X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגה אירופית: קראקוב הובסה 4:1 בטוונטה, 2:2 בין קאזאן לפאוק
▪  ▪  ▪
ביטון, לא מפסיק לכבוש (אתר ויסלה הרשמי)

חוץ משלושת הישראליות, גם הליגיונרים שלנו עשו את החג בליגה האירופאית. ביבראס נאתכו רשם הערב (חמישי) הופעה מוצלחת כאשר בישל ואף היה מעורב בשער השני ב-2:2 של רובין קאזאן מול פאוק סלוניקי בבית במסגרת המחזור השני של שלב הבתים. דודו ביטון כבש שער נפלא, אך ויסלה קראקוב הובסה 4:1 מול טוונטה. ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' חזרו עם 1:2 מצויין בבראגה, ואילו סלטיק ובירם כיאל נפרדו ב-1:1 עם אודינזה בבית. מאור בוזגלו שותף ב-0:3 של ליאז' על קופנהאגן.

בית 1
קאזאן - פאוק סלוניקי 2:2
תוצאה מאכזבת לטאטרים במשחק רב אירועים. קוסטין לאזאר העלה את היוונים ליתרון מפתיע בדקה ה-22 בתום מתפרצת יפה של האורחים. במחצית השניה נאתכו (90 דקות) בעט כדור מקצה הרחבה, נלסון ואלדס המשיך מקרוב וקבע 1:1. ולדימיר דיאדיון ביצע מהפך בדקה ה-66 אחרי שהשתלט על ריבאונד בתוך הרחבה, אבל פוטאקיס איזן (81) והביא נקודה ליוונים. "מבחינה אישית היה לי משחק טוב בעיקר במחצית השניה, אבל יצאנו מאוכזבים, זה משחק שהיינו צריכים לנצח", אמר בסיום נאתכו.

טוטנהאם - שמרוק 1:3
התרנגולים היו בדרך להפסד סנסציוני אחרי שסטיבן רייס דחק מקרוב לרשת של קודוצ'יני (51) והקפיץ את אלפי האירים שגדשו את יציעי הווייט הארט ליין. אולם החבורה של הארי רדנהאפ חזרה בגדול מרגלי רומן פאבליוצ'נקו (60), ג'רמיין דפו (61) וג'ובאני דוס סאנטוס (65).

בית 2
סטנדרד ליאז' - קופנהאגן 0:3
החבורה של חוסה ריגה נתנה תצוגת מופת במחצית השניה עם שערים של לואיס סייאס (57), פליפה (72) וקאנו (79). בעקבות הניצחון השדים האדומים עלו לראשות הבית. מאור בוזגלו הוחלף במחצית. במשחק נוסף בבית: וורסקלה - האנובר 2:1.

בית 6
בילבאו - פ.ס.ז' 0:2
בליגה הספרדית האריות עדיין ללא ניצחון, אבל באירופה הם מושלמים (6 מ-6). איגור גאבילונדו שלח שמאלית אדירה לרשת של ניקולה דושה (20) והעלה את הקבוצה של מרסלו ביילסה ליתרון. מיקאל סוסאטה הכפיל מקרוב (45+). במחצית השניה מומו סיסוקו הורחק בצהוב שני (52).

בית 8
בראגה - ברוז' 2:1
ניצחון נפלא לחניכיו של אדריאן קוסטר. הלדר ברבוסה (53) העלה את סגנית אלופת הליגה האירופית ליתרון אחרי בישול מצויין של באיאנו, אבל ג'וזף אקפאלה המחליף איזן (71) כשניצל אי הבנה בין ארתור לבלם שלו. בתוספת הזמן כבש ריאן דונק בנגיחה אחרי כדור חופשי ונתן לבלגים ניצחון שני. 90 דקות לרפאלוב. במשחק נוסף בבית: מאריבור - בירמינגהאם 2:1.

בית 9
סלטיק - אודינזה 1:1
הבויז היו קרובים לניצחון בכורה במפעל, אבל פנדל מפוקפק של אלמן אבדי השווייצרי בדקה ה-88 חילק את הנקודות. לפני כן סונג יונג קי הקוריאני הבקיע בדקה ה-3 מהנקודה הלבנה אחרי שגארי הופר הוכשל. בירם כיאל רשם 90 דקות מלאות וזכה בכרטיס צהוב.

ראן - אתלטיקו מדריד 1:1
ויקטור מונטאניו (56) הקולומביאני הנפלא העלה את הצרפתים על לוח התוצאות עם שער מרהיב מ-20 מטרים. הקולצ'ונרוס לא אמרו נואש ולחצו על השער של בנואה קוסטיל עד שחואנפראן המחליף איזן 3 דקות לסיום.

בית 11
טוונטה - ויסלה קראקוב 4:1
זה התחיל בצורה חלומית עבור הפולנים כאשר ביטון (90 דקות) הבקיע בדקה התשיעית את שערו ה-10 בכל המפעלים בבעיטה מדהימה מ-18 מטרים לרשת הגבוהה במהלך אישי מקו האמצע. אבל ההמשך היה כולו של סגנית אלופת הולנד: לוק דה יונג (32), מארק יאנקו (45, 57) ו-ווילם יאנסן (80) הפכו את הקערה. במשחק נוסף: אודנסה - פולהאם 2:0.

יתר התוצאות, בית 4: ספורטינג - לאציו 1:2, ואסלוי - ציריך 2:2, בית 7: מטאליסט - אלקמאר 1:1, מאלמו - אוסטריה וינה 2:1. בית 12: לוקומוטיב - אנדרלכט 2:0, א.א.ק אתונה - גראץ 2:1.

תאריך:  29/09/2011   |   עודכן:  29/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אפל
קטש מתעניין באפשרות לצרף את הגארד בן ה-21 (1.96) מה-NBA
יואב יצחק
לרשות הפלשתינית חסר קול אחד בלבד להשגת הרוב הדרוש במועצת הביטחון להכרה במדינה פלשתינית    ארה"ב כבר הודיעה: נטיל ווטו
מערכת אתר ערוץ הספורט
גדז'י גדז'ייב שוחרר בגלל התוצאות המאכזבות. הישראלי מועמד מוביל
יואב יצחק
ראש הממשלה דוחה את הביקורת מצד הפלשתינית ומצד גורמים נוספים ובהם הממשל האמריקני    מנמק: גילה היא לא התנחלות או מאחז. היא שכונה בלב ליבה של ירושלים - חמש דקות ממרכז העיר"
מחלקה ראשונה
האירוע התרחש סמוך למרכז בילוי בראשון לציון    בידי המשטרה שני עצורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il