X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סוגרים את הדלת בפני הגארד: "לא ישחק במכבי, גם אם הבורר יפסוק לטובתנו"
▪  ▪  ▪
"עניין עקרוני". (ניר בוקסבנאום). צפו בפדרמן מדר על פארגו

ערב ראש השנה ולאחר מסיבת העיתונאים החגיגית של מכבי ת"א לפתיחת העונה, יוצא דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, במתקפה חריפה נגד ג'רמי פארגו. התבטאות ראשונה מאז הוגשו כתבי הבוררות של שני הצדדים לארגון השוויצרי CAS, אומר פדרמן: "ג'רמי פארגו לא יחזור למכבי ת"א, ואנחנו גם לא מבקשים שהוא יחזור. הבוררות שלנו איתו היא כספית ובעיקרון הודענו שלא נחזיר אותו גם אם הבורר חושב שאנחנו צודקים".

ג'רמי פארגו חתם בסיום העונה על חוזה חדש, אבל במהלך הקיץ הפתיע כשדרש ממכבי להשתחרר מחוזהו בטענה שמובטח לו חוזה בקבוצת NBA. למרות השביתה בליגה הטובה בעולם, הגארד התעקש להתיר את ההסכם עם הצהובים, על אף שבקשת השחרור נעשתה אחרי הדד ליין שנקבע בחוזהו עם הצהובים.

הצדדים פנו כאמור לבורר, שצריך להכריע אם חוזהו של פארגו במכבי תל אביב תקף. אם יחליט שאינו תקף, השחקן יוכל להגשים את חלומו ולשחק ב-NBA, אם לא תבוטל העונה כולה בארה"ב. אם יחליט הבורר כי החוזה בר תוקף, יהיה על פארגו לשוב למכבי. אלא שבמקרה כזה פארגו ייתקל בדלת סגורה. "הסגל סגור וגם עדכנו את הבורר בקשר לזה", הצהיר פדרמן, "הבקשה שלנו בבוררות היא לא שיגידו שאנחנו צודקים ושג'רמי יחזור, כך שזו אפילו לא אופציה".

אז בלי פארגו, ואולי בקרוב גם בלי ג'ורדן פארמר, בהתאם להתפתחויות בנוגע לשביתה, מה מתבשל בתכניות הרכש של מכבי? על פי פדרמן, תכניות ספציפיות אין. "נכון לרגע זה, זו הקבוצה שיש לנו ואיתה אנחנו הולכים לשחק", אמר, "אם יהיה שינוי בנושא של פארמר וה-NBA אז כמובן שנצטרך לחשוב מה עושים. עכרגע אין תכנית להביא בעתיד הקרוב עוד שחקן".

"העונה הזו היא סוג של אתגר, צריך להיערך לזה ואני חושב שעשינו את זה", אמר מאמן מכבי דייויד בלאט, "יש לנו סגל רחב ואיכותי, עם שחקנים שיכולים להחליף אחד את השני בלי שהרמה תרד. יהיו עליות וירידות השנה ואף אחד לא מצפה שתהיה עונה כל כך חלקה ונקייה כמו העונה שעברה. ירידות זה חלק מהעסק ונצטרך אולי לדעת להתמודד עם יותר משברים ממה שהיה בעונה שעברה, וזה בסדר. התקווה שלנו היא להיות קבוצה איכותית, לעלות למגרש ולתת לנו את הכל בכל משחק כדי לכבד את הגופיה שאנחנו לובשים".

גם בלאט התייחס לנושא החיזוק ואמר: "בנינו והתאמנו עם סגל מסוים שהוא טוב ולשמחתי הוא כבר די מחובר מתואם. זה הולך ונראה טוב. אנחנו מודעים לכך שג'ורדן פארמר יעזוב מתישהו ואנחנו כל הזמן חושבים על איך נצליח למלא את החלל כשהוא יעזוב. אם ניקח מישהו בינתיים או לא, כרגע אני לא יכול להתחייב על זה".

תאריך:  28/09/2011   |   עודכן:  28/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
במטבחי היחידות השונות בצה"ל התכוננו בשבוע האחרון לסעודות החג    חולקו תווי שי בסך 250 שקלים לחיילים בודדים ולחיילים הזכאים לתשלומי משפחה    " חיילי ומפקדי צה"ל על משמרתם בסיורים, בחמ"לים, בתצפיות, בשמירות, בפילבוקסים, במעברים ובנקודות הביקורת ויאפשרו לאזרחי ישראל לחגוג את החג כהלכתו"
איציק וולף
סגן נשיא ארצות הברית לשעבר סיפר כי איש בממשל בוש לא הביע חוסר שביעות רצון מהפעולה הישראלית להשמדת הכור שהקימה סוריה בסיוע קוריאה הצפונית
מירב ארד
טקס צנוע לציון שיקום נחל צין נערך אתמול בנוכחותם של מנהלי חברת קצא"א (קו צינור אילת אשקלון)
איציק וולף
רב גונדר אהרון פרנקו מגלה כי מאז מונה לתפקיד נציב בתי הסוהר הוא מקבל באופן קבוע מכתבי הכפשות אנונימיים אודות גורמים שונים בשב"ס    "אני מצפה שאנשים יגיעו אלי, לשיחה בארבע עיניים או עם מכתב חתום, ויציגו את מה שברצונם להציג, הכפשה אנונימית אינה מכובדת"
תומר לוי
קשר חיפה מקווה לחגוג עם הפתעה מול שאלקה: "זה משחק לצ'מפיונס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il