X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדש פתח (10), אך נחום (45, 75) וכליבאת (51) נתנו לעטר 3 נקודות
▪  ▪  ▪
ניצחון ראשון העונה. שחקני נתניה (יוסי שקל)

בשבוע שעבר מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:1 מול מכבי חיפה ואז ספגה רביעייה והפסידה. היום (שבת) מול קריית שמונה התסריט היה דומה, אך בדיוק לצד השני. ק"ש עלתה ליתרון בפתיחה, אך החבורה של עטר חזרה והגיבה בשלושה שערים נהדרים בדרך ל-1:3 ולניצחון ראשון העונה בליגת העל.

  • כל התוצאות, החדשות והתגובות מהמחזור השני באזור ליגת העל
  • ומי אחראי על המהפך? ניר נחום. הקשר שהיה מהמצטיינים של עטר בעונה שעברה, נלחם כל הקיץ לקבל שדרוג ראוי לחוזהו והוכיח כי הוא שווה כל שקל. אחרי שער מוקדם של ברק בדש, נחום כבש צמד וסידר לעטר 3 נקודות. גם מוחמד כליבאת, שהירבה להחמיץ מול חיפה, הראה שיש למה לצפות ממנו העונה, כשהבקיע את השער השני.

    עבור ק"ש מדובר באכזבה, אחרי שניצחו בשבוע שעבר בקריית אליעזר את הפועל חיפה. ככל הנראה שער השיוויון של נחום ממש עם הירידה להפסקה, קטע את המומנטום של שחקניו של בן שמעון.

    מהלך המשחק
    בדקה העשירית ק"ש עלתה על הלוח, יובל אבידור פרץ מצוין בצד שמאל והגביה נהדר למרכז הרחבה. ברק בדש הגיע ראשון והכניע בנגיחה את אלכס מרטינוביץ', 0:1 לקריית שמונה. שתי דקות חלפו וניר נחום היה יכול להשוות, אך סחט עצירה מדני עמוס. דקה אחת בתוך תוספת הזמן הגיע השיוויון. מוחמד כליבאת סחט עצירה נוספת מדני עמוס, הריבאונד הגיע לניר נחום, שמזווית קשה כבש את שערו הראשון העונה. 1:1.

    המחצית השניה נפתחה בקצב סוער, כאשר בדקה ה-46 ברק בדש מסר לרוצ'ט שבעט מתוך הרחבה למשקוף של מרטינוביץ'. בדקה ה-51 דווקא נתניה כבשה. מוחמד כליבאת חתום על המהפך אחרי שהכניע את דני עמוס עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה. 1:2 לנתניה, שער נהדר לכליבאת. השחקנים של ראובן עטר המשיכו לשלוט בנעשה על כר הדשא ובדקה ה-75 ניר נחום שוב מצא את הרשת והשלים צמד נהדר. 1:3 למכבי נתניה.

    הרכבים
    קרית שמונה: דני עמוס; אלעד גבאי (ליאור לוי/ 48), איתן טיבי, סלאח חסארמה, דושאן מטוביץ'; בריאן גרזיצ'יץ', וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, יובל אבידור (אחמד עאבד/ 74), ברק בדש, שמעון אבוחצירה (רביד גזל/ 46).

    מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ', אוראל דגני, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (עדי נמני/ 87), מתן בלסטרה (טובראנו פינאס/ 46), מוחמד כליבאת, פיראס מוגרבי (חן עזרא/ 84).

    תאריך:  27/08/2011   |   עודכן:  27/08/2011
    מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    אסף אפל
    הסווינגמן החדש של מכבי: "אתן מה שאני יודע". הנדריקס: "תהיה עונה גדולה"
    יואב יצחק
    על-פי הפרסום בעיתון המצרי, הופעלו לחצים מצד ממשלת מצרים על ישראל להימנע מהתנקשות בהנייה    במקביל הופעלו לחצים על ארגוני הטרור להפסיק את הירי לעבר ישראל    השר גדעון סער מכחיש את הדיווח
    יואב יצחק
    תיק החקירה הועבר לראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה ניצב יואב סגלוביץ' לגיבוש החלטתו הסופית שתועבר להכרעתו של היועץ המשפטי לממשלה    ממצאי החקירה מאמתים את החשיפות ב-News1 ומצביעים על יחסים מושחתים ופליליים בין השניים    דנציגר ייצג אישית את לחיאני ואת הכסף קיבל מקופת עיריית בת ים    דנציגר לא יוכל לשוב עוד לכהונת שופט בית המשפט העליון
    יואב יצחק
    שיירה ובה שש מכוניות מרצדס חצתה הלילה את הגבול לעבר שיטחה של אלג'יריה    סוכנות הידיעות מעריכה מפי גורם בכיר כי השיירה כללה את מועמר קדאפי
    מערכת אתר ערוץ הספורט
    אלופת אירופה והזוכה בלץ האירופית יפגשו במונאקו לקרב על התואר ה-1 ביבשת
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il