X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם מאמן מכבי ת"א עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות בשביתת השחקנים
▪  ▪  ▪
דייויד בלאט (האתר הרשמי של מכבי ת"א). צפו בצהובים מול אלופי צה"ל

עיניי עולם הכדורסל נשואות אל עבר ניו יורק, שם מתקיימות הפגישות בין ארגון שחקני ה-NBA לנציגי הליגה. עד כה, אותן פגישות לא הניבו תוצאות וכעת נודע שאם לא יושג סיכום עד יום שני הקרוב, פתיחת העונה אכן תידחה בשבועיים לכל הפחות.

מטבע הדברים, גם במכבי תל אביב עוקבים בעניין רב אחר הדברים היות שג'ורדן פארמר חתום בקבוצה על חוזה מותנה, כמו רבים מחבריו שהיגרו זמנית לאירופה עד יעבור זעם. "אני כאן כל עוד יש שביתה ונכון לעכשיו, אני נרגש לפתוח עונה עם מכבי", אמר הגארד, "המסרים שאני מקבל מארצות הברית הם בעיקר להיות סבלניים ולנסות להשיג עסקה טובה לנו ולשחקנים שיבואו אחרינו".

בלאט הוסיף כמה אבחנות משלו בנושא: "אנדרי קירילנקו חתם בצסק"א אתמול, טוני פארקר בווילרבאן היום וזה אומר משהו כי הם יודעים יותר ממה שאנחנו יודעים. הם בני אדם ורוצים לשחק כדורסל. פארמר והאחרים נמצאים במצב לא רגיל אבל הוא מאושר לשחק כאן. הם יודעים שזה צ'אנס של פעם בחיים לחווייה מסוג אחר".

"דרון וויליאמס (שחתם בבשיקטאש) עשה 7 נקודות ו-7 איבודים מול הקבוצה של שיבק והרבה אנשים אומרים שהוא אחד הגארדים הטובים ב-NBA. שחקנים שחושבים שבאים לכאן רק כדי להרוויח כסף טועים בגדול. הכדורסל כאן תחרותי, אף אחד לא יטייל כאן ופארמר מבין את זה. הוא יודע שהוא בא גם ללמוד".

מאמן מכבי תל אביב התייחס גם למשחק מול ציבונה זאגרב במסגרת הליגה האדריאטית: "ציבונה זו קבוצה שונה מבשנים האחרונות בגלל בעיות כלכליות. התחלפו הרבה שחקנים, הם מוצאים כישרונות חדשים כל שנה ואני מקווה שננצל את זה שהם בתחילת הדרך כי אין עוררין על כמות הכישרון שיש שם. גם לנו יש כישרון ולמרות השלב המוקדם אנחנו די מחוברים ומוכנים הודות עבודה שנעשתה לפני שחזרתי מרוסיה וגם אחרי".

"הקהל שלנו רעב לראות אותנו ואמרתי לשחקנים שהקהל רוצה לראות שחקנים שאיכפת להם מהמועדון והסמל. מכבי תל אביב זה שם גדול יותר מהשחקנים שיש בכל זמן נתון ואנחנו רוצים לייצג את הערכים שעליהם בנוי המועדון".

גם צה"ל נפל שדוד
על פי מיטב המסורת, שחקני מכבי תל אביב הגיעו למתחם וינגייט למשחק השנתי מול אלופי המטכ"ל במסגרת יום הספורט של צה"ל. השנה העניינים היו צמודים במיוחד והסתיימו ב-34:37 לטובת סגנית אלופת אירופה. במהלך המשחק שון ג'יימס וג'ורדן פארמר הגדילו לעשות ועברו לשחק עם האלופים ובהפסקה אלוף פיקוד דרום טל רוסו ניצח את תחרות השלשות על חשבון דרק שארפ.

הרמטכ"ל בני גנץ התייחס בסיום לעובדה שדייויד בלאט אימן את האלופים: "דייויד בלאט נמצא באירופה בהרבה מאוד משחקים ואין לו יותר מדי זמן להסתכל עלינו, לכן הוא אימן אותנו היום ועשה זאת בצורה מצויינת". יוגב אוחיון פירגן: "אלופי צה"ל הרכיבו קבוצה מוכשרת שדי הפתיעה אותנו. נהננו מאוד מהטורניר. בלאט בחר הפעם בצד הנכון ללכת אליו". הגארד הוסיף בצחוק: "היה קשה יותר מהאדריאטית". ג'ורדן פארמר סיכם: "המפקדים הישראלים נלחמו כמו שהם יודעים. הם לא ויתרו לאורך כל הדרך. אין ספק שהמשחק הזה היה קשה יותר מהמשחקים עד עכשיו באדריאטית".

תאריך:  05/10/2011   |   עודכן:  05/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלה לוי וינריב
השופט מור נאלץ לפרוש לאחר שנחשד בהעלמת מס    בחוות-דעת שנערכה לבקשת מור קבע פרופ' דן ביין כי "למעשיו של מור אין משמעות פלילית", וכי רשות המיסים פעלה משיקולים זרים
עידן יוסף
סטודנטים לאמנות ולהנדסה יקבלו גם הם בשנת הלימודים הבאה 50% הנחה לנסיעה בתחבורה הציבורית
עופר וולפסון
הבנק המרכזי פירסם דוח אודות ישראל והמשבר העולמי בשנים 2009-2007 והלקחים העולים ממנו    קובע כי גברה החשיבות לפעילות מוניטרית מהירה ונרחבת וכי גברה המודעות לחשיבות הפיקוח על הגופים, המכשירים והשווקים החוץ-בנקאיים
יפעת גדות
דן שכטמן גילה צורה גבישית חדשה של משושה שלא הייתה ידועה    לגילוי יכולות להיות השלכות על חקר עתידי של חומרים    הפעם השנייה במהלך השלוש השנים האחרונות בה ישראלי זוכה בפרס נובל
זיו אברג'יל
השוער הצעיר אמור לסכם את תנאיו ולחתום במועדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il