X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טל ביטון שנפצע לאחר שחלוץ מכבי זרק בקבוק: "הקאתי, הייתי מטושטש"
▪  ▪  ▪
עטר (אלן שיבר). צפו בביטון מדבר על האירוע אמש

אחרי מקרה זריקת הבקבוק ליציע של מכבי חיפה, אלירן עטר, התקשר הערב (שלישי) לאוהד טל ביטון, התנצל והאחרון החליט לבטל את התלונה נגדו. ביטון נפגע בבטנו אחרי שהחלוץ השליך בקבוק מים שפגע בו וגרם לאישפוזו בשל של חבלה בצלעות. נראה כי 24 שעות אחרי האירוע, יושרו ההדורים בין הצדדים. 

מוקדם יותר, הקולות נשמעו אחרת. "זהו מעשה נפשע. אלירן עטר השפיל אותי ופגע בי", אמר טל ביטון הבוקר בראיון בלעדי לאתר ערוץ הספורט. ביטון בן ה-25, חובש כיפה המגדיר עצמו כאוהד שרוף של הירוקים למעלה מ-20 שנים, הוא זה שספג את הבקבוק למרות שלדבריו רק היה בסמוך למקום ולא קילל את השחקן. ביטון מספר כי האירוע התרחש כאשר כ-15 מאוהדי חיפה שישבו בשערים 4-5 קיללו את עטר בהפסקה וצעקו לעברו "אלירן עטר שודד זקנות". עטר השליך לעברם את הבקבוק בתגובה ופגע דווקא בו.

"לא צעקתי מילה. אני חובש כיפה ובחיים לא אצעק ולא אקלל אף שחקן", סיפר אוהד חיפה, "עטר נכנס לאוברול בין היציע למנהרת השחקנים. יש שם רווח של שני מטרים בין הסוכה למסדרון. האוהדים עמדו וקיללו אותו, כאשר אני הגעתי למשחק עם אחיין של חבר בן 6, חיבקתי אותו ורציתי להראות לו את השחקנים מקרוב, ולומר שלום לרפי דהאן אותו אני מכיר באופן אישי".

"אלירן עטר היה במרחק של שישה מטרים ממני", סיפר עוד ביטון, "לפתע הוא הרים בקבוק מים כמעט מלא לגמרי וזרק אותו לעברנו. הבקבוק פגע בי בצד הימני של הגוף, בצלעות. נפלתי אחורנית והרגשתי מטושטש. האוהדים הרימו אותי. התקרבתי לגדר ואמרתי לשוטרים שאני לא יכול לנשום. במקום עמד שוטר בשם רמי פאלח, שאמר 'אני ראיתי את המקרה'. התחלתי להקיא קצף ואז פינו אותי באמבולנס לבית החולים איכילוב".

"היו לי כאבים אדירים וסחרחורות. הראש התפוצץ מכאבים ולחץ", הוסיף ביטון, "רק בארבע בבוקר הגעתי הביתה והוצפתי במבול טלפונים מאוהדי מכבי חיפה וחברים שהתעניינו בשלומי. מעבר לכאבים האדירים שאני מרגיש אני חש השפלה. במשחקים מכירים אותי כמי שמתפלל וקורא תהילים, ובכל המגרשים יודעים מי זה טל ביטון".

"אני מרגיש פגוע. אני לא תמים, ויודע שבין אוהדים אפשר גם לריב במשחקים אבל עצם העובדה ששחקן עושה מעשה נפשע כזה מתוך המגרש ופוגע באוהד על לא עוול בכפו של האוהד – זו בושה ושערוריה. בגלל תחושת ההשפלה אתבע את אלירן עטר על עוגמת הנפש שנגרמה לי. כבר היום אגיש תלונה במשטרה, לפנות לעורך דין ולטפל בנושא בצורה חמורה". כאמור בסופו של דבר הוא ביטל אותה לאחר ההתנצלות של השחקן.

מכבי ת"א: "מעניין שאדם שמקיא קצף מתקשר לעיתונאים כדי שיעשו כותרות"

"מעבר להשפלה ולהפסד הפיזי הפסדתי את המחצית השניה במשחק מאחר ופוניתי לבית החולים", סיכם ביטון, "עבורי מגרש הכדורגל תמיד היה מקום קדוש, כמו בית כנסת".

במכבי ת"א הגיבו בביטול לדברים ואמרו בתגובה לכתבתנו שירלי בר דיין: "מה שאלירן עטר עשה זה לא בסדר והכל יטופל בתוך המועדון, אבל מפה ועד לתיאורים כמו שמציג אותו אוהד של מכבי חיפה יש מרחק רב. מעניין שבזמן שהוא הקיא קצף הוא התקשר לעיתונאים וביקש מהם שיעשו כותרות מהסיפור".

תאריך:  04/10/2011   |   עודכן:  04/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף, איתמר לוין
מסתמכת על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בנוגע להתמודדות על תפקיד יו"ר הקרן הקיימת, בו נקבע שעדותו של שמחון אינה סבירה ואינה עולה בקנה אחד עם העובדות
אביתר בן-צדף
סמל המחלקה אלווין קאשי רץ שרוף ופצוע הלוך-וחזור אל הרכב הפגוע, וחילץ לבדו את ששת אנשיו, למרות ירי מחבלים על הרכב הפגוע    עתה מערערים מפקדיו, משפחתו וחייליו על שעוטר רק בכוכב הכסף    מעצימה הביקורת על היד הקפוצה של הפנטגון בחלוקת עיטורי גבורה
איציק וולף
יממה לאחר הצתת המסגד המקומי במה שנראה כפעולת 'תג מחיר' ימנית הציתו צעירים ערביים מן הכפר את בניין המועצה המקומית    ראש המועצה, צביקה פוגל: מדובר בוונדליזם
עידן יוסף
יופעלו החל מהיציאה לחופשת הסוכות ועד לחזרה ללימודים
שירלי בר דיין
במכבי לא יצאו מגדרם אחרי ה-1:1 אמש. ביקורת על עטר: "חבל שהתנהג כך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il