X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השביתה באיטליה מתקרבת לסופה, פאלרמו וערן זהבי יפתחו מול אינטר
▪  ▪  ▪
יארחו את אינטר כבר בשבת? זהבי ומיקולי (gettyimages)

לאחר שהשבית את פתיחת הליגה האיטלקית, ארגון השחקנים באיטליה נמצא על סף פריצת דרך עם נשיאי המועדונים, והיום (ראשון), נראה כי חילוקי הדעות בין הצדדים עומדים להגיע לפתרון. בהנחה שלא יצוצו עוד בעיות של הרגע האחרון, הליגה צפויה לצאת לדרך כבר בסוף השבוע הקרוב.

בדומה לארגון השחקנים הספרדי, גם זה מאיטליה סירב לאפשר לשחקנים לעלות על כר הדשא בפתיחת העונה עד שלא ייחתם הסכם בין הארגון לבין בעלי הקבוצות וההתאחדות. בשונה מהספרדים, ששבתו לאות סולידריות עם שחקני קבוצות שלא קיבלו שכר, השביתה האיטלקית הגיעה בעקבות חוקי המדינה ושיטות המיסוי שלא היו מקובלות על השחקנים. על פי דיווחים באיטליה, הסכם שעתיד להביא לסופה של השביתה ולחידוש המשחקים אמור להיחתם מחר ולסיים את הסאגה.

"הסכם עבודה קולקטיבי בין השחקנים והראשי הליגה אמור להיסגר, וכרגע נותרו רק מספר פרטים טכניים קטנים שייפתרו גם הם בקרוב" אישר גורם מארגון השחקנים. למרות שהשחקנים הסכימו לבסוף לשאת ברוב תשלום המיסים בעצמם, לא על הכל הסכימו שני הצדדים. ההסכם שייחתם מחר יהיה זמני בלבד, וזאת על מנת לאפשר לליגה לצאת לדרך. המחזור הראשון היה אמור להיות משוחק כבר ב-27 באוגוסט, ולכן רוצים באיטליה לחזור אל המגרשים כמה שיותר מהר. שאר המחלוקות הקטנות יותר לא אמורות להוות מכשול, והן יוכרעו בהמשך כשיוחלט על הסכם קבוע וסופי.

אם וכאשר תשוב הסרייה A בסוף השבוע הקרוב, הליגה תשוחק מהמחזור השני, והמחזור הראשון יושלם במועד פנוי עליו יוחלט בהמשך. משחקי המחזור השני יכללו מפגשים מרתקים, כאשר אינטר תתארח אצל פאלרמו וערן זהבי, האלופה מילאן תארח את לאציו, ויובנטוס תפתח בבית מול פארמה.

תאריך:  04/09/2011   |   עודכן:  04/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
11 בעלי נכסים תובעים מהעירייה פיצוי של מאות מיליוני שקלים בגין הכרזת הנכסים כ"בתים לשימור"    בין התובעים: מעונות עובדים ז' וח' ובניינים במרכז העיר ובדרומה    העירייה: השימור יעלה את ערך הבניינים, ובעליהם יחויבו בהטל השבחה
מירב ארד
בצעד זה מצטרף חיים כהן אל שורת אנשי עסקים החברים בוועד המנהל של ארגון מתן-משקיעים בקהילה
אלעזר לוין
חברת כ..א.א., בבעלות האחים אילן ואריה כהן, תבנה פארק בן 25,000 מ"ר על מגרש בן 60 דונם בצפון באר שבע    יבנו גם לונה פארק בן 6,000 מ"ר    קנו את המתחם מהמינהל ב-19.3 מיליון שקל
עידן יוסף
ראש הממשלה ושר הביטחון הורו לשב"כ ואמ"ן שלא למסור מידע לוועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים ושו"ן על הפיגוע המשולב ליד אילת    חברי ועדת המשנה למודיעין זועמים: "נתניהו וברק מונעים משיקולים זרים"
עידן יוסף
העובדים: ההנהלה מתנהלת בסחבת תוך כדי התבצרות בעמדותיה    ההנהלה: נציגות העובדים בחרה שלא להתייצב לישיבות המשא-ומתן, ותחת זאת אצה לה הדרך להכריז על סכסוך עבודה מיותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il