממשלת טורקיה ודן עמו באלימות שמפגין המשטר הסורי כלפי האזרחים במדינה    הבית הלבן: שני המנהיגים הסכימו על הצורך בעצירה מיידית של שפיכות הדמים והאלימות נגד העם הסורי
מחלקה ראשונה
הסיבה העיקרית להישארות מפגינים פוטנציאליים במחאה החברתית בבית הייתה קשיים טכניים    כ-8% לא ייצאו בשל היות המחאה פוליטית לדבריהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il